Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Iago

Recommended Posts

Jeg er forresten veldig glad for at vi har fått oppmøtetid kl 11, jeg var litt stressa for at jeg ikke skulle rekke det. Tog er skumle greier...

Jeg synes forresten det er fascinerende at det er 14 påmeldte clumbere, det er mange altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 447
  • Created
  • Siste svar

Jeg ble også riimelig overrasket når jeg så påmeldingen på Clumbere,- det er nødt til å være ny, norsk rekord :)

I Norge så er det vel totalt 6-7 som har vært i utstillingsringen i år, så det er nok en del svensker som kommer. Da får stakkars lille slevedyret litt å bryne seg på, han som er 7-8 kilo mindre enn de skikkelig store gutta! :closedeyes: Moro med nesten ren spaniel-ring da, jeg kan vise Walter og deretter bare bli sittende i campingstolen min å følge med både på Field og Springer. Moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 Finske lapphunder er slettes ikke ille! Ingen tvil om at det blir en tur til Hamar for å titte allikevel :) Og nå angrer jeg bitte litt på at jeg ikke meldte på frøkna.

Oi. Det blir nervepirrende gitt.. :D Vi satser på at vakre Navdi gjør rent bord vi. Marco derimot har jeg ikke helt troa på enda, kanskje til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også riimelig overrasket når jeg så påmeldingen på Clumbere,- det er nødt til å være ny, norsk rekord :lol:

I Norge så er det vel totalt 6-7 som har vært i utstillingsringen i år, så det er nok en del svensker som kommer. Da får stakkars lille slevedyret litt å bryne seg på, han som er 7-8 kilo mindre enn de skikkelig store gutta! :closedeyes: Moro med nesten ren spaniel-ring da, jeg kan vise Walter og deretter bare bli sittende i campingstolen min å følge med både på Field og Springer. Moro!

Blir moro å se så mange clumbere på en gang altså! Vi trenger forresten heiagjeng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

971 hunder tilsammen på fredagen og samtidig skal all lydigheten gå da. Blire trangt da eller? Eller er vi som stiller på fredagen kanskje litt heldige?? :lol:

Med tanke på at det er nesten 5500 hunder påmeldt totalt er nok ikke fredagen den verste dagen nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått nummerlappene på mail, og jeg ser at min juniorhann skal inn aller først i rasen, og min championtispe sist. Utover det vet jeg om en jk tispe, ak tispe og chk tispe, lurer på hva de siste to er (av syv totalt. Wohoo, hvilken konkurranse liksom <_<).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått nummerlappene på mail, og jeg ser at min juniorhann skal inn aller først i rasen, og min championtispe sist. Utover det vet jeg om en jk tispe, ak tispe og chk tispe, lurer på hva de siste to er (av syv totalt. Wohoo, hvilken konkurranse liksom <_<).

Når har dere fått oppmøte, og hvilken ring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...