Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Iago

Recommended Posts

Jeg tar overhode ikke på vei, jeg bryr meg faktisk minimalt - om noe - om du stiller, og i hvilken klasse, men det hørtes ut som om du trodde du kunne få disp til å stille i unghund, og derfor prøvde jeg å være snill å forklare at det ikke går. Og det er jo mange sjanser til å få CACIB bare uker etterpå, så da kan vi jo begge sitte i en stol og slappe av`inntil da?

Lykke til, er hunden din bra nok kommer CACIB'ene før eller senere uansett.

Jeg har valgt å svare på dette innlegget på pm... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 447
  • Created
  • Siste svar
jaaah, vurderer jo veldig å melde på Bridie da. Hmm, hmm og sånn. Men da tror jeg at jeg trenger noen som kan sitte ved siden av meg og fortelle meg om hun har vunnet eller ikke :) Jeg skjønner jo ikke en dritt av sløyfer eller whatever, og kommer sikkert til å juble/grine på HELT feil tidspunkt :) Så får jeg bare håpe handler'n min (haha, personlig handler!) skjønner mer enn meg :D

passer det på dager så kan jeg sikkert leke veileder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Og ja, Anette.. Det var cacib-jakten som endelig skulle begynne.. Jeg gleder meg masse, og bra det er noen som skjønner "problemet" mitt her.... (som egentlig ikke er noe problem, for jeg bare driter i å melde på den andre junioren min... :) )

Hehe, om jeg skal være helt ærlig så skjønner jeg ikke problemet ditt jeg... Klart det er moro med CACIB, men er det så grusomt å gå glipp av ett da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, om jeg skal være helt ærlig så skjønner jeg ikke problemet ditt jeg... Klart det er moro med CACIB, men er det så grusomt å gå glipp av ett da?

hehe, hun har allerede "gått glipp" av fire Cacib etter å ha blitt beste hannhund fire ganger på de siste internasjonale utstillingene hun har stilt på, så jeg skjønner absolutt at lysten er stor etter å få cacib også!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hun har allerede "gått glipp" av fire Cacib etter å ha blitt beste hannhund fire ganger på de siste internasjonale utstillingene hun har stilt på, så jeg skjønner absolutt at lysten er stor etter å få cacib også!=)

Joda, jeg skjønner det, men det er jo ingen vits å gråte over spilt melk... Hunden er rett og slett ikke gammel nok, så da må man jo bare vente. Reglene er like for alle, uavhengig av hvor mange CACIB hunden eventuelt kunne ha oppnådd :punk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg skjønner det, men det er jo ingen vits å gråte over spilt melk... Hunden er rett og slett ikke gammel nok, så da må man jo bare vente. Reglene er like for alle, uavhengig av hvor mange CACIB hunden eventuelt kunne ha oppnådd :punk:

Og en liten tilføyelse, man trenger jo faktisk ikke mer enn to norske cacib, og det vil han da mest sannsynlig rekke å få om han er like bra når han blir unghund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, om jeg skal være helt ærlig så skjønner jeg ikke problemet ditt jeg... Klart det er moro med CACIB, men er det så grusomt å gå glipp av ett da?

Har jeg sagt at dette er et problem? Har jeg grått over spilt melk? Har jeg klaga over at jeg ikke kommer til å få cacib den dagen? Hm.. Ikke noe sted jeg kan finne ihvertfall... :rolleyes:

Jeg bryr meg minimum om jeg får cacib den dagen eller ikke.. Grunnen til at jeg blir "irritert" over at jeg ikke får stilt Armani i unghund den dagen er for at jeg ikke får stilt juniorhannen min selv den dagen... DET er problemet her.. Og jeg regner med at dere som jeg, gjerne vil stille deres egen hund, som dere har trent selv, FØRSTE gangen han skal i ringen....

MEN.. Nå er det nå engang sånn at Armani er 2 dager for ung, så da ser jeg ikke dette som noe diskusjon mer.. Det er liksom ingenting å diskutere engang.. :punk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en liten tilføyelse, man trenger jo faktisk ikke mer enn to norske cacib, og det vil han da mest sannsynlig rekke å få om han er like bra når han blir unghund :D

Nettopp :)

Da er Bridie påmeldt gitt. :shocked::) Jeg fikk nerver med engang jeg! Selv om jeg ikke skal gå med bikkja engang!

Oh, spennende! Husker jeg feil, eller er aussien på søndag de også? Da skal jeg i så fall prøve å få med meg Bridie i ringen :D Hvem skal stille henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, nå er jeg usikker på dette med klasse igjen... Vinglepetter ja! Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å stille i junior, men vi var hos oppdretteren i går, og hun synes vi skal stille i unghund. Vanskelig dette her, og nå går jo den ordinære fristen snart ut :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke så mye å bidra med Anette, det er sikkert et vanskelig valg! Selv holder jeg på å tisse på meg av skrekk, for jeg har jo meldt på! Jeg gruer meg, og ser for meg det aller, aller verste. Dessuten er Tulla nedrøytet, jeg kommer sikkert ikke til å få trent nok, og vi får en dårlig disk i agility i stedet for en god en. Eller enda verre; en 3. premie.. :whistle: Aynï bryr vi oss som kjent ikke om, for hun går det nok greit med uansett.

Uææ. *savne en redd smiley* Jeg tror jeg dauer. Jeg er livredd, og fatter ikke hva jeg har begitt meg utpå. Håper jeg kjører feil. Jeg er nervøs, om ingen har skjønt det før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke så mye å bidra med Anette, det er sikkert et vanskelig valg! Selv holder jeg på å tisse på meg av skrekk, for jeg har jo meldt på! Jeg gruer meg, og ser for meg det aller, aller verste. Dessuten er Tulla nedrøytet, jeg kommer sikkert ikke til å få trent nok, og vi får en dårlig disk i agility i stedet for en god en. Eller enda verre; en 3. premie.. :P Aynï bryr vi oss som kjent ikke om, for hun går det nok greit med uansett.

Uææ. *savne en redd smiley* Jeg tror jeg dauer. Jeg er livredd, og fatter ikke hva jeg har begitt meg utpå. Håper jeg kjører feil. Jeg er nervøs, om ingen har skjønt det før nå.

Du, pust med magen nå da :whistle: Dette går helt fint!

Jeg burde kanskje ikke snakke så høyt, jeg kommer til å være skitnervøs selv, og jeg skal bare i ringen én gang i løpet av helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, nå er jeg usikker på dette med klasse igjen... Vinglepetter ja! Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å stille i junior, men vi var hos oppdretteren i går, og hun synes vi skal stille i unghund. Vanskelig dette her, og nå går jo den ordinære fristen snart ut :icon_confused:

Jeg har tatt en sjefsavgjørelse, og meldt på i unghund nå. Mitt argument er at det lett kan bli så mange bernere at det blir dommerbytte, og da har de tidligere år fjernet junior hannhund og tispe, for å gi til ny dommer. Så får vi heller se om jeg føler det var dumt om en fem ukers tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk bestemt meg for å ikke melde på en eneste hund :shocked:

Med all den smitten som vandrer på slike steder så fant jeg ut at med en hund som er 6 uker drektig da (det er vedtatt og bestemt at hun er det) så vil jeg ikke ha på samvittigheten at Talli drar med seg noe smitte hjem.

Mulig hysterisk, men jeg dør liksom ikke av å ikke reise opp der liksom. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...