tm100021 Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg prøver å finne på en morsom måte å ha V på venstre hånden. Timen nærmer seg, og jeg har enda ikke funnet noe 2 Siter
Aymee Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg prøver å finne på en morsom måte å ha V på venstre hånden. Timen nærmer seg, og jeg har enda ikke funnet noe Kjøp deg en ny hund, kall den "Venstre", tattover ett lite bilde av bikkja? Siter
tm100021 Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Kjøp deg en ny hund, kall den "Venstre", tattover ett lite bilde av bikkja? Jeg har ikke tenkt til å bli definisjonen på harry altså Siter
Aymee Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg har ikke tenkt til å bli definisjonen på harry altså Nå synes jeg du er vanskelig, det var da en helt kurant løsning! (sånn, spøk til side, har du spurt tattovøren om han kan skisse litt rundt det? Hvis han er flink med typografi går det sikkert kjempefint ) Siter
Kinea Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg er ca like stor fan av føtter som jeg er av navlelo og lyskestrekk, men de der gjorde at jeg ikke engang enset at det var føtter jeg så på. Stilige! Tar det som et stort kompliment! Siter
laikamor Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 Da er min første tattoo endelig på plass! Tok utgangspunkt i bildet jeg la ut tidligere. Hun tegnet det om litt for å få det litt mer unikt, og for å få med navnet. Er kjempefornøyd! 13 Siter
SiriEveline Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 Da er min første tattoo endelig på plass! Tok utgangspunkt i bildet jeg la ut tidligere. Hun tegnet det om litt for å få det litt mer unikt, og for å få med navnet. Er kjempefornøyd! Den var kjempefin Siter
laikamor Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 Den var kjempefin Takk! Merket jeg ble litt svimmel når hun var kommet omtrent halveis, tror jeg nesten svimte av. Hørte såvidt folkene på studioet snakket, stemmene var langt langt borte. Svimmel. Så jeg la hodet bak i stolen og pustet ut, og tenkte hvis det ikke gir seg nå må jeg be om en pause. Heldigvis ga det seg! Rart egentlig, for jeg syntes ikke det var så vondt, ikke før skyggelegginga mot slutten Siter
Khela Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 Takk! Merket jeg ble litt svimmel når hun var kommet omtrent halveis, tror jeg nesten svimte av. Hørte såvidt folkene på studioet snakket, stemmene var langt langt borte. Svimmel. Så jeg la hodet bak i stolen og pustet ut, og tenkte hvis det ikke gir seg nå må jeg be om en pause. Heldigvis ga det seg! Rart egentlig, for jeg syntes ikke det var så vondt, ikke før skyggelegginga mot slutten Blodsukkeret synker gjerne når man tatoverer seg. Jeg pleier alltid å drikke/ha med sukkerholdig drikke eller noe just in case Siter
laikamor Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 Blodsukkeret synker gjerne når man tatoverer seg. Jeg pleier alltid å drikke/ha med sukkerholdig drikke eller noe just in case Får huske det om det blir en neste gang Siter
Rocket Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 Jeg prøver å finne på en morsom måte å ha V på venstre hånden. Timen nærmer seg, og jeg har enda ikke funnet noe V for vendetta tema f.eks? 3 Siter
tm100021 Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Skrevet 26. Mars 2014 Enda et spørsmål. Mannen min har snakket om tattovering i maaange år, og han vil basicly ha hele ryggen, og kanskje fortsette i sleeve senere. Veldig tidkrevende og veldig dyrt Men det får så være. Han får isåfall "starten" på den nå i bursdagsgave så han kommer igang med å begynne å bygge den. Planen er å begynne nå i mai, også jobbe seg utover sommeren, så den får bare koste hva den koster. Det aller viktigste er at vi (han.) finner noen som er dyktige og utførelsen blir bra, jeg ser såå mye stygge tattoveringer ute og går ! Det er viktig at det blir en helhet i tattoveringen, alt skal passe til hverandre, og det vil være norrøn mytologi/viking inspirert tattovering. Noe i denne stilen. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/t34.0-12/1234244_10152362075001979_2079191614_n.jpg?oh=49315c91aeefa314674cb7a1da73ce74&oe=5334E800&__gda__=1395967087_8bf3590b23d6c5f95c729d00bde634e0 Noen som vet hvor jeg kan kikke for å skaffe han et begynnende gavekort ? Siter
SiriEveline Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Skrevet 26. Mars 2014 Enda et spørsmål. Mannen min har snakket om tattovering i maaange år, og han vil basicly ha hele ryggen, og kanskje fortsette i sleeve senere. Veldig tidkrevende og veldig dyrt Men det får så være. Han får isåfall "starten" på den nå i bursdagsgave så han kommer igang med å begynne å bygge den. Planen er å begynne nå i mai, også jobbe seg utover sommeren, så den får bare koste hva den koster. Det aller viktigste er at vi (han.) finner noen som er dyktige og utførelsen blir bra, jeg ser såå mye stygge tattoveringer ute og går ! Det er viktig at det blir en helhet i tattoveringen, alt skal passe til hverandre, og det vil være norrøn mytologi/viking inspirert tattovering. Noe i denne stilen. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/t34.0-12/1234244_10152362075001979_2079191614_n.jpg?oh=49315c91aeefa314674cb7a1da73ce74&oe=5334E800&__gda__=1395967087_8bf3590b23d6c5f95c729d00bde634e0 Noen som vet hvor jeg kan kikke for å skaffe han et begynnende gavekort ? Alle vil nok ha sine meninger om tatovør, men jeg har super erfaring hos min tatovør Pink Ink. Også tåler dere min en gang til 2 Siter
Guest 2ne Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Skrevet 26. Mars 2014 De er visst flinke på Romerike Tattoo på Jessheim, @ Siter
SoppenCamilla Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Skrevet 26. Mars 2014 Lill! Se på Symbolic Ink! Bjørn og Tor-Øyvind er dritflinke, og tror de har sånn stil du er ute etter. Sally har jeg blitt tatovert hos, og Linè er også utrolig flink, men vet ikke om det er helt samme stilen der. Siter
Malamuten Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Skrevet 27. Mars 2014 @ kan ikke hjelpe deg med navn, men husk og ta med i betraktning at selv om en tattovør er flink så er det ikke alle som er like flink i alt, så heller enn og høre på masse random tips, så hør på de som har erfaring med tattovering av lignende stil som det mannen din ønsker seg Selv kjenner jeg ikke til noen med spesialitet på slike tattoveringer, dessverre. 1 Siter
tm100021 Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Skrevet 27. Mars 2014 @ kan ikke hjelpe deg med navn, men husk og ta med i betraktning at selv om en tattovør er flink så er det ikke alle som er like flink i alt, så heller enn og høre på masse random tips, så hør på de som har erfaring med tattovering av lignende stil som det mannen din ønsker seg Selv kjenner jeg ikke til noen med spesialitet på slike tattoveringer, dessverre. Ja, det er det jeg tenker på. Jeg driver og søker og søker for å finne noen som er dyktige i den typen/stilen så han blir fornøyd. Men jeg merker at dette er en ekstremt ukjent verden for meg 2 Siter
Elisabeth00 Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Skrevet 27. Mars 2014 Ja, det er det jeg tenker på. Jeg driver og søker og søker for å finne noen som er dyktige i den typen/stilen så han blir fornøyd. Men jeg merker at dette er en ekstremt ukjent verden for meg I den stilen kan jeg anbefale Jannicke på lets buzz, men det er i Bergen. Hun har vunnet flere priser innenfor stilen, og er blant de beste (om ikke den beste) i norge på dette område. For å finne flere artister så søk etter noen som er flinke i semi-realistisk svart/hvit stil Og vær nøye med valg av tatovør. 1 Siter
Gabriella Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Skrevet 27. Mars 2014 Smart smart tråd! denne tråden likte jeg Har noen "få" tattooser jeg også Siter
SoppenCamilla Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Skrevet 28. Mars 2014 Haha, aller mest anbefaler jeg Niki Norberg, da, men han har så mange års ventelister at de måtte stoppe nybestillinger. 1 Siter
tm100021 Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Endte opp her http://www.romeriketattoo.com/34/tattoos/Johnny_Robin/Tattoo/Viking/default.aspx kjøpt gavekort, så nå må mannen bare gjennomføre det da 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Fått time hos Paul Talbot 8. august! 7 Siter
Baskerville Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Fått time hos Paul Talbot 8. august! @SoppenCamilla Gratulerer, en tatovering fra han er på listen over ting jeg vil gjennomføre her i livet, sykt dyktig!!! Kan man spørre hva du skal ha? 1 Siter
Caroline Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Endte opp her http://www.romeriketattoo.com/34/tattoos/Johnny_Robin/Tattoo/Viking/default.aspx kjøpt gavekort, så nå må mannen bare gjennomføre det da Der er venninna mi lærling Skal besøke henne snart, tenkte jeg. Hun er rå på tegneseriestil! Hun har alltid vært fantastisk på å tegne samme stil, og jeg tror hun kan bli skikkelig dyktig. 1 Siter
Elisabeth00 Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Noen som har noen piercinger de har lyst til å vise frem? Er kanskje ikke nødvendig med en helt egen tråd for det? 1 Siter
Recommended Posts