Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Synes de er flotte begge to jeg! :icon_cry: Vakreste tantebarna i hele verden! :whistle:

Ja de er så søte og gode atte :whistle: Spent på hvordan Nanti og Liita ser ut som voksene jeg :wave:

Skrevet

Du får stikke bortom hvis du ser oss på utstilling :icon_cry: Det er bare koselig det :whistle: Og jeg er ikke av den stressa grinete sorten når vi er rundt ringen :whistle:

Skrevet

Du har noen utrolig vakre hunder! Nesten så jeg får lyst å kidnappe dem begge to :lol:

De er supersnille :blink: Da veit jeg hvem jeg skal kontakte hvis de er borte en dag :)

Skrevet

I dag har Nanti vært på sin aller første ringtrening, 14 uker gammel ;) Oppførste seg overraskende bra og var veldig tålmodig i dag :)

Kita var også med ;) Gikk foran som ett godt eksempel for den yngre garde ;)

Blei noen bilder i dag også :P

Kitaoppstil14Juli2010.jpg

Kita14juliutenbnd.jpg

trenerogtrener14Juli.jpg

Nantitrener14Juli2010.jpg

Nantioppstilt14Juli2010.jpg

Skrevet

HerreGUD Kita er alt for fin! Seriøst! Way outrules any dog on this forum!! Coming BIS-vinner det der altså ;):)

Skrevet

De er supersnille :P Da veit jeg hvem jeg skal kontakte hvis de er borte en dag ;)

Hehe ja, da er det godt mulig at jeg har kidnappet dem. :)

Gurimalla så nydelig Kita er! ;) Er noe utrolig staselig over henne!

Skrevet

HerreGUD Kita er alt for fin! Seriøst! Way outrules any dog on this forum! Coming BIS-vinner det der altså ;) ;)

Takk for så flotte ord Langrange, det varmer en "mors" hjerte :P

Hehe ja, da er det godt mulig at jeg har kidnappet dem. :)

Gurimalla så nydelig Kita er! :P Er noe utrolig staselig over henne!

Kita er en godjente :P Får komme å hilse på henne på Bjerke ;) Vi er rundt GD ringen :P

Skrevet

Åh de er så nydelig de hundene dine! Dere er blitt skikkelig flinke med oppstillingen også! :P Syns den fargen til Nanti er kjempefin og spesiell. Sukk.. vil haaaa. :)

Stort takk fra de firebeinte ;) Vi trener og trener og det har jo blitt en del ringtreninger med tiden :P Det har virkelig hjulpet meg masse, få vist mine hunder på best mulig måte :P

Nanti er supersøt og har sin debut i ringen 7. August på rasespesialen i Sverige :P

Spent på å høre hvordan det går med Chanty (nå blei jeg brått usikker på om det skrives med Y eller ie ;) )

En av brødrene til Nanti og Liita havnet ganske langt nord :P Kanskje du ser noe til han, de holder til i Grovfjord, hvis det sier deg no?? :P Tror det er i nærheten av Harstad ;)

Skrevet

Stort takk fra de firebeinte :D Vi trener og trener og det har jo blitt en del ringtreninger med tiden :D Det har virkelig hjulpet meg masse, få vist mine hunder på best mulig måte :D

Nanti er supersøt og har sin debut i ringen 7. August på rasespesialen i Sverige :D

Spent på å høre hvordan det går med Chanty (nå blei jeg brått usikker på om det skrives med Y eller ie :whistle: )

En av brødrene til Nanti og Liita havnet ganske langt nord :blink: Kanskje du ser noe til han, de holder til i Grovfjord, hvis det sier deg no?? :icon_cry: Tror det er i nærheten av Harstad :)

Spennende med debuten!

Chanti skrives med i, så det blir jo ganske likt Nanti. hihi :D Ja jeg er spent på om det blir å gå bra med ho. Ho er grei å stille opp, men passer veldig lett.

Har ikke sett så mange GD på de utstillingene jeg har vært på, men skal til Mo i rana i august, så kanskje de kommer dit :banana: (her nord er jo hele nordland "i nærheten" så hehe)

Ja ringtrening hjelper veldig bra på! har selv fått mye hjelp av andre og fått tips :lol: Det vises når man har trent litt på det. Kita står kjempebra!

Skrevet

Kita er en godjente :whistle: Får komme å hilse på henne på Bjerke :blink: Vi er rundt GD ringen :icon_cry:

Ja er jeg noen gang på samme utstilling som dere skal jeg absolutt stikke bortom! :banana:

Skrevet

Spennende med debuten!

Chanti skrives med i, så det blir jo ganske likt Nanti. hihi :D Ja jeg er spent på om det blir å gå bra med ho. Ho er grei å stille opp, men passer veldig lett.

Har ikke sett så mange GD på de utstillingene jeg har vært på, men skal til Mo i rana i august, så kanskje de kommer dit :banana: (her nord er jo hele nordland "i nærheten" så hehe)

Ja ringtrening hjelper veldig bra på! har selv fått mye hjelp av andre og fått tips :blink: Det vises når man har trent litt på det. Kita står kjempebra!

Chanti var det vettu :whistle: Går sikkert bra med dere :D Skal krysse fingra for dere :icon_cry: Tror ikke de med kullbroren kommer til å stille mye, men snakket litt om NKK Harstad :D Han må jo bli gammel nok til ofesielle utstillinger først da :P Hvis ikke de tar han med på noen valpeshow :D

Er det mye ringtrening oppe hos dere eller??

Ja er jeg noen gang på samme utstilling som dere skal jeg absolutt stikke bortom! :D

Ja, det må du gjøre :D Vi er jo stort sett på det som er :D Så vi er ikke vanskelig å finne :D

Nååå gleder meg så utrolig mye til å møte disse flotte GD'ene in person! Nydelige dyrene, og fargen til Nanti er bare rååååkul!

Ja det blir morro :lol: Er så fint å se en flokk hunder fungere så fint sammen, også blir de så slitne og gode når de kommer hjem :D Mine var helt i koma etter den forige turen :P Så får du kose med lille Gangster Nanti :D:)

Skrevet

I går var var Nanti på Lundebyvannet og tok sitt aller første bad utendørs :) Hun bare løpe ut i vannet og tro det eller ei, men hun svømmer som en gur :) Har i hvertfall en badenymfe :)

Kita svømte litt ho også, men liker best å vasse :)

Noen bilder av barna i vannet :D

IMG_1022.jpg

IMG_1043.jpg

IMG_1073.jpg

IMG_1079.jpg

Nanti og Liita :D

IMG_1084.jpg

IMG_5860.jpg

IMG_5854-1.jpg

IMG_5867.jpg

IMG_5871.jpg

IMG_6051.jpg

Kitaogjegbader.jpg

Skrevet

Hjemme etter en knall utstillingshelg i Sverige :aww: Vi var kjent som "De norska" :D Så det var vist en snakkis der borte :D

På lørdagen blei Kita beste blå tispe :D :D Hun slo til og med mamma Vanja som er Int. Uch :D Det var utrolig morro!

Beste blå hannhund blei halvbroren Boarhunters Zip It Enzo :D

Finalen var ikke før på kvelden, så vi vila og kosa oss i mellomtiden :D

Enzo og Kita løp rundt i ringen og tror dere ikke hun blei beste blå hund :D:D Supermorro, lille tøtta mi det :D

Julian som vi er på ringtrening med blei beste sorte tispe med sin Indi :D

Så var det enda mer løping og Kita blei til slutt BIS5 :D Til sammen slo hun 65 hunder :D

Vant STOR rosett, fôrsekker, fint fat som var en vandrepremie og stor fin pokal :D :rolleyes2: Så nå skal vi sveve videre :D

Bilder kommer etterhvert :aww:

Skrevet

Wow! Gratulere, flotte resultater! :aww:

Så moro :aww: Gratulerer :D

Tusen takk begge to :D Skal sveve helt til vi skal stille neste gang 7.-8. August :D Jippi, lykkerus :rolleyes2:

Skrevet

Så gøy! Grattis Tina :aww:

Tusen takk :D Oppdretteren var veldig fornøyd med det han så :D Trodde vi kom til å få mye morro i ringen :aww: Veldig lik sin mor i samme alder :D Det er jo positivt :D :rolleyes2:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...