Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal DIN firbeinte venn få i julegave?


SFX

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Mamma sa at julegaver bare var tull til dyr, men jeg overtalte henne til å kjøpe to margbein med ost inni. Hadde pakket dem inn, og de lå på gulvet på rommet mitt med noen av de andre gavene. Når mamma kom hjem hadde hundene pakket opp gavene sine, og spist opp alt fyllet. *ler* De tok bare sine gaver fordi de luktet så godt... Men jeg skal tigge julegaver til dyrene av bestemor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et års forbruk av for og tyggebein, gratis start i konkurranser, gratis vaksine for et år, gratis ormekur/forhudsrens/ørerens/kloklipp for et år. ;)

*ler* Noe sånt får Lyng også. Han har fått førjulsjulegave også da, ny sele til å bruke med det stive draget til pulken.

RR'n til sambo har også fått førjulsgave, et katahdindekken og potesokker. Dekkenet ble gledelig tatt i mot av frøkna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et års forbruk av for og tyggebein, gratis start i konkurranser, gratis vaksine for et år, gratis ormekur/forhudsrens/ørerens/kloklipp for et år. ;)

*flire* No sånt her og. Blir vel noen ribberester på julaften og ligger en pakke til henne fre Bridie, men noe mye mer enn det, tror jeg ikke hun får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber julaften, så det blir ikke no spesielt da (jeg skulle liksom ha 18 dagers jul, jeg..), men 1. juledag blir det ribbe til frokost på begge, laaaang tur og deretter gedigne okseben å mumse på. Om de fortsatt vil ha noe mat på kvelden skal de få dele en rype. Ellers er gaven deres rettogslett at jeg har fri og skal fokusere på dem i nesten tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Her er det gaver til alle dyrene under treet, selv Villkatten som bestefar tar seg av. ;) Og jeg vet det kommer gaver fra fler enn meg. ;)

Ellers har Bridie fått opptil flere julegaver allerede. ;) Jeg har jo kalt dem julegaver.

"Dette kan bridie få i julegave vettu" sier jeg, også sier ikke Lars noe på at jeg har kjøpt det ;)

Så det begynte med slalom og dekken til henne da vi var i Sverige her for noen uker siden. Så kjøpte jeg sko til henne i V.skipet som sku pakkes inn og ha under treet, men vi trengte dem visst tidligere, så da har hu jo fått dem.

Også har vi visst bestilt BiaBed til henne i Sverige, som vi skal hente neste lørdag tror jeg. Men, den blir jo for stor under treet, så da må hun jo få noe annet der.

Blir vel noe hu kan pakke opp selv og kose seg med mens vi spiser tenker jeg ;) Helst sku jeg hatt tak i sånne lange oksepeniser, men usikker på hvor jeg får kjøpt det.

Kattene får forøvrig en lekehule (tipper Lucifer kommer til å flytte inn i den), samt en boks med blaut mat, og catnip et eller annet sted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...