Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Iago

Recommended Posts

  • Svar 447
  • Created
  • Siste svar
Gå fra toget til skipet, er det i det heletatt mulig å gå seg vill? Aldri vært der, og jeg kan gå meg bort på flatmark.

Er det mulig å klarer å IKKE se skipet? :P

Bare å gå i rettning den "svære saken" så kommer du frem. Eller som på andre nkk utstillinger: Følg mengden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få oppbevare kofferten i bilen "vår", hvis du vil.. :P

Jojo, takk for det. Men samtidig er det ikke så hendig å dra den med seg når jeg skal gå til skipet heller da. :P

Satser på at det er bagasjeoppbevaring der. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, takk for det. Men samtidig er det ikke så hendig å dra den med seg når jeg skal gå til skipet heller da. :P

Satser på at det er bagasjeoppbevaring der. :P

Jeg vil tro at de har bagasjeoppbevaring der, Hamar er en sånn "alle langveistog stopper der"-stasjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har oppbevaringsbokser :ahappy:

Når du kommer ut av togstasjonen ligger hallen på høyre side. Du følger veien bortover helt til du får en bro på høyre side. Innen da bør du ha fått øye på hallen :ahappy:

Men det er ikke alltid man får øye på hallen når man kommer ut av toget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke- blir hjemme og passer minstemann :ahappy:

Er halvveis skrevet ut av sykehuset da (vi vil fortsatt være "innlagt" men bor hjemme med hjemmesykepleie noen dager i uka)

Men yodelmannen tar med seg hundene oppover, og jeg har ordnet handler til dem alle, så de får iallefall turen.

Blir vel første året på leeeenge jeg ikke kommer, og kommer nok til å sitte hjemme og stirre nervøst på telefonen..

Usj, skulle gjerne vært der- det kommer så mange kjente jeg vanligvis ikke får se, men jeg vil ikke for alt i verden forlate minstemann med en barnevakt nå, og å ta han med er uaktuelt på dette stadiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå fra toget til skipet, er det i det heletatt mulig å gå seg vill? Aldri vært der, og jeg kan gå meg bort på flatmark.

Jeg er også veldig flink til å gå meg bort, men jeg klarte å finne fram :ahappy:

Jeg er spent på hvor ringene blir plassert jeg... Har veldig lyst på ring ved tribunen igjen, det var egentlig veldig praktisk at springerringen lå der i fjor. Jeg stilte ikke da, men det var lettere å være publikum også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan lage klubb? Jeg går meg bort med kart og jeg... Men du? Du må komme på søndag! :ahappy:

Blir med i den klubben. :hyper:

Klarte å ikke finne stangehallen med 3 dommere i bilen. Kjørte fra Hamar til Stange og dommerne kom for sent til utstillinga. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan lage klubb? Jeg går meg bort med kart og jeg... Men du? Du må komme på søndag! :ahappy:

*flire* Ja, klubb hadde vært fint. Jeg klarer å gå meg bort i en gate som går rett frem, til tross for veibeskrivelser... Vet ikke helt jeg - er det håp?

Menne jeg har lovet å være heiagjen for Callaway, så jeg MÅ dra på lørdagen. Vet ikke om vi orker to dager, altså. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer dere ikke å gå ut av togstasjonen og følge veien bortover til høyre så fortjener dere ikke å komme altså :hyper:Klarer ikke å unngå å se skipet når dere har gått langt nok til å kunne se det.

Og hva om de går feil vei? Hva om høyre er til venstre den dagen, for eksempel? :ahappy: Da vil de jo rent praktisk gå vekk fra skipet, og da er det jo ikke rart om de ikke ser det? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva om de går feil vei? Hva om høyre er til venstre den dagen, for eksempel? :ahappy: Da vil de jo rent praktisk gå vekk fra skipet, og da er det jo ikke rart om de ikke ser det? :ahappy:

Men da ser du det når du kommer fra andre enden, etter å ha gått rundt jorda, vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i å kuppe heiagjengen min :P

:P

Men hvis vi ikke reiser for tidlig på søndag så skal C og jeg komme å være heiagjeng for dere ;)

Det er faktisk en stor sannsynlighet for at jeg skal tilbake i Skipet på søndag...

Hurra! :D

Jeg har forøvrig ingen store forhåpninger til denne utstillingen, det finnes rett og slett for mange fine springere (og jeg regner med at mange av dem kommer hit..), og Norma er ikke ordentlig utviklet ennå. Samtidig så gleder jeg meg veldig, rett og slett fordi jeg synes det er moro å stille for dommere som har lang og god erfaring med rasen :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...