PsychoLynx Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Disse to sammen er jo som en god kombinasjon av klabb og babb og verdens søteste ektepar da. Bare se her når de leker fotomodeller... "sukk, så er vi igang da..." "Går det bra med deg Bridie?" "Er du helt sikker på du ikke er sliten nå da... Vi kan ta en pause vet du" "okei, dama er sliten.. Gi henne ei pause!" "å slapp av, han er bare overbeskyttende som vanlig. Jeg har det fint jeg"! "men du Frigg??" "Ja, Kjære? Hva er det?" "nei.... jeg tørr ikke si det...." "joda, lille venn. Bare spytt ut du, det går bra!" "jo.... *hihi* du skjønner...." ' "...snoppen din er ute...." "ååå fillern..."
PsychoLynx Skrevet 7. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2008 Utrolig bra! Søteste små Ja, er de ikke bare helt herlige sammen??
belle Skrevet 8. November 2008 Rapporter Skrevet 8. November 2008 Den var bare helmaks! Du ga denne dagen en virkelig artig avslutning. Kommer til å ligge å humre på puta jeg nå. Og de fjesa på hundene da! Hvem var det som sa engang at hunder ikke har mimikk?
PsychoLynx Skrevet 8. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2008 Den var bare helmaks! Du ga denne dagen en virkelig artig avslutning. Kommer til å ligge å humre på puta jeg nå. Og de fjesa på hundene da! Hvem var det som sa engang at hunder ikke har mimikk? Ja disse to her kan å "prate" iallefall! Flirer enda når jeg ser på bildene selv jeg. De to der er så klovnete sammen at det er ikke måte på!
Maria Skrevet 8. November 2008 Rapporter Skrevet 8. November 2008 Jeg dør på meg.. Genial serie, PsycoLynx MERE, MERE!
ToneS Skrevet 8. November 2008 Rapporter Skrevet 8. November 2008 Herlige bilder og fantastiske replikker ! Og de er jo så søte sammen
TonjeM Skrevet 8. November 2008 Rapporter Skrevet 8. November 2008 Julenummeret til Hundesport håper jeg! Utrolig!
Carina Skrevet 8. November 2008 Rapporter Skrevet 8. November 2008 Hahaha, det var sinnsykt bra. Så ikke den komme i det hele tatt.
PsychoLynx Skrevet 8. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2008 Julenummeret til Hundesport håper jeg! Utrolig! Ja kanskje det du! Jeg har akkurat sendt Hundesport en serie med Bridie nå, men ikke fått svar om de vil ta den med... Sendte den samme til Aussieposten for 1,5 mnd siden, ikke hørt en dritt fra dem heller. <_< Hahaha, det var sinnsykt bra. Så ikke den komme i det hele tatt. :D
MollyC Skrevet 8. November 2008 Rapporter Skrevet 8. November 2008 Du er bare helt rå til å ta bilder og lage tekster!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar