KristinR Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Hils på Lykke! Hun er 8 uker og kom hjem til oss i går. Vi er forelsket og klarer ikke se oss mett på henne Lykkes fulle navn er Urban Legend Artic Future. "Storebror" Seier har ikke helt bestemt seg for om han syns det er noe trivelig med ei lita knerte i hus. Han er verdens snilleste med valper. Bryr seg ikke så mye om de og dermed blir valper raskt trygg på han. Lykke er vokst opp på Vom & Hundemat og skal fortsette å få det hos meg i kombinasjon med mye rå bein og litt tørrfôr i ny og ne. Jeg må bare få vise dere henne. Hun er søt som sukker:-)
Toya Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Der har vi jo en kjent valp jo Morro, lykke til med henne KJempe søt
Josephine Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Kjempe søt liten valp Fint navn også, har det som navn hvis jeg skulle få ei tispe til
Debbie Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Nuddelig, boxervalper er noe helt for seg selv..
Micamor Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Så nydelig! Gratulerer med det nye familiemedlemet.
Blondiemamma Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Gratulerer så mye med ny valp Søt var hun
Lola Pagola Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Boxervalper altså... noen raser er bare søtere enn andre når de er valper, og boxeren er jammen en av dem! De øynene da, herregud... *smelt*
Heidihj Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Gratulerer! Så herlig liten skapning!
Inustaff Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Gratulerer så mye med valp fra Urban legend!Det er godt at det havna en sånn her ,siden jeg ikke fikk sett på dem live der de bor!Nydelig jente,med så mye personlighet som kommer frem i bildene!hehe..
Gåsa Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 gartulerer masse!Hun var bra nydlig,flott navn også
HildeM Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Oioioi, for en nydelig liten valp!
Dyreelsker`n Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Gratulerer ! Utrolig nydelig liten jente
siljestokka Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Herligste dyret.. (Boxersyk? Jeg nei!)
Aussieglis Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Naaaaawww! Så søtrar da (PS: nå får vi oss fryseboks snart så da får endelig hundene her begynne på ordentlig mat de og igjen!) Ser ut som den lille har utrolig flott pels og sunn pels, tydelig at råforingen har sitt å si!
mixmaster Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Så fin hun er! Er det Seier fra boxer-i-nord.no (eller noe lignende) som er faren? Det finnes nok flere Seiere men skulle bare høre!
KristinR Skrevet 9. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2008 Seier er nok ikke pappaen nei, han blir liksom liksombroren hennes da:-) Pappaen hennes er tysk og heter Future Vom German Dream, mammaen heter Rexob Urban Queen. Hun er så søt at morsfølelsene mine flommer over
SoppenCamilla Skrevet 10. November 2008 Rapporter Skrevet 10. November 2008 Aaaw, søteste! Gratulerer med valp, du har jo selvsagt valgt den beste oppdretteren!
MetteOgBeatrix Skrevet 10. November 2008 Rapporter Skrevet 10. November 2008 Åååh! søt! Bøxoervalper er noe av det søteste
Djervekvinnen Skrevet 10. November 2008 Rapporter Skrevet 10. November 2008 Åhh gratulerer! SÅ utrooolig søt! Skjønner godt at du ikke klarer å la være å se på den. *sukk* valper altså.. Lykke til med valpetiden!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar