Gå til innhold
Hundesonen.no

Tøybur på Europris


Recommended Posts

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Den "bingen" fås kjøpt her i Norge også, bl.a. av www.Doggia.no. Jeg kjøpte min fra de "Svenskene på Bjerke" i fjor, betalte 750,- tror jeg - og det er vel ca 160 cm i diameter (1 meter høy). GOD danseplass til i alle fall 3-4 beardiser.

Men ikke spes. stødig, da.. (Som Belgerpia nok fant ut på Drammen i år når hun måtte stille opp som "støttepinne" for bingen min et øyeblikk der...)

Jeg liker dog at hundene mine skal ha god plass når de blir buret inne. Minimumsburet jeg bruker til en beardis er et sk. 4'er bur, 90x60 cm og ca 65 høyt.

Joda, de "overlever" i mindre bur, men verken prisen eller vekten utgjør noen særlig forskjell - så da får de heller et stort enn et lite bur..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

jeg hadde et slikt lignende tøybur av de du kjøper på europris som ikke er stenger i inni og det som skjedde på en utstilling var at en annen hund falt over buret :) og heldigvis var ikke hunden min inni da,for da regner jeg med at han hadde vært skremt,så jeg kjøpte meg et tøybur med stålpinner i rammen til utstillingsbruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Sto i europris 'avisen' at en slikt tøybur var et av kampanjetilbudene, 299,- ja, så vi dro til butikken og spurte etter det, og det var visst trykkfeil :lol: Det var kun det minste som kostet 299,- så de måtte bare beklage, hmrf..

Men tenkte likevel om kjøpe XL 399,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel ikke akkurat et oppbevaringsbur som man dytter inn en burredd hund og tror den blir der mens du er på jobb. Men greit å ha hunden i hvis du er på besøk, på stevner ol og har hunden under oppsikt.

De europrisburene mine har holdt lenger enn det tøyburet jeg har med stenger inni.

Så de hadde mediumbur på europris, Lindeberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto i europris 'avisen' at en slikt tøybur var et av kampanjetilbudene, 299,- ja, så vi dro til butikken og spurte etter det, og det var visst trykkfeil :lol: Det var kun det minste som kostet 299,- så de måtte bare beklage, hmrf..

Men tenkte likevel om kjøpe XL 399,-

Det er jo klart at de i avisen sin oppgir prisen på det billigste buret, og ikke det dyreste? Hvordan var det trykkfeil?

Dere som har dette buret, hvordan er kvaliteten?

Synes det er helt okei. Har holdt lenger enn et annet, dyrere merke jeg har. Men det er fremdeles et tøybur, med alt det som det innebærer. Jeg ville trodd det var dårligere enn disse med metallstenger, men det høres jo ikke slik ut? Du får i alle fall mye tøybur for penga! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto i europris 'avisen' at en slikt tøybur var et av kampanjetilbudene, 299,- ja, så vi dro til butikken og spurte etter det, og det var visst trykkfeil :lol: Det var kun det minste som kostet 299,- så de måtte bare beklage, hmrf..

Men tenkte likevel om kjøpe XL 399,-

Jeg vil tro det aller minste koser 199 kr, for det jeg kikket på som var Medium kostet 299, også koster Stort 399. Syns ikke prisen er ikke i det hele tatt, ihvertfall ikke når man tenker på plassen man får i det.

Håper dere har rett i at det tåler litt kloring, for min har en tendens til å prøve å grave seg ut når mamma går sin vei :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke merket på det jeg kjøpte på utstilling da. Det var det største eller nest største. Betalte vel nesten 1000 tror jeg. Det er et slikt uten stenger. Så om de fra Europris er ok kvalitet på så er det nok endel å spare ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo klart at de i avisen sin oppgir prisen på det billigste buret, og ikke det dyreste? Hvordan var det trykkfeil?

Det sto verken 'fra 299' eller hva de evt. andre størrelsene kostet :lol:

Vis du ser europris avisen HER ser du trykk feilen :lol: Det skal stå slik som det gjør på 'stålburet' men det gjør det ikke, så da går man utfra at alle de tøyburene koster 299-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto verken 'fra 299' eller hva de evt. andre størrelsene kostet :)

Vis du ser europris avisen HER ser du trykk feilen :thumbs: Det skal stå slik som det gjør på 'stålburet' men det gjør det ikke, så da går man utfra at alle de tøyburene koster 299-

Så på det selv. Det virker som en trykkfeil, men det står vel uansett bakerst i bladet at de tar forbehold om trykkfeil.

Lurer selv på om jeg skal kjøpe det. Her hjemme har jeg jo alltid et bur stående med seng og alt, hvis det skulle være nødvendig. Men jeg kan jo ikke ta med meg den tunge saken over alt.

Så da er spørsmålet, hvor liten og lett er den når den er pakket sammen? (str. S antar jeg at holder til Tinka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke merket på det jeg kjøpte på utstilling da. Det var det største eller nest største. Betalte vel nesten 1000 tror jeg. Det er et slikt uten stenger. Så om de fra Europris er ok kvalitet på så er det nok endel å spare ja.

Høres bra ut :thumbs: Tenkte at det kunne vært greit å ha med på utstilling, når jeg drar alene så må jeg jo stå og holde ham hele tiden, og får ikke ordnet noe som helst. Hadde vært praktisk med et slikt bur, så får han muligheten til å slappe av også. Drar ikke ekstremt mye på utstilling, så antar det vil holde til mitt bruk. Får dra og se på i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også bare små, men det passer fint for meg. :twisted: Vet ikke heeeelt hva jeg skal med et slikt bur, siden vi har tre stålbur som er perfekt størelse for hundene våre, og et stålbur som er litt større.

Har jo liksom litt lyst på, men hva skal jeg med det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...