Peers Skrevet 22. Desember 2008 Rapporter Skrevet 22. Desember 2008 Folkens, dette er siste delkonkurranse, så nå er det bare å hive seg med! Etter denne delkonkurransen vil vi ha en avstemning over alle vinnerbildene, og vinneren der vil bli premiert. Det er med andre ord medlemmene på forumet som kårer vinnerbildet.Det er kun tillatt med ett bilde per deltaker, og det må være du som har tatt bildet dittMaksstørrelse på bildet er 800x600px/600x800px, bilder større enn dette vil bli slettet fra konkurransen uten varselUtgangspunktet til bildet er temaet og det må ha noe med hund å gjøre, ut over det står dere fritt til å tolke temaet slik dere ønskerInnleveringsfrist, søndag 4. januar kl 23.59Bildet postes i denne trådenPremie: A3-tegning til fra dyretegning.com til en verdi av 800,-Tema denne perioden: "Smil" Ved spørsmål - send meg pm eller lag tråd i tilbakemeldinger - post ikke annet enn bilder i denne tråden. Lykke til! Tidligere vinnere: Uke 26-27 (tema "Lady og Landstrykeren"): ida med dette bildet. Uke 28-29 (tema "Idyll"): Mari med dette bildet. Uke 30-31 (tema "En sommerflørt"): PsychoLynx med dette bildet. Uke 32-33 (tema "Instinkter"): bcAmira med dette bildet. Uke 34-35 (tema "Talenter"): charlotte med dette bildet. Uke 36-37 (tema "Det gode liv"): PsychoLynx med dette bildet. Uke 38-39 (tema "I ubalanse"): IW med dette bildet. Uke 40-41 (tema "Høydepunkt"): Arkan med dette bildet. Uke 42-43 (tema "Høststemning"): Siri med dette bildet. Uke 44-45 (tema "Hundesport"): Mari med dette bildet. Uke 46-47 (tema "Nærbilde"): StineogAce med dette bildet. Uke 48-49 (tema "Stort og lite"): Lola Pagola med dette bildet.
Peers Skrevet 22. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2008 NB! Dette er siste delkonkurranse før vi setter i gang finalerunden!
tulip Skrevet 22. Desember 2008 Rapporter Skrevet 22. Desember 2008 http://lastopp.no/filer/ffb4c184e176396ba391a3d16aa25735.bmp Bildet vil visst ikke lastes opp, men linken viser vei..
Gry83 Skrevet 26. Desember 2008 Rapporter Skrevet 26. Desember 2008 lengter etter sommer,sol og varme når jeg ser dette bildet.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar