Raksha Skrevet 18. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2010 Så herlige bilder av bustetrollet Og pssst... vi er kommet til 2010 nå Takk. Ooooi! Må visst mekke meg ny signatur, gitt. Siter
PsychoLynx Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Skrevet 18. Januar 2010 Takk. Ooooi! Må visst mekke meg ny signatur, gitt. Dette oppdaget jeg sånn helt plutselig også gitt Men flotte Kahlosnupp! Siter
Raksha Skrevet 4. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Presenterer likegod Kasko her også - så får han snike seg litt plass i Kahlo sin tråd. Kasko er da en sort og hvit basenjigitt fra Kingwanas med det klingende navnet "Kingwanas Gentle Winterknight". Han kom til meg i går 3. februar. Dårlig film av Kahlo og Kaskos første lek: Foreløpig er det for kaldt og for mye snø til at vi får vært noe særlig ute, dermed blir det så som så med bilder - men det kommer. Bilde tatt hos oppdretter noen dager før jeg henta han. Siter
Argyr Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Kasko er da en sort og hvit basenjigitt fra Kingwanas med det klingende navnet "Kingwanas Gentle Winternight". Du glemte en k i navnet, men det sier vi er valpetåka sin skyld eller? Han er aldeles nydelig og jeg er ikke LITT misunnelig engang! Siter
simira Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Synes godt han fortjener en egen tråd, altså. Dette ble bare forvirrende. Siter
Raksha Skrevet 5. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Du glemte en k i navnet, men det sier vi er valpetåka sin skyld eller? Han er aldeles nydelig og jeg er ikke LITT misunnelig engang! Oi! Yep - litt valpetåke ute og går her... *ile til og fikse* Synes godt han fortjener en egen tråd, altså. Dette ble bare forvirrende. Næh - enklere med kun en tråd - Kasko og Kahlo er jo stort sett sammen og med på alle bildene - så enklere å kun skulle oppdatere en tråd. Siter
Toril Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 En herlig liten sprettball med en diger lekebamse Siter
Raksha Skrevet 5. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Er ikke så enkelt å ta bilder av dem sammen, gitt. Kahlo vil tygge på valpen (forsiktig!) men Kasko syns det er litt kjedelig - er liksom ikke så mye artig å finne på inni munnen til Kahlo, så vi jobber med leking uten å bite valp. Et par bilder av de K'ene mine da: Wannabebriarden skjønner ikke hvorfor jeg maser om at hun skal spytte ut valpen hele tiden. Øh, atte du? Jeg spiiiiser! Siter
ida Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Gremlingsbaby, jo. Flere bilder, takk. Gjerne lekebilder og sovebilder. Nååååå! Siter
Evelzz Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Herreguuud så herlig! Jeg stemmer for sovebilder, lekebilder, innebilder, utebilder, spisebilder, pustebilder, og ja... MER BILDER! Siter
Marianne&Java Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Haha! Herlige valpeskinnet på siste bildet! Valpedrakta er liksom et par nr. for stor den... Fine hundene dine Siter
JailyTina Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Så herlig spisebildet er! Gratulerer med den lille! Siter
Yodel Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Sukker litt henrykt og drar på smilebåndet av herlige baby-rynke-bilder! Siter
Raksha Skrevet 7. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2010 Kasko har løst gåten... "Hvordan leke med bartedamen" 1. Man tar løpefart: 2. Oooooog Angrip! Nå komemr det vanskeligste da - dersom man ikke får skikkelig tak, så må man bråsnu og pile tilbake til beina til mor og håpe Snusern blir liggende. Og så prøve igjen! Viktig å satse riktig! Og - når man får tak, så IKKE slipp! Siter
tm100001 Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Skrevet 7. Februar 2010 Rynker på rumpa også! Kjempesøt er han! Siter
Nowisclee Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Skrevet 7. Februar 2010 Herlige lille angreps-hund! De er fryktelig fine sammen! Siter
Peers Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Skrevet 7. Februar 2010 Herlige bilder, de er utrolig søte sammen Rynkene er priceless Siter
ida Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Skrevet 7. Februar 2010 Noe så nydelig. De kler jo hverandre. Dessuten kan det jo hende at Kahlo kjenner seg litt igjen. Var det ikke i går hun var lille krokodille? (Var inne og snoket i bloggen din i dag og fant bilder av liten bartehund med rosa sele ) Siter
Raksha Skrevet 8. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Noe så nydelig. De kler jo hverandre. Dessuten kan det jo hende at Kahlo kjenner seg litt igjen. Var det ikke i går hun var lille krokodille? (Var inne og snoket i bloggen din i dag og fant bilder av liten bartehund med rosa sele ) Hun er fremdeles krokodille hun om hun får lov - den bikkja bare ELSKER å bruke munnen. Så ja, tror hun kjenner seg litt igjen og syns det er fryktelig artig å "tygge" på valpen - men er så forsiktig at det er en fryd. Han er derimot ikke så forsiktig alltid. *fnis* Vi har vært på tur og kameraet fikk være med. Jeg glemte å sjekke isoinstillinger og sånt før jeg knipset - så bildekvaliteten er så som så. Snømonster! Kasko lurer på hva snømonsteret driver med, og hvorfor hun ikke kan drive med det andre plasser enn i nysnøen: Ikke alt som ser like trygt ut! Liten valp, stooor leke: "Hva gjør du?" Dette skulle da blitt et finfint bilde der begge to stod på brøytekanten og skua utover... Jaja, nestegang kanskje. Ikke det at man er gal, eller no... Pustepause: Nam! Snø! Lykketrollet mitt: Lille valpen med syv sorger og syv bedrøvelser: Siter
Marianne&Java Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 De er jo så nydelige sammen at jeg nesten dør Og med høyhalsa genser da *dåån* skikkelig stygg altså... Siter
Evelzz Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Herregud så utrolig, sinnsykt, ubeskrivelig søt Kasko er! Åååe, jeg er forelsket. Kanonkule bilder da! Kahlo ser jammen ikke helt tam ut altså Siter
Recommended Posts