PsychoLynx Skrevet 7. November 2008 Rapporter Share Skrevet 7. November 2008 Disse to sammen er jo som en god kombinasjon av klabb og babb og verdens søteste ektepar da. Bare se her når de leker fotomodeller... "sukk, så er vi igang da..." "Går det bra med deg Bridie?" "Er du helt sikker på du ikke er sliten nå da... Vi kan ta en pause vet du" "okei, dama er sliten.. Gi henne ei pause!" "å slapp av, han er bare overbeskyttende som vanlig. Jeg har det fint jeg"! "men du Frigg??" "Ja, Kjære? Hva er det?" "nei.... jeg tørr ikke si det...." "joda, lille venn. Bare spytt ut du, det går bra!" "jo.... *hihi* du skjønner...." ' "...snoppen din er ute...." "ååå fillern..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 7. November 2008 Rapporter Share Skrevet 7. November 2008 :D Beste replikkene ever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 7. November 2008 Rapporter Share Skrevet 7. November 2008 Utrolig bra! Søteste små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 7. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2008 Utrolig bra! Søteste små Ja, er de ikke bare helt herlige sammen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. November 2008 Rapporter Share Skrevet 7. November 2008 hahahah, herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 7. November 2008 Rapporter Share Skrevet 7. November 2008 hihihihihi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 7. November 2008 Rapporter Share Skrevet 7. November 2008 Ha ha. Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. November 2008 Rapporter Share Skrevet 7. November 2008 utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 7. November 2008 Rapporter Share Skrevet 7. November 2008 Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 7. November 2008 Rapporter Share Skrevet 7. November 2008 *ler* Veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belle Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Den var bare helmaks! Du ga denne dagen en virkelig artig avslutning. Kommer til å ligge å humre på puta jeg nå. Og de fjesa på hundene da! Hvem var det som sa engang at hunder ikke har mimikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Haha, jeg dauer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 nuddelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 8. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Den var bare helmaks! Du ga denne dagen en virkelig artig avslutning. Kommer til å ligge å humre på puta jeg nå. Og de fjesa på hundene da! Hvem var det som sa engang at hunder ikke har mimikk? Ja disse to her kan å "prate" iallefall! Flirer enda når jeg ser på bildene selv jeg. De to der er så klovnete sammen at det er ikke måte på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Jeg dør på meg.. Genial serie, PsycoLynx MERE, MERE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Herlige bilder og fantastiske replikker ! Og de er jo så søte sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Dødsbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 hahaha herlige de er sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Julenummeret til Hundesport håper jeg! Utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Hahaha, det var sinnsykt bra. Så ikke den komme i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 8. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Julenummeret til Hundesport håper jeg! Utrolig! Ja kanskje det du! Jeg har akkurat sendt Hundesport en serie med Bridie nå, men ikke fått svar om de vil ta den med... Sendte den samme til Aussieposten for 1,5 mnd siden, ikke hørt en dritt fra dem heller. <_< Hahaha, det var sinnsykt bra. Så ikke den komme i det hele tatt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Du er bare helt rå til å ta bilder og lage tekster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar