Gå til innhold
Hundesonen.no

Test din farge-IQ

Mirai

Recommended Posts

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
unnskyld meg men er det 2 stk som har en sant.bern. som heter alvin og bella? ..:lol:

Fikk 30 jeg :P

Nope, men det er to stk som har bernere som heter Albin og Bella, nemlig mor og datter :P

Skrevet
Nope, men det er to stk som har bernere som heter Albin og Bella, nemlig mor og datter :lol:

aha, er den ene brukeren mor, og den andre datter, eller er det hundene som er det ?:P *dumme meg*

Skrevet
aha, er den ene brukeren mor, og den andre datter, eller er det hundene som er det ?:P *dumme meg*

Brukerne er mor og datter vell :P

edit: Og jeg fikk 50 og noe :P og drit vondt i øynene :P

Skrevet
:P Har du dårlig skjerm?

Helt ny pc jo! Prøvde igjen,og nå fikk jeg 164. Herregud jeg må se dårlig :P

Skrevet
unnskyld meg men er det 2 stk som har en sant.bern. som heter alvin og bella? ..:P

Fikk 30 jeg :P

Hva i alle dager er en sant.bern.? :P

Jeg tok testen på nytt nå, og fikk 8. :P Fornøyd med det..

Skrevet
Helt ny pc jo! Prøvde igjen,og nå fikk jeg 164. Herregud jeg må se dårlig :P

Kan ha noe med lys og kontraster på skjermen din.

Skrevet
Hva i alle dager er en sant.bern.? :P

Jeg tok testen på nytt nå, og fikk 8. :P Fornøyd med det..

blander litt :P berner sennen, riktig ? Men er det ikke noe som heter sankt bernardshund da ??

Skrevet

Jeg fikk 0! :P Strålende fornøyd! Syns det er morsomt med farger og innredning, så jeg er vant til å vurdere farger opp mot hverandre.. :P DET skylder i alle fall jeg på!

Skrevet
Fikk 0, men så er jeg jo bare 12 år, synet blir jo dårligere jo eldre man blir. :)

Døh... nå lever du farlig frøken :)

Øøøhh,jeg fikk 216?? hvordan i huleste går det an da??

Hah! DA er iaf jeg fornøyd! Fikk 24 jeg.. Men ja, det må være noe med skjermen også. Det var skikkelig ubehagelig å stirre den i senk på den måten. Prøvde å få det litt lysere for å se kontrastene, men den sto visst på maks :S

Skrevet

Jeg fikk 15 jeg... *sukk* Tror at om jeg hadde tatt testen for ei uke og en dag siden (altså mens jeg enda var bare 34...) så hadde jeg fått MYE bedre score!! *si skråsikkert*

Men hvordan ser man hvor man har gjort feil? Jeg må bare innrømme at jeg så et par steder at "noe" var feil, men jeg greide ikke å fikse det bedre enn sånn det ble... Åsså fikk jeg øya i kors og farger danser enda foran meg... :)

Highest score for your gender and age range: 1476 sto det da, så jeg er ikke blind iallefall! :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er slett ikke alle som får katter og hunder til å gå sammen. Hva slags hunder har du, og hvor gamle er de? Vi måtte omplassere våre katter, da de og hunden aldri kom overens. Det beste er nok om de kan se hverandre, men ikke komme fysisk bort til hverandre. En kompostgrind er ikke mye til hjelp mot ivrige hunder hvis de er større enn en chihuahua.  Jeg har ikke noe erfaring med dette etter det første forsøket for 20 år siden, så jeg har dessverre ingen gode råd, utover å overhodet ikke la de være løse sammen.
    • Jeg har tatt kompostgrind på døra men hundene bare bryter den opp så det går ikke.
    • Jeg har hunder fra før av og har skaffet meg kattunger. Jeg har hatt kattungene på eget rom. Bytta tepper sånn at de skulle lukte hverandre. Latt hundene være i bånd. Dette funka bra i 2 måneder. Nå på den 3.måneden så har alt snudd. Hundene blir ville når kattungene kommer ut. De bjeffer. Jeg tør ikke å la de gå løs. De gjorde dette først og da var de rolige. Men nå hopper de og bjeffer og er mye mere på. Hva bør jeg gjøre nå? Jeg har gått gradvis frem men kattungene er redde og det er ikke greit.  Er det lurt å ta inn kattungene på ett eget rom ennå? Eller å slippe de løs sammen med løse hunder? Redd hundene blir mere ivrig når de har på bånd på. Og at forventningene da blir skyhøye hver gang de kommer ut. Hvis de var ute og løse sammen hele tiden hadde dem da synes det er mere kjedelig? Vil at de skal godta dem.  Jeg har sikkert gjort noe galt siden folk får jo hunder og katter til å gå sammen når de tar det gradvis. Det har jeg gjort også. Hva bør jeg gjøre nå?
    • Alder opp til 12 uker: Den viktigste sosialiseringsperioden, når valpene ennå ikke har utviklet noen uttalt frykt.
    • Det viktigste rådet når du skal velge mellom disse skolene, er å legge merke til hvor intensivt timeplanen er og de metodiske nyansene i oppførselskontrollen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...