Gå til innhold
Hundesonen.no

Bridie og en Rose

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet

Man kan ha det mye gøy med Bridie og en rose...

Klar for innsats!

020508_001.jpg

Den standard, søte vesle hunden med en rose i munnen (vi trenger jo ikke tenke på at det ser ut som bikkja er banket til å holde den rosa i munnen da :P)

020508_002.jpg

Jammen mamma da, DETTE blir litt feil vel?

020508_006.jpg

020508_005.jpg

Flotte jenta

020508_007.jpg

ooops, en liten glipp!

020508_008.jpg

deeeeer ja

020508_009.jpg

020508_010.jpg

snuse på

020508_011.jpg

grrrrrr

020508_013.jpg

yeah baby!

020508_014.jpg

bah

020508_015.jpg

få se på den der!

020508_017.jpg

020508_019.jpg

Hva da ØDELAGT?

020508_021.jpg

åå, mener du dette? :P

020508_020.jpg

jaja, det smaker godt da!

020508_022.jpg

Skrevet

Den standard, søte vesle hunden med en rose i munnen (vi trenger jo ikke tenke på at det ser ut som bikkja er banket til å holde den rosa i munnen da :P)

020508_002.jpg

Kule bilder=)

Men hva feiler venstre øye her da?? :P

Skrevet
Kule bilder=)

Men hva feiler venstre øye her da?? :P

Det aner jeg egentlig ikke, men hu kniper litt med det ene øyet hele tida. Hu er lik eiern sin, det ene øyet henger litt :P

Skrevet

hahahaha, dette er så genialt at jeg har ikke ord! :P:P:P

så utrolig skjønn hun er! elsker ansiktsuttrykkene hennes. :P og du er jo flink til å finne riktig kommentar til di riktige bildene da! ler meg ihjel her jeg sitter. :P:P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...