WelshenNemi Skrevet 5. Mars 2016 Rapporter Skrevet 5. Mars 2016 Gratulerer med dagen til Casper! Siter
Lola Pagola Skrevet 6. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2016 16 timer siden, Ozzy skrev: Gratulerer med dagen Casper! 15 timer siden, Poter skrev: Gratulerer med dagen, Casper! Hørtes ut som en flott feiring! 15 timer siden, Th3a skrev: Gratulerer med dagen, fine Casper! 15 timer siden, Red Merle skrev: Gratulerer med dagen flotte Casper !!!!! 15 timer siden, LØJ skrev: Grættis med dagen Casper!! Bra du fikk velge ut gavene dine selv, og fikk løpe hemningsløst rundt i skogen Tusen takk han var fornøyd med dagen, og maste ikke etter kveldstur engang 13 timer siden, MegaMarie skrev: For noen nydelige bilder Vakkert landskap! Hahaha Hvordan ser du at han absolutt vil ha noen tørre kjeks? Bærte han pakken rundt i munnen eller plukket han de ut av godishyllen? Gratulerer så mye med dagen, Casper Kan Dalmatinere noen sinne se gamle ut? De blir jo ikke akkurat grå noe sted, vel. Takk for det det ser ganske magisk ut der når snøen legger seg og det er rim i trærne. jo altså de har en sånn selvplukk godteridisk på dyrebutikken, og selv om det var masse å velge i prøvde han iherdig å stjele de tørre kjeksene, så da tolket jeg det dithen at det var de som fristet mest Som Ingidano sier så blir de grå, men usikker på om Casper blir det, han er jo ganske lys rundt snuten. Ser ikke noen grå hår på det svarte han enda. 13 timer siden, Ingidano skrev: Grattis med dagen, Casper Prikkene blir faktisk grå rundt snuten, men de må nok ha flere prikker rundt nesen enn hva Casper har 12 timer siden, WelshenNemi skrev: Gratulerer med dagen til Casper! Tusen takk 3 Siter
MegaMarie Skrevet 6. Mars 2016 Rapporter Skrevet 6. Mars 2016 Haha, morsomt at han ville ha de tørre kjeksene da 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 12. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2016 Blogget http://lolapagola.com/lykken-er/ 4 Siter
Lola Pagola Skrevet 29. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2016 Fin skogstur i dag og http://i1.wp.com/lolapagola.com/wp-content/uploads/2016/04/klevfoss-357.jpg?resize=1002%2C735 4 Siter
inaboe Skrevet 29. April 2016 Rapporter Skrevet 29. April 2016 Veldig fine bilder! Flotte Casper 1 Siter
Teserere Skrevet 4. Mai 2016 Rapporter Skrevet 4. Mai 2016 Grattis med veteran på etterskudd! Han er like flott som alltid 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 7. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2016 Takk -- En stund siden siste oppdatering Tok noen bilder i går. resten ligger her http://lolapagola.com/hunder-sommer-og-halveis-til-366/ 7 Siter
Lola Pagola Skrevet 7. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2016 så fin Fine bilder! Tusen takk ? Siter
Djervekvinnen Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Skrevet 7. Juli 2016 Flotte bilder. Han er knallfin som alltid! Siter
Lola Pagola Skrevet 8. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 Flotte bilder. Han er knallfin som alltid! Tusen takk ? Siter
LØJ Skrevet 23. Juli 2016 Rapporter Skrevet 23. Juli 2016 Alltid så fine bilder...alltid så flotte motiv 1 Siter
Teserere Skrevet 23. Juli 2016 Rapporter Skrevet 23. Juli 2016 Wow så fine bilder! Og motiv Han er så nydelig! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 23. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2016 Hva skjedde her... fikk quota alle men det jeg skrev forsvant. .. Uansett, tusen takk for koselige kommentarer, setter stor pris på dem ?? 3 Siter
Lola Pagola Skrevet 2. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2016 Litt bilder fra sommeren (ok... ble endel da ). Vi var på en topptur forrige uke, høyeste toppen i området her, uten at det er så mye å skryte av tar vel en time tilsammen å gå opp og ned. Egentlig greit å ha Casper som unnskyldning for å slippe å gå høyere topper, jeg hater nemlig å gå oppover 5 Siter
Anooni Skrevet 2. September 2016 Rapporter Skrevet 2. September 2016 Du tar helt fantastiske bilder! Også er det jo virkelig en flott modell også, da 1 Siter
LØJ Skrevet 4. September 2016 Rapporter Skrevet 4. September 2016 Får bare lyst til å klemme han 1 Siter
Sprettballen Skrevet 4. September 2016 Rapporter Skrevet 4. September 2016 Jeg tror jeg trenger en dalmatiner...egentlig 1 Siter
Kaja Skrevet 4. September 2016 Rapporter Skrevet 4. September 2016 Jeg får alltid så lyst på prikkedyr når jeg ser bilder av Casper! 1 Siter
Recommended Posts