Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Tenker det er godt ventetiden er over og at hun er hjemme :D Kos dere masse, det gjør vi :o

Ja var godt å få henne med hjem :o Bli kjent og kose oss masse ;)

Ååååh! Endelig :hyper: Så utrolig vakker hun er! Har fulgt såpass mye med på denne tråden at jeg er glad på dine vegne :flowers:

Takk :D Må si meg enig, hun har sjarmert mange på sin vei :D Storkoser seg ute i det fine været :D I morgen skal hun være med til NKK Drammen ;) Skal tidlis krøkes om god krok skal bli :P:D

Gratulerer med å ha fått frøkna i hus!

Skikkelig pen valpis det der :D

Tusen takk :D Vi storkoser oss med noen feriedager, slik at vi kan bli kjent :D Mer bilder kommer etterhvert :o

Åh så utrolig skjønn!Tenker hun er glad har Kita også.Masse lykke til med hun :o

Kita er en god støtte og læremester :P De blir bare bedre og bedre venner :D Godt å ha en hund å støtte seg til da hun er vandt med å ha 3 voksne GD'er rundt seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D Må si meg enig, hun har sjarmert mange på sin vei :ahappy: Storkoser seg ute i det fine været :( I morgen skal hun være med til NKK Drammen :lol: Skal tidlis krøkes om god krok skal bli :lol: :lol:

:D Hvorfor visste ikke jeg det?! Da kunne jeg hilst på :lol: Jeg var der i går og i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Hvorfor visste ikke jeg det?! Da kunne jeg hilst på :lol: Jeg var der i går og i dag!

haha da kan jeg si at vi stort sett er på alt av utstillinger :P Så hvis du skal stille igjen får du ta en runde rundt GD'ringen :( For de små henger med for å lære hvordan det fungerer ;)

Tatt noen nye bilder av Nanti og Kita i dag :D (vær beredt på bildespam :P )

Første Nanti

Koser seg med bein :lol:

IMG_3947.jpg

Nanti og søsteren Liita utforsker hagen ;)

IMG_3964.jpg

Litt vill lek med seg selv :ahappy:

IMG_3975.jpg

IMG_3976.jpg

IMG_3981.jpg

IMG_4000.jpg

IMG_4002.jpg

IMG_4003.jpg

IMG_4004.jpg

Etter så mye lek blir man sliiiiten :D

IMG_4050.jpg

Så noen av Kita :D

Det gikk hovedsakelig i full rulle :P

IMG_4076.jpg

IMG_4129.jpg

IMG_4130.jpg

Strekker godt ut ;)

IMG_4190.jpg

Stolt fanger av bøtte :lol:

IMG_4176.jpg

seiersrunde med bøtta :P

IMG_4212.jpg

Rovdyret er på vei til å drepe "byttet" sitt :P

IMG_4256.jpg

Fornøyd med seg selv :lol: Og klar for hjemreise :D

IMG_4255.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha da kan jeg si at vi stort sett er på alt av utstillinger :D Så hvis du skal stille igjen får du ta en runde rundt GD'ringen :hmm: For de små henger med for å lære hvordan det fungerer :P

Tatt noen nye bilder av Nanti og Kita i dag ;) (vær beredt på bildespam :D )

Første Nanti

Koser seg med bein ;)

IMG_3947.jpg

Nåmmin :getlost: *dååån* Hvor søt går det and å bli?

Vi liker bildespam ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig liten stor pie!

OT: Husker du vi snakket om blinkhinner for en stund siden? På det første bildet av Nanti synes hennes godt på begge øynene.

Ja hun er en skjønning :getlost:

Ja husker vi snakket om blinkhinner, er det den hinnen som er i "øyekroken" på en måte?? Blir aldrig klok på dette.... For øyenlokkene er faste og fine :hmm:

Kan eventuelt ta et bedre bilde hvis det trengs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er hinnen i øyenkroken. Det er helt normalt at den synes på GD, men det er jo ikke ønskelig. Ser ut som Nantis vil bli "borte" etterhvert som hun vokser til, men om de synes bestandig er det bare en skjønnhetsfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er hinnen i øyenkroken. Det er helt normalt at den synes på GD, men det er jo ikke ønskelig. Ser ut som Nantis vil bli "borte" etterhvert som hun vokser til, men om de synes bestandig er det bare en skjønnhetsfeil.

Jepp, men da har jeg i hvertfall skjønt det riktig :getlost: De skulle jo kommentere/bli strengere på løse øyeloksrender osv på utstilling også... Får se om de greier å få gjort no med de øynene da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Sier til deg som jeg sa til Tonje, jeg og Diego vil gjerne møtes en dag :D

Ja vi er med vi :lol: Blir nok ikke noe langtur på knøttis ennå, men kan sleppe de i parken eller noe :D

Gratulerer med en heeeerlig valp! Helt NYDELIG. Elsker fargen!

Tuuuusen takk :D Fornøyd med den vesle frøkna :) Spennende å se når hun vokser seg til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...