Gå til innhold
Hundesonen.no

Bridie og en Rose

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet

Man kan ha det mye gøy med Bridie og en rose...

Klar for innsats!

020508_001.jpg

Den standard, søte vesle hunden med en rose i munnen (vi trenger jo ikke tenke på at det ser ut som bikkja er banket til å holde den rosa i munnen da :P)

020508_002.jpg

Jammen mamma da, DETTE blir litt feil vel?

020508_006.jpg

020508_005.jpg

Flotte jenta

020508_007.jpg

ooops, en liten glipp!

020508_008.jpg

deeeeer ja

020508_009.jpg

020508_010.jpg

snuse på

020508_011.jpg

grrrrrr

020508_013.jpg

yeah baby!

020508_014.jpg

bah

020508_015.jpg

få se på den der!

020508_017.jpg

020508_019.jpg

Hva da ØDELAGT?

020508_021.jpg

åå, mener du dette? :P

020508_020.jpg

jaja, det smaker godt da!

020508_022.jpg

Skrevet

Den standard, søte vesle hunden med en rose i munnen (vi trenger jo ikke tenke på at det ser ut som bikkja er banket til å holde den rosa i munnen da :P)

020508_002.jpg

Kule bilder=)

Men hva feiler venstre øye her da?? :P

Skrevet
Kule bilder=)

Men hva feiler venstre øye her da?? :P

Det aner jeg egentlig ikke, men hu kniper litt med det ene øyet hele tida. Hu er lik eiern sin, det ene øyet henger litt :P

Skrevet

hahahaha, dette er så genialt at jeg har ikke ord! :P:P:P

så utrolig skjønn hun er! elsker ansiktsuttrykkene hennes. :P og du er jo flink til å finne riktig kommentar til di riktige bildene da! ler meg ihjel her jeg sitter. :P:P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det viktige her er ikke ditt hjerte, for det skinner igjennom. Tror rasen du velger er viktig. Det er viktig å velge rett hund til jobben, og omvendt. Jobben kan være lange turer, sofakos, eller totalt kaos. Jeg fikk en portugisisk vann hund som valp. Gleden var stor, helt til den gikk nesten berserk ved 7 måneders alder. Hørte ikke etter lenger, dro i båndet, spiste alt, inkludert steiner og pinner. Det er tross alt forskjell på og tygge å spise pinner. Nå, etter at jeg leste meg opp og fulgte rådende, så jeg problemet i et annet lys, og fikk en god respons hos hunden.  
    • Ja, valpeshow har vel "alltid" vært uoffisielt. Om det er flere enn for to år siden, kanskje klubbene begynner å komme seg igjen etter pandemien?
    • Det er ikke så mange store uoffisielle utstillinger.  Det er mange uoff. Valpeshow hvor junior og veteraner også kan delta. Disse blir  ikke registrert noen steder og det deles ikke ut cert. Har ingenting med mange uregistrerte hunder å gjøre. 
    • Hvor finner du uoffisielle utstillinger? Jeg antar det kan ha noe med mengden uregistrerte hunder å gjøre, uten at jeg vet noe mer om det.
    • Hvorfor er det så mange uoffisielle utstillinger nå enn for ca to år siden? Gjelder ingenting når det er uoffisielt? Blir det det samme som valpeshow da for voksne hunder?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...