Mirai Skrevet 30. September 2008 Rapporter Share Skrevet 30. September 2008 En litt mer avansert synstest enn kun bokstaver.. http://www.xrite.com/custom_page.aspx?PageID=77 Jeg fikk forøvrig null feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 30. September 2008 Rapporter Share Skrevet 30. September 2008 Your score: 34 Greit at jeg allerede er klar over at jeg ser litt dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 30. September 2008 Rapporter Share Skrevet 30. September 2008 Score: 12 Var vist de lyse blå/grønn nyansene jeg sleit med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 30. September 2008 Rapporter Share Skrevet 30. September 2008 øya mine er helt jo! Holder på med blå/lilla nå.... har igjen den nederste... Edit: Score 24.... Hva er best liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 30. September 2008 Rapporter Share Skrevet 30. September 2008 fikk 12. Jeg har ikke tålmodighet til å holde på sånn lenge, så tipper jeg fikk noen feil på den nederste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 30. September 2008 Rapporter Share Skrevet 30. September 2008 Your score: 34 Greit at jeg allerede er klar over at jeg ser litt dårlig. <_< Jeg trodde jeg så bra, helt til du gnir dette inn <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 30. September 2008 Rapporter Share Skrevet 30. September 2008 Er bra å få lavt. Jo flere feil, jo høyere score. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 30. September 2008 Rapporter Share Skrevet 30. September 2008 Aj, fikk 11. Tykte den var skrekkelig vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 <_< Jeg trodde jeg så bra, helt til du gnir dette inn <_< Hehe målet er å få 0 som score da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullen Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Score: 12 Ikke så verst, siden det er midt på natta...jeg er stuptrøtt, og sitter og myser med øyne som har hatt behov for briller i flere år.. ...men det vil jeg ikke ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Jeg fikk også 12. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Er ikke denne testen litt (mye) avhengig av fargerepresentasjonen man har på PC-skjermen? (Kikka på de greiene.. de fleste fargene synes jeg så dønn like ut.. bør jeg bli bekymret lurer jeg da på.. er jeg fargeblind? Men jeg ser jo forskjell på en tomat og en gressplen liksom.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Er ikke denne testen litt (mye) avhengig av fargerepresentasjonen man har på PC-skjermen? (Kikka på de greiene.. de fleste fargene synes jeg så dønn like ut.. bør jeg bli bekymret lurer jeg da på.. er jeg fargeblind? Men jeg ser jo forskjell på en tomat og en gressplen liksom.. ) Ja vet du, hos meg å var mange av de fargene like. Dum test! <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Skjermen har selvfølgelig litt å si. Jeg vet min skjerm er dårlig (jeg har en superskjerm rett ved siden av nemlig ) men det gikk fint her. Så man kan nok ikke gi all skyld til skjermen Og forøvrig er jeg nærsynt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Skjermen har selvfølgelig litt å si. Jeg vet min skjerm er dårlig (jeg har en superskjerm rett ved siden av nemlig ) men det gikk fint her. Så man kan nok ikke gi all skyld til skjermen Og forøvrig er jeg nærsynt. Jo det synes jeg vi kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 jeg kan godt skylde på skjermen... jeg fikk 60.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Jeg fikk 6. Det er BRA av en gammel dame det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Jeg fikk 4. Det var godt gjort, siden jeg både er nærsynt og har grå stær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaru Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Fikk 24 poeng jeg da..... Inklusive alderstillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Jeg fikk 50! meeen, jeg skylder på skjermen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Annen maskin, fikk 8. Skjermen har altså noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Fikk 11 jeg, men jeg troor jeg kunne fått bedre om jeg hadde sitti på en annen skjerm, for er sinnsykt dårlig lys på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Hehe målet er å få 0 som score da. å fillern men, slutt å skylde på skjerm osv da! Dere bare ser dårlig, okei? Jeg skylder ikke på annet enn at jeg var dønn trøtt i øyeblikket, på vei i seng osv. *kanskje jeg sku tatt den synstesten Lars maser på.....* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mixmaster Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Fikk 0, men så er jeg jo bare 12 år, synet blir jo dårligere jo eldre man blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2008 Score: 12 Var vist de lyse blå/grønn nyansene jeg sleit med. Score: 12 Ikke så verst, siden det er midt på natta...jeg er stuptrøtt, og sitter og myser med øyne som har hatt behov for briller i flere år.. ...men det vil jeg ikke ha.. unnskyld meg men er det 2 stk som har en sant.bern. som heter alvin og bella? .. Fikk 30 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar