Gå til innhold
Hundesonen.no

Tråden for bilderedigering

Mirai

Recommended Posts

Skrevet

Pc'en min likte nok ikke det bildet... :P fikk sånn fæl kvalite når jeg prøvde å spare den :P

kunne godt tenkt meg å gjøre en bedre jobb på en større fil ja ;)

• Svar 346
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ok, nå lover jeg å ikke mase mer på dere. Kanskje.

Men jeg har altså et par ønsker til :icon_confused:

post-807-1249759797_thumb.jpg

Er det mulig å fjerne (var det "klone bort" dere kalte det?) skulderen på dette bildet? Og kanskje friske opp litt? Synes også grima er så innmari stygg.. :D

post-807-1249759914_thumb.jpg

Og det her.. Det står en hest og et skur i bakrunnen, loveveggen er slitt, og slangen på bakken irriterer meg.. Haha, blir veldig takknemlig om noen gidder å prøve å rette på noe av det, iallefall :)

Skrevet
æsj, jeg får ikke fram bildet...

edit: trykker jeg på linken får jeg opp "Forbidden

You don't have permission to access /bilder/DSC_0161-1_edit.jpg on this server.

Apache/2.0.63 Server at www.el-forum.no Port 80"

Hvilket land sitter du i.? :rolleyes2:

den ipadresse-rangen har jeg blokkert for spam...

Åpnet for tilgang nå...

Skrevet
Hvilket land sitter du i.? :rolleyes2:

den ipadresse-rangen har jeg blokkert for spam...

Åpnet for tilgang nå...

Sist jeg sjekket satt jeg da i norge :)

Der kom bilde fra ja, takk!

Skrevet

P6220546.JPG

Meg å hesten min :|

cellphone_1212492983.jpg

Gamle hunden min Doffen :) Om det er mulig å leke litt med dette så hadde det vært gøy :)

100_0483-1.JPG

Er det mulig å klone bort leiebåndet til Doffen?

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan noen klippe ut hunden på bildet her, samt prøve å lysne det litt(uten at hunden blir lysere i pelsen)?

IMG_2155-Kopi.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...