Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor ofte går DU på do? (ikke hunden)


Debbie

Recommended Posts

Ja er enig, er et litt teit spørsmål,og vet ikke om noen vil svare.. Men jeg bare lurer på om jeg er helt alene om å ha en blære som en sybøl.. :rolleyes:

Jeg synes jeg flyr konstant, blir tussete,og jeg drikker ikke særlig mye heller, sikkert mindre enn det som anbefales pr dag.

Men det lengste jeg har holdt meg er vel ca 2 timer- da var jeg imponert over meg selv..

Jeg flyr i hver reklamepause jeg :lol:

Begynner å bli lei, men kan jo ikke gjøre særlig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det var da et voldsomt personlig spørsmål...

Men jeg går også på do hele tiden, men kan nok klare mer enn 2 timer om jeg må og ikke drikker noe. Jeg drikker nemlig masse, som regel ca 4-5 flasker vann pr dag (0,7l).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha for et spørsmål ja :D

Skal vi se... det varierer veldig, går på do med en gang jeg står opp, og drar på skolen. Kan godt holde meg til jeg kommer hjem igjen (5 timer ca), men da er det nesten så jeg ikke rekker inn døren altså *fnis*

Hjemme er det litt oftere, hver 3 time kanskje? Er ikke sikker. Om natten varierer det, noen ganger må jeg flere ganger i perioder, andre kan jeg sove hele natten igjennom. :lol:

Mulig du kan prøve å utvide blære debbie, bare holde deg litt lenger enn du må. Søstrera mi kan holde seg i flere døgn (virker sånn), mens jeg har liten og stor i perioder.

Off dette ble personlig, merker jeg blir litt flau nå ha ha ha :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke om jeg er unormal jeg, men jeg går 2 ganger om dagen, noen ganger 3... Oppi 4 når Tante Rød er på besøk :rolleyes: Men jeg tror de eneste gangene jeg går på do mer enn 4 ganger om dagen er når jeg er sjuk og enten a) drikker mye fordi det er det man gjør når man er sjuk, b) løs i magen eller c) må kaste opp. Ok, den siste der teller kanskje ikke som å "gå på do" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg tenker jo aldri over hvor ofte jeg selv er på do da... Men tja, ehh... *tenke* Når jeg står opp, må jeg rett på do.. Så kan jeg nok fint holde meg noen timer etter det, 4-5 kanskje? Fordi jeg drikker (altfor) lite fra morran. På kvelden derimot må jeg nok gå oftere, men ikke hver 2.time...

Så hmmm.... *tenke over dette gjennom dagen og svare i kveld tror jeg* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvor jeg er og hva jeg gjør og hva jeg drikker. Er jeg hjemme og har en vanlig dag og drikker en kaffe mocca (kaffe er jo vanndrivende), er det vel snakk om ca fem ganger i løpet av dagen. Er jeg på pensjonatet, drikker jeg to kopper vanlig kaffe, og ikke vet jeg hva som er utslagsgivende, men her renner jeg på do i tide og utide, og det blir nok en 15 besøk på det lille rommet ja.. :lol: Jeg går generelt mindre på do når jeg er på besøk hos folk eller når jeg er på jobb, og jeg blir ikke påvirket av å drikke alkohol (som også er vanndrivende). Jeg tisser veldig ofte når jeg er på agilitykonkurranser, fordi jeg er så spent før det braker løs, og sånn er Tulla også forresten. :D Jeg drikker generelt veldig lite vann, helst minst mulig, fordi jeg ikke syns det er noe godt. Drikker ikke brus heller, men det hender jeg tar meg en epledrikk (Mer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere må jo drikke vann, folkens! :shocked:

Er jo INGENTING som slukker tørsten som det! Og renser kroppen! Og opprettholder kroppens funksjoner! Og og og.... Åsså smaker det jo deilig vått og glatt og kildeklart og natur og.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ofte på do, men så drikker jeg endel om dagen også på grunn av at det er dårlig luft i klasserommene på skolen, og da får jeg fort vondt i hodet. Jeg går på do om morgenen (noen ganger må jeg ikke på do da heller), også går jeg vel på do når jeg kommer hjem, og kanskje en gang om kvelden før jeg legger meg, så ca. 2-3ganger om dagen kanskje +- (?) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa.. Alltid om morgenen.. så kan jeg holde meg fra halv syv til rundt fire på ettermiddagen, men pleier å gå på skolen før jeg skal til bussen.. for når jeg kommer hjem MÅ jeg virkelig.. (gledesdråper? :drool: )

Ellers så en gang til i seks-syv tiden så rett før jeg legger meg. 4-5 ganger om dagen..?

Jeg drikker som oftest ikke til frokosten, men på skolen forsvinner en halvliter med væske, hjemme kanskje to glass under middagen og kvelds spiser jeg ikke.. såå.. toppen en liter 1,2 kanskje om dagen? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... jag gissade själv på 10 ggr/dag, så jag måste nog räkna idag, för jag har ingen aning egentligen.

Då har jag kissat 10 gånger idag och är på väg i säng. Jag gissade ganska bra faktiskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 ganger i døgnet folkens?? rull inn da! :shocked:

Jeg har blære på størrelse med ei klinkekule,så da sier det seg selv at jeg går OFTE på do.. Har aldri tellt, men sånn fra morning til etter jobb er det hvertfall 8-10 ganger. Og jeg er også oppe en gang hver natt. Slitsomt,særlig når man er på langtur med hundene midt i skogen på vinteren... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett spørsmål ;) Men uansett, måtte jeg bare svare :angel:

Når jeg tenker meg om så er jeg vell egentlig såå mye på do, men hvor lenge jeg sitter der varierer jo en god del :) Men omtrent 3-5 ganger daglig tenker jeg. Men nå som jeg har vært med omgansyke og diverse så har det blitt mye oftere. Da gikk jeg vell omtrent en gang i timen, men på natta så går det egentlig greit. Sover meg gjennom hele nesten uansett :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...