PsychoLynx Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Man kan ha det mye gøy med Bridie og en rose... Klar for innsats! Den standard, søte vesle hunden med en rose i munnen (vi trenger jo ikke tenke på at det ser ut som bikkja er banket til å holde den rosa i munnen da ) Jammen mamma da, DETTE blir litt feil vel? Flotte jenta ooops, en liten glipp! deeeeer ja snuse på grrrrrr yeah baby! bah få se på den der! Hva da ØDELAGT? åå, mener du dette? jaja, det smaker godt da!
Aya Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Hun har noen helt fantastiske ansiktsuttrykk altså! Nyydelig!
PsychoLynx Skrevet 2. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Flira jo av det dyret så jeg nesten trilla bortover gulvet her!
MariaN Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 nyydelig!! haha aldri i verden om min hadde funnet seg i det der
helenehelgesen Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Genialt det bildet der hun sperrer opp øynene! Søøøøte Bridie
SusieB Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Den standard, søte vesle hunden med en rose i munnen (vi trenger jo ikke tenke på at det ser ut som bikkja er banket til å holde den rosa i munnen da ) Kule bilder=) Men hva feiler venstre øye her da??
LeneG Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Nå lo jeg godt og lenge Gud så mye rare utrykk på den bikkja
Heidihj Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Den hunden er så utrolig kul! Herlige utrykk! Får meg til å le like mye hver gang
PsychoLynx Skrevet 2. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Kule bilder=) Men hva feiler venstre øye her da?? Det aner jeg egentlig ikke, men hu kniper litt med det ene øyet hele tida. Hu er lik eiern sin, det ene øyet henger litt
Peers Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Fantastiske bilder! Spesielt dette var GENIALT : Hva da ØDELAGT?
Aina&Kaizer Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Haha, søte Bridie. Kunne jo vært skuespiller.
PhoNuLi Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 hahaha, hun er så skjønn Geniale bildeserier du lager av henne
Gry83 Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Skrevet 3. Mai 2008 hahahaha, dette er så genialt at jeg har ikke ord! så utrolig skjønn hun er! elsker ansiktsuttrykkene hennes. og du er jo flink til å finne riktig kommentar til di riktige bildene da! ler meg ihjel her jeg sitter.
RSKFarsbo Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Skrevet 3. Mai 2008 Søte lille Bridie! For noen uttrykk det er på den hunden altså! kjempe skjønnn er hun
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar