Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Iago

Recommended Posts

  • Svar 447
  • Created
  • Siste svar
Har det rablet for deg?? :wub: Ledige hotelrom på denne tiden? :lol: Du er veldig optimistisk, men lykke til uansett! :)

Alltid ledig om man bestiller på denne tiden pga avbestillinger :wub: Men man må kanskje beløage seg på å sove på ulike hoteller i løpet av helgen.

Jeg avbestilte mitt rett før helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid ledig om man bestiller på denne tiden pga avbestillinger :wub: Men man må kanskje beløage seg på å sove på ulike hoteller i løpet av helgen.

Jeg avbestilte mitt rett før helgen.

Tenkte folk stod i kø for å snappe til seg avbestillinger fra sånne som deg, nesten som ventelister på valper.. :wub: Men dette er første gangen jeg er med på festlighetene, så hva vet vel jeg? Jeg fikk jo panikk da jeg skulle bestille for et par mnd siden liksom, og hadde inntrykk av at det var fullt allerede da. For ikke å snakke om de som bestiller et år i forveien..! :lol: Så jeg skulle altså ventet? Er det billigere også nå kanskje? Eller presser de blodpriser ut av folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte folk stod i kø for å snappe til seg avbestillinger fra sånne som deg, nesten som ventelister på valper.. :wub: Men dette er første gangen jeg er med på festlighetene, så hva vet vel jeg? Jeg fikk jo panikk da jeg skulle bestille for et par mnd siden liksom, og hadde inntrykk av at det var fullt allerede da. For ikke å snakke om de som bestiller et år i forveien..! :wub: Så jeg skulle altså ventet? Er det billigere også nå kanskje? Eller presser de blodpriser ut av folk?

De hadde ingen på venteliste da jeg avbestilte, så det var ei her inne som fikk det.

Det er jo bedre å bestille tidlig, så får man det man vil ha. Men med is i magen, så går det meste. Blodpriser er presset opp den helgen uansett når man bestiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du dit? Når drar du? :angel:

Klart jeg skal dit, Norma skal jo stilles på søndag! :wub: Dessverre er ikke jeg der så tidlig som du må være, vi har ikke møtetid før 11.. Jeg tar enten toget som er framme ca 09.30, eventuelt blir jeg kjørt. Jeg krysser fingrene for sistnevnte :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona: hvordan ble det med avtalen vår? Ble det noen avtale? Skal jeg passe/lufte/se til hunder på lørdagen mens dere er på galla?

Ellers må jeg bare opplyse om, først som sist, at når jeg er på utstilling er jeg i min egen verden. Det er ikke alltid jeg enser folk rundt meg, og da kan det hende jeg ikke hilser. Det er ikke for å være frekk, overlegen eller sur og tverr, jeg har bare litt tunnelsyn akkurat da. :blush: Det er ikke alltid jeg er så sinnsykt god på å kjenne igjen folk heller (sorry labbis, for Orklahallen i fjor), men da må folk evt bare si at "Hei, jeg er Babe89 fra doggis, det er jeg som eier Labbetuss og Liseliten", så skjønner jeg tegninga! :wub:

Så jeg beklager allerede nå, for alle jeg garantert kommer til å ikke se, se rett forbi mens dere vinker, ikke legge merke til eller kjenne igjen. Det er ikke meningen å være teit. :closedeyes:

Jeg beklager også hvis jeg glemmer å spørre noen om hvordan det har gått eller gratulere, og bare babler ivei om meg selv og mine hunder. Jeg lever som sagt veldig i min egen verden når jeg er på utstilling, men jeg kommer ofte på i ettertid at dumme-slemme-teite-uhøflige meg glemte å spørre. Beklager på forhånd. :blush: Jeg skal prøve å skjerpe meg. :wub: Seriøst. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med et lite dumt spørsmål: Noen som vet når det er mulig å se Golden Retrievere utstilt i helgen?

Er veldig fersk med utstilling, så det er MYE jeg må sette meg inn i. Jeg skjønte ikke helt programmet for helgen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med et lite dumt spørsmål: Noen som vet når det er mulig å se Golden Retrievere utstilt i helgen?

Er veldig fersk med utstilling, så det er MYE jeg må sette meg inn i. Jeg skjønte ikke helt programmet for helgen :wub:

Golden dømmes på søndag. De starter klokken 0900, og med 83 påmeldt vil jeg tro de holder på til i hvert fall 1400. De er i ring 14.

Det er også 30 juniorer i ring 13, de starter også klokken 0900.

Bare å spørre, det er slik en lærer :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeelp! (hvorfor må jeg alltid stresse sånn???)

Han jeg kan sitte på med til Hamar drar fra Oslo kl 11.00, men da skal Cita til undersøkelse hos veterinæren. Andre alternativet er å sitte på med instruktøren min som drar på fredag morgen, men da er vi der ikke før halv 11, og jeg skal stille kl 09.00.

Oppdretter kan kanskje passe Cita, men de har akkurat fått en valp og oppdretter har brukket foten, så de skal ringe meg opp i kveld for å se om de har funnet en løsning. Men jeg bør ha en reserveløsning.

Så, er det noen som drar fra Oslo (og som helst kjører forbi Furuset, da jeg ikke vil at Cita skal gå så mye, til tross for at hun er veldig sprek nå) på torsdag? Enten på formiddagen, ettermiddag eller kveld, sålenge det er etter kl 11, og har plass til meg og mine to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golden dømmes på søndag. De starter klokken 0900, og med 83 påmeldt vil jeg tro de holder på til i hvert fall 1400. De er i ring 14.

Det er også 30 juniorer i ring 13, de starter også klokken 0900.

Bare å spørre, det er slik en lærer :wub:

Tusen takk for svar :lol:

Må ta en tur for å lære litt og ikke minst for å få litt inpirasjon :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona: hvordan ble det med avtalen vår? Ble det noen avtale? Skal jeg passe/lufte/se til hunder på lørdagen mens dere er på galla?

Jeg vet ikke, Benedicte skal sove hos meg, men hun vet ikke om hun skal på gallaen enda. Hvis hun skal det så hadde det vært supert om du kunne sett litt til hundene våre den kvelden. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅÅ langt ifra å stjele en bil og ordne alt på egenhånd! Tror ikke jeg hadde kommet så langt uten særlig mange kjøretimer, men :angel:

Nå har jeg endelig fått orden på saker og ting her. Jeg drar til Myklegard i morgen og sover der hele helgen. Da kan jeg nemlig ta buss herfra, og bussen stopper rett utenfor motellet. Så slipper Cita å gå noe særlig.

Men jeg ringer trafikanten i Hedmark som sier at det ikke er lov til å ha med hund, men trafikanten i Oslo sier at det er lov. :wub:

Av egne erfaringer kommer det helt an på bussjåføren, hvor fullt det er på bussen og om noen er allergiske eller "allergiske". Tviler på at jeg hadde fått komme på en stappfull buss med to hunder hvorav den ene er hypre Tia som kjeder livet av seg ganske fort. Derfor fikk jeg venninnen min til å ta med seg Tia oppover, da er det mye større sjanse for at jeg får komme inn på bussen. I tillegg blir det enklere med bare en hund......

*tørke svetten av pannen*

hvordan jeg kommer meg hjem igjen på søndag orker jeg ikke tenke på nå! den tid, den sorg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer pä en liten ting, jeg skal väre med i "NM i Hundekunnskap" og lurer pä om noen her inne har värt med för? Noen som har lyst til ä fortelle hvordan det var, og hva slags temaer man ble spurt om? Spennende ä höre!:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer pä en liten ting, jeg skal väre med i "NM i Hundekunnskap" og lurer pä om noen her inne har värt med för? Noen som har lyst til ä fortelle hvordan det var, og hva slags temaer man ble spurt om? Spennende ä höre!:icon_confused:

Jeg har vært med på det :icon_redface: Man får et hefte med spørsmål om altmulig innen hund egentlig. Alt fra raser, anatomi, hundesport, viktige datoer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅÅ langt ifra å stjele en bil og ordne alt på egenhånd! Tror ikke jeg hadde kommet så langt uten særlig mange kjøretimer, men :angel:

Nå har jeg endelig fått orden på saker og ting her. Jeg drar til Myklegard i morgen og sover der hele helgen. Da kan jeg nemlig ta buss herfra, og bussen stopper rett utenfor motellet. Så slipper Cita å gå noe særlig.

Men jeg ringer trafikanten i Hedmark som sier at det ikke er lov til å ha med hund, men trafikanten i Oslo sier at det er lov. :icon_confused:

Av egne erfaringer kommer det helt an på bussjåføren, hvor fullt det er på bussen og om noen er allergiske eller "allergiske". Tviler på at jeg hadde fått komme på en stappfull buss med to hunder hvorav den ene er hypre Tia som kjeder livet av seg ganske fort. Derfor fikk jeg venninnen min til å ta med seg Tia oppover, da er det mye større sjanse for at jeg får komme inn på bussen. I tillegg blir det enklere med bare en hund......

*tørke svetten av pannen*

hvordan jeg kommer meg hjem igjen på søndag orker jeg ikke tenke på nå! den tid, den sorg

Mulig du kan sitte på med oss. Skal stille i avls/oppdrett da, så reiser kanskje litt sent. Men kun 1 hund og 2pers. Men du har kanskjer 2 hunder? For vi har ikke planer om å ha med skillevegg til buret siden vi har 1hund i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok to stk ja :/

Vi kan jo sikkert legge den bak buret, er jo liksom flat på vei opp. er nok mer at jeg hater å krype inni der å sette den på plass :icon_confused: Dessuten må du finne ut om du tørr sitte på når jeg kjører :rolleyes:

EDIT; Vi tar den med, så om du gidder vente til etter bis har vi plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...