Lola Pagola Skrevet 21. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2009 Wilma, til utstilling? Hvis du skal drive med slikt. Eller til hundekurs, du er vel for ung til å ha bil så da er det jo greit om du skal ta bussen til div. ting, stålbur er litt tungvindt :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 24. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2009 Det var jo faktisk ganske smart! Har merket at det er tungvindt og drasse med stålburet på utstilling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2009 Vil ha stoffbur NÅ! Er stress å drasse med bur på bussen uansett størrelse. Man kan liksom ikke bære bur i en stropp som henger over skulderen.. Man må holde det i det dumme håndtaket i hånden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 15. August 2010 Rapporter Share Skrevet 15. August 2010 hah, for noen uforklarende innlegg jeg har hatt her tidligere, nesten flau på etterkant Nå skal jeg på kurs med min wannabe briardsnusersak som uheldigvis er løpsk. Jeg har verken tøybur fra før eller bil og sette henne i når det ikke er vår tur. Derfor tenkte jeg og invistere i et tøybur som er lett og ha med seg på kurs. (Jeg blir kjørt til kursplassen så trenger ikke bære det så mye). Har de fortsatt tøyburene på europris? Hva koster det største buret? (399?) Er det stort nok til bikkjedyret mitt på 29,5 kg? Har de den største størrelsen på noen av europrisene i sørtrøndelagsområdet? Tusen takk vis noen har svar på mine spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 15. August 2010 Rapporter Share Skrevet 15. August 2010 hah, for noen uforklarende innlegg jeg har hatt her tidligere, nesten flau på etterkant Nå skal jeg på kurs med min wannabe briardsnusersak som uheldigvis er løpsk. Jeg har verken tøybur fra før eller bil og sette henne i når det ikke er vår tur. Derfor tenkte jeg og invistere i et tøybur som er lett og ha med seg på kurs. (Jeg blir kjørt til kursplassen så trenger ikke bære det så mye). Har de fortsatt tøyburene på europris? Hva koster det største buret? (399?) Er det stort nok til bikkjedyret mitt på 29,5 kg? Har de den største størrelsen på noen av europrisene i sørtrøndelagsområdet? Tusen takk vis noen har svar på mine spørsmål! Jeg var innom Europris (i Bergen) på fredag og kjøpte tøybur strørrelse stor til 399, så de har de enda Det er ca samme størrelse som Vari Kennel sitt Large bur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 15. August 2010 Rapporter Share Skrevet 15. August 2010 Har belgeren din god plass i buret? Er det stort nok til snuppa mi? Hun er vell noe på samme størrelse som en groenendael : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 15. August 2010 Rapporter Share Skrevet 15. August 2010 Takk for tipset, vi trenger også et stort tøybur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 15. August 2010 Rapporter Share Skrevet 15. August 2010 Har belgeren din god plass i buret? Er det stort nok til snuppa mi? Hun er vell noe på samme størrelse som en groenendael : ) Har ikke prøvd det, men tror hun vil ha ok plass i det. Tror hunden din er mer på størrelse med en groenendael-hann, de er noe større enn tispene. Rina er bare 18 kg nå, burde vært 22. Vet ikke om den størrelsen jeg kjøpte blir litt liten? På en annen Europris hadde de enda en størrelse større, det var digert! Tror det kostet 499, det burde iallfall holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 17. August 2010 Rapporter Share Skrevet 17. August 2010 Har da vært og kjøpt tøybur, det ble den største størrelsen, XL! Bikkja skal ha god plass Det er greit nok plass til 2 Milla'er i buret. Det vill si at hun har plass til og hoppe og stå og snurre og ligge inni buret. Det er også praksisert og det er plass til både hund og eier i buret! Det som funka best var om både hund og eier lå på langs i buret. Prisen var 399,- Vill antyde at den størrelsen passer alt fra briard til GD : ) På lade i trondheim hadde de alle størrelsene ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 18. August 2010 Rapporter Share Skrevet 18. August 2010 Her har de også billige tøybur nå, hvis noen er interessert Stor: lengde 96 cm, bredde 71 cm og høyde 76 cm. 425kr Liten: lengde 61 cm, bredde 45 cm og høyde 50 cm 250kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 18. August 2010 Rapporter Share Skrevet 18. August 2010 Har da vært og kjøpt tøybur, det ble den største størrelsen, XL! Bikkja skal ha god plass Det er greit nok plass til 2 Milla'er i buret. Det vill si at hun har plass til og hoppe og stå og snurre og ligge inni buret. Det er også praksisert og det er plass til både hund og eier i buret! Det som funka best var om både hund og eier lå på langs i buret. Prisen var 399,- Vill antyde at den størrelsen passer alt fra briard til GD : ) På lade i trondheim hadde de alle størrelsene ; ) Lyst på et slik et eg og, kunne du målt hvor høyt det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. August 2010 Rapporter Share Skrevet 18. August 2010 Jeg kjøpte det nest største agria-buret, det er for lite. Han kan ikke ligge uten at potene stikker ut, men synes ikke europris burene så noe større ut heller jeg. Men dårlig utvalg på den butikken vi hadde da. Milla er vel større enn Casper, så om hun har masse plass så bør jo det buret passe til ham og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. August 2010 Rapporter Share Skrevet 18. August 2010 Lyst på et slik et eg og, kunne du målt hvor høyt det er? 94 langt. 70 høyt og 55 bredt. Mener det skal passe Fredrik ; ) Jeg kjøpte det nest største agria-buret, det er for lite. Han kan ikke ligge uten at potene stikker ut, men synes ikke europris burene så noe større ut heller jeg. Men dårlig utvalg på den butikken vi hadde da. Milla er vel større enn Casper, så om hun har masse plass så bør jo det buret passe til ham og. øhm, ja. Buret passer nok til Casper ja ; ) Milla er noe i størrelse med en dalmatiner nå tror jeg. 30 kg veier hun ; ) No kidding, plass til både meg og milla i buret Husk at det er XL da ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. August 2010 Rapporter Share Skrevet 18. August 2010 Jeg kjøpte det største buret på europris, og syns det har fungert ganske bra. Chanti passer inni der, men tør ikke å gå ifra henne i det, pga at det er så utsødig og lett å skrape opp (hvis hunden virkelig vil). Nitro er det for lite til, men pleier å pakke han inn i det fordet Da ligger han litt sammenkrøket der, men det går bra for en liten stund. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 18. August 2010 Rapporter Share Skrevet 18. August 2010 Jeg er så fornøyd at jeg vurderer å kjøpe et til jeg i en str. mindre. Det blir litt lavt, men My ligger jo bare i buret uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 18. August 2010 Rapporter Share Skrevet 18. August 2010 94 langt. 70 høyt og 55 bredt. Mener det skal passe Fredrik ; ) Lenge siden du såg Fredrik da... han er blitt 82 cm høy. Han nekter plent å gå inn i det gammle stålburet sitt fordi skuldrene hans støter oppi døråpningen....:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. August 2010 Rapporter Share Skrevet 18. August 2010 oj, hihi. blitt stor gutt han : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 18. August 2010 Rapporter Share Skrevet 18. August 2010 oj, hihi. blitt stor gutt han : ) Ja, du kan få se når milla ikke lengre er løpsk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. August 2010 Rapporter Share Skrevet 18. August 2010 : ) Vi har igjen en uke av løpetiden nå : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. August 2010 Rapporter Share Skrevet 18. August 2010 Her har de også billige tøybur nå, hvis noen er interessert Stor: lengde 96 cm, bredde 71 cm og høyde 76 cm. 425kr Liten: lengde 61 cm, bredde 45 cm og høyde 50 cm 250kr Mulig jeg er treig nå, men hvor er her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 18. August 2010 Rapporter Share Skrevet 18. August 2010 Mulig jeg er treig nå, men hvor er her? Linken funka ikke, men det er tingtilhunden.com. Det er mer "hus" enn "bur" dog, og så ikke veldig bra ut, etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. August 2010 Rapporter Share Skrevet 30. August 2010 Jeg har samme bur, kjøpt på price club rundt påske. Veldig holdbart, fint og stort. Jeg har ingen problemer med å ha Ace, Mia og Minnie inni der, og de graver det ikke i stykker. Anbefales! Hva og hvor er Price club? Ingen Europris i Oslo har de burene lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. August 2010 Rapporter Share Skrevet 30. August 2010 Så nylig de burene på Europris i Bergen (Fyllingsdalen). Har ett selv som ble brukt til Birk, er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. August 2010 Rapporter Share Skrevet 30. August 2010 Så nylig de burene på Europris i Bergen (Fyllingsdalen). Har ett selv som ble brukt til Birk, er veldig fornøyd Noen som skal til Oslo fra Bergen med det første? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. August 2010 Rapporter Share Skrevet 30. August 2010 Noen som skal til Oslo fra Bergen med det første? Skal jo det om ikke så lenge, men har bare bestilt håndbagasje på flyet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar