Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig Bia Bed?


Recommended Posts

My og Emma sier at Bridie er bortskjemt! ;);) Hva har du brukt som fyll i senga egentlig?

Bridie sier : Ja jeg vet det! ;):(

I denne senga brukte jeg noe gammelt fyll fra en "pappasan stol madrass" og noen gamle sofaputer. Altså småbiter med skumgummi i sidene, og vatt i bunnen... Det går sykt mye! Og vatt er DYRT! Så finner man gamle puter, dyner, eller annet, så kast deg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Virker som de er populære sånne Bia Beds? Er det god kvalitet på dem?

Sita har en sånn som hun biter/gnager/krafser hull i etter 5 min..

Bia bed'en er veldig populær. Den ser sånn ut:

biabed_120.jpg

Enkel å vaske, - er bare å tørke av med en fuktig klut. Den er ikke så varm så den passer godt til større hunder som ikke liker tøysenger så godt er min erfaring. Minstehunden min bruker den ikke med mindre den er fylt opp med tepper men valpen elsker den siden den er kald å ligge på - nesten som et gulv. De fleste hunder elsker kantene på senga, den er visst deilig å hvile hodet på innimellom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de virker veldig slitesterke men de tåler neppe all verdens tygging og graving :frantics: Jeg driver og roper "A'a!" for tiden siden valpen syns det ene hjørnet på senga smaker godt :angry: Men hun har ikke fått hull på den enda og hun har jo sylskarpe nåletenner.. Skal kjøpe en større snart uansett :thumbsdown:

Felleskjøpet har bia bed's i mange forskjellige str tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen "oppskrift" du følger eller??

Syns dine ble vannvittig RÅE! ! Og kunne faktisk tenkt meg å prøve på og lage en til hver av hundene her og.. Vi har en HAUG m gamle dyner og puter og dritt som eg bare ikke klarer kaste for " eg får sikkert bruk for de engang"

Og det ser nesten ut som om "engang" kanskje har komt ;)

Når eg tenker meg om er det jo en prima julegave til flere av mine venner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ingen oppskrift. Bare så på bilder av andre senger og tok ca antatte mål, klippet og sydde og vips ;)

Åhh "såååååååå enkelt" liksåm :P

Eg får sjå om ikke eg skulle få det for meg og prøve.. Men eg er av den typen som trenger "oppskrift" dah ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig. Tror ikke jeg gidder å bla opp for ei ny seng med det første da egentlig.

Det er ikke særlig vits i å bla opp masse penger for ei seng før valpen har vokst opp og "rast fra seg", men når den har gjort det vil både Tinka og jeg anbefale BiaBeden på det varmeste. :P Den er enkel å gjøre rein, labradorhårene (som nok er ganske like som mopsehårene?) setter seg ikke fast, den er lite prangende i utseende, behagelig å ligge i osv osv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh "såååååååå enkelt" liksåm :P

Eg får sjå om ikke eg skulle få det for meg og prøve.. Men eg er av den typen som trenger "oppskrift" dah ;)

hehe, jeg har vel tatt noen oppskrift bilder tror jeg, men de er uten mål og sånn da.. For kommer jo ann på hvor stor seng man vil ha da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...