Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Iago

Recommended Posts

Jeg var sikker på at jeg måtte bli den første som merket når PM ble lagt ut, jeg har sjekket hvert 5 minutt de siste timene!

Men bare 27 i lydighet klasse 1???

17 vorstehhunder

10 grønlandshunder

Begge to har oppmøte kl 9, men tror jeg skal rekke det!

25 aussier

36 cairn terriere (som begynner 10, og aussiene 9. Da har jeg god tid!)

57 engelsk springer spaniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 447
  • Created
  • Siste svar

Åh! <_< Av alle timene utstillingen går over på en dag, så må vorstehhund korthår hannhund unghundklasse og grønlandshund hannhund åpen klasse være så nøyaktig samtidig! I tillegg er dette de første rasene, så forsinkelser kan jeg se langt etter (....når man først trenger dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, noe sier meg at Vinnergallaen hadde vært noe å få med seg, det hørtes jo egentlig moro ut. Jeg har aldri satt meg inn i hva som egentlig foregår der jeg :rolleyes2:

Jupp, veldig morsomt - og det ryktes om at i år er siste året...

57 springere ja, det var flere enn jeg trodde faktisk. Tippet på 40-50 jeg...

Og Emma; du hadde rett når det gjaldt dommerbytte på JK berner, så unghund var ikke en dum idé nei!

***** jeg er glad jeg hadde en magefølelse, og at jeg fulgte den...

Så kan en jo alltids angre om det viser seg å gå realt dritt, men jeg får i hvert fall stille for dommeren jeg meldte på for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, veldig morsomt - og det ryktes om at i år er siste året...

why?

Hater at rasen min er så stor. Selv om 60 hanner i AUK, AK, BK, CHK og VET ikke er så halvgærent allikevel. Dessuten passet oppmøte med kooikeren jeg skal stille - så det var flott :rolleyes2:

Kommer btw ikke med juniortispe allikevel, hun har nemlig bestemt seg for at å ha pels på kroppen, det er noe dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sikker på at jeg måtte bli den første som merket når PM ble lagt ut, jeg har sjekket hvert 5 minutt de siste timene!

Men bare 27 i lydighet klasse 1???

17 vorstehhunder

10 grønlandshunder

Begge to har oppmøte kl 9, men tror jeg skal rekke det!

25 aussier

36 cairn terriere (som begynner 10, og aussiene 9. Da har jeg god tid!)

57 engelsk springer spaniel

Da har du god tid? Til hva da? Har vi avtalt at du skal gå med Aynï også? :) I så fall hadde jeg helt glemt det, men det er heeeeeelt okei altså! :D (Begynner å like Hamar jeg..*fnis*) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du god tid? Til hva da? Har vi avtalt at du skal gå med Aynï også? :) I så fall hadde jeg helt glemt det, men det er heeeeeelt okei altså! :D (Begynner å like Hamar jeg..*fnis*) :)

Haha ja, jeg forstod det da slik. Fra privat melding

Jeg har ikke meldt på enda, men planen er å stille henne der i åpen klasse, stille Aynï i junior (handle selv kanskje, hvis ikke du vil det også??), og stille i ag+hopp på fredag, hvis jeg får plass da.

Og siden jeg sa jeg kunne stille henne også, så antok jeg at det ble slik? Men hvis du vil stille henne selv, så gjør jo for all del ikke det noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, jeg forstod det da slik. Fra privat melding

Og siden jeg sa jeg kunne stille henne også, så antok jeg at det ble slik? Men hvis du vil stille henne selv, så gjør jo for all del ikke det noe!

Hihihi! Nei, jeg hadde helt fortrengt det - var bare så opptatt av at Tulla skulle få seg flink handler at Aynï kom helt i bakevjen. *vims* :P Men for all del; det er jo kjempesupert! Dette blir jo som jul og nyttårsaften på en gang for meg! Jeg har nemlig gruet meg endel, men ikke villet mast noe mer på deg (og tanken slo meg jo ikke å sjekke PMene vi har sendt ang det, for jeg hadde jo som sagt glemt at jeg spurte om Aynï også). Men jippi altså! Hvis du fremdeles vil da? :)

Haha, må bare le av meg selv nå; er jo bare opptatt av dette spanieldyret som skal i ilden at jeg helt glemmer søteste Aynï som faktisk har en aldri så liten sjans oppi hele virrvarret! :D Uff, så fjern jeg er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi! Nei, jeg hadde helt fortrengt det - var bare så opptatt av at Tulla skulle få seg flink handler at Aynï kom helt i bakevjen. *vims* :) Men for all del; det er jo kjempesupert! Dette blir jo som jul og nyttårsaften på en gang for meg! Jeg har nemlig gruet meg endel, men ikke villet mast noe mer på deg (og tanken slo meg jo ikke å sjekke PMene vi har sendt ang det, for jeg hadde jo som sagt glemt at jeg spurte om Aynï også). Men jippi altså! Hvis du fremdeles vil da? :)

Haha, må bare le av meg selv nå; er jo bare opptatt av dette spanieldyret som skal i ilden at jeg helt glemmer søteste Aynï som faktisk har en aldri så liten sjans oppi hele virrvarret! :P Uff, så fjern jeg er! :D

Haha :P

Selvsagt vil jeg det!

Men skal du stille henne i Orklahallen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :)

Selvsagt vil jeg det!

Men skal du stille henne i Orklahallen forresten?

Ja, og da må jeg stille henne selv, for oppdretteren hennes er overbooket, og jeg velger ikke bort at hun skal stille Tulla! Dessuten tenkte jeg at det ble en fin trening for meg til Hamar, men nå trenger jeg jo ikke det, så da lurer jeg på om jeg skal be datteren hennes stille henne - hun er mye flinkere enn meg! *snike seg unna absolutt alt som heter handling* Uff, neida, jeg tror jeg er nødt å gå med henne selv. Hun er jo absolutt ikke den verste hunden å gå med, og jeg har gått med henne før, og da ble jeg ikke nervøs engang. :)

Kommer du? Trodde ikke du gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og da må jeg stille henne selv, for oppdretteren hennes er overbooket, og jeg velger ikke bort at hun skal stille Tulla! Dessuten tenkte jeg at det ble en fin trening for meg til Hamar, men nå trenger jeg jo ikke det, så da lurer jeg på om jeg skal be datteren hennes stille henne - hun er mye flinkere enn meg! *snike seg unna absolutt alt som heter handling* Uff, neida, jeg tror jeg er nødt å gå med henne selv. Hun er jo absolutt ikke den verste hunden å gå med, og jeg har gått med henne før, og da ble jeg ikke nervøs engang. :)

Kommer du? Trodde ikke du gjorde det?

Ja, du må prøve å gå med henne selv syns jeg :) Nei, jeg kommer ikke (ikke etter nedturen i går med totaltnedrøytet aussie - i tillegg bor jeg 8 timer unna denne gangen), men blir spennende å se resultatet til Aynï

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og da må jeg stille henne selv, for oppdretteren hennes er overbooket, og jeg velger ikke bort at hun skal stille Tulla! Dessuten tenkte jeg at det ble en fin trening for meg til Hamar, men nå trenger jeg jo ikke det, så da lurer jeg på om jeg skal be datteren hennes stille henne - hun er mye flinkere enn meg! *snike seg unna absolutt alt som heter handling* Uff, neida, jeg tror jeg er nødt å gå med henne selv. Hun er jo absolutt ikke den verste hunden å gå med, og jeg har gått med henne før, og da ble jeg ikke nervøs engang. :)

Kommer du? Trodde ikke du gjorde det?

Det går så bra så, skal stå ringside å ta bilder av dere jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må prøve å gå med henne selv syns jeg :P Nei, jeg kommer ikke (ikke etter nedturen i går med totaltnedrøytet aussie - i tillegg bor jeg 8 timer unna denne gangen), men blir spennende å se resultatet til Aynï

Nåja, hun er nå bare valp enda, så vi får nå se. Dessuten får jeg jo massiv motstand av endel andre valper med gode handlere, så dette går nok på dunken.. :closedeyes:

Det går så bra så, skal stå ringside å ta bilder av dere jeg :P

Med det derre kameraet som bare tar svarte bilder..? :) *skrattle*

HULDRA: skal du ikke stille selv engang??? :D

*fnis* Got'ya! :)

Haha, nei, jeg skal ikke det. Har du ikke lagt merke til at jeg har vært dritnervøs bare for pelsen, og ikke så mye for noe annet? Jeg kan nemlig skylde på hææændleren min om hun ikke oppfører seg! :P Og jeg har knabbet en av de aller beste! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

*fnis* Got'ya! :)

Haha, nei, jeg skal ikke det. Har du ikke lagt merke til at jeg har vært dritnervøs bare for pelsen, og ikke så mye for noe annet? Jeg kan nemlig skylde på hææændleren min om hun ikke oppfører seg! :) Og jeg har knabbet en av de aller beste! :D

Sleiping altså... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 beardiser - tror det aldri har vært så få påmeldt på NKK Hamar noen gang.. Og dette for en engelsk dommer (noe vi jo faktisk sier at vi vil ha!), også..

Ja, ja - fort ferdig i alle fall - oppmøte kl. 9, og et par timer etterpå er de fleste klare for å reise hjem igjen.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...