Gå til innhold
Hundesonen.no

Tråden for bilderedigering


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar
dette ble liksom ikke helt bra, men prøvde. Anbefaler og prøve og ta ett nytt bilde av hunden :D

http://i300.photobucket.com/albums/nn33/Kr...2155-Kopi-1.jpg

http://i300.photobucket.com/albums/nn33/Kr...sssssssssss.jpg

Ti blomster til dere!

:D:D:):P:):P:):P:P:)

:)

Noen som har en fin bakgrunn å putte han inn i? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan noen prøve å redigere bort lenka på denne hunden? Hadde blitt veldig glad hvis det går an å få vekk den metall-griden også!

*klipp*

Prøver meg muligens jeg også! :sint_01: Men det blir ikke før i morgen, orker ikke nå. Lat, jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er mulig å redigere bort såpass mye, ville jeg gjerne fjernet meg selv fra dette bildet, men nå forlanger jeg kanskje litt mye!? Men når dere først er i gang går det kanskje an å fjerne huset og låven i bakgrunnen også? :) Haha...burde vel kanskje egentlig tatt et nytt bilde...men håper noen vil prøve uansett...;)

IMG_6333.jpg

Også er det kanskje noen som kan prøve seg på dette bildet? Vil gjerne ha det litt skarpere f.eks...Fritt spillerom altså...

IMG_6243.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som kan gi meg 'perfect skin'? :wub: Gjerne ta bort det i øyekroken til hesten også, om det er mulig.

(om noen gjør det vil jeg helst ikke at str på bildet blir endret, da jeg trenger det i full str)

2u542t3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Trenger hjelp fra noen med photoshop icon_redface.gif

Disse to bildene sliter litt med at naturen er veldig blass/hvit, mens interiøret er veldig mørkt. Går det an å gjøre noe med det, slik at det blir mer balansert? (Tenker på shadows/highlight og evt noe hvitbalanse eller levels? Jeg hakke peil, menne :lol: )

4225929620_020ef56696_b.jpg

4225162109_6c8c6b6f37_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...