Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig Bia Bed?


Recommended Posts

Noen tips om hvor jeg kan få tak i billig Bia bed og hvilken størrelse jeg bør ha til ei aussie tispe på 20 kg?

Og noen som har erfaring med dem de selger på den lille "alt mulig men mye fint dyreutstyr" sjappa på Svinesund? Er dette ekte Bia Bed, eller en billig kopi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt flere Biabed i sverige på den altmulig butikken. En til Odin, en til Bajas som jeg solgte igjen etter 6 mnd, like hel og en liten en som Peico tygde i stykker!

De er ekte tror jeg, i alle fall gode senger!

Men jeg har ikke sett de har flere, kjøpte den siste jeg ser du!!!

Og sist jeg var der var det ikke flere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyrebutikken Myone på Nordby senteret betalte jeg litt i underkant av 400 nkr for ekte Biabed str 70x85 i fjor sommer. Både labrador'n og sheltie'n ligger oppi der samtidlig, så denne sengen er stor nok for din hund :lol:

tror hjemmesiden til butikken er www.myone.se

Denne Bia sengen håper jeg snart kommer til norge: http://www.beestachtiggoed.nl/images/cottage.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Skal sjekke litt rundt.

Og Nirm: haha, er du KLAR OVER hvor mye bein vi har igjen enda etter forrige tur eller?? :) Står fortsat en DIGER pose i skapet her! :P Blir ikke tomt de første ukene iallefall. :P

Ellers fikk jeg tips på et katteforum idag om hvordan man kan sy katteseng, så tenkte jeg kanskje sku blåse den ideen opp litt i størrelse og bare sy egen seng til Bridie. Problemet er jo å sy noe pent i evnt skinnstoff som blir billig nok da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Skal sjekke litt rundt.

Og Nirm: haha, er du KLAR OVER hvor mye bein vi har igjen enda etter forrige tur eller?? :) Står fortsat en DIGER pose i skapet her! :P Blir ikke tomt de første ukene iallefall. :P

Ellers fikk jeg tips på et katteforum idag om hvordan man kan sy katteseng, så tenkte jeg kanskje sku blåse den ideen opp litt i størrelse og bare sy egen seng til Bridie. Problemet er jo å sy noe pent i evnt skinnstoff som blir billig nok da...

åh, da må du legge ut bilder av sengen når den er ferdig!! blir spennendes å se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh MARIT! Kan du SY! :) Tar du bestillinger?? Jeg har lekt meg med gamle putetrekk og gamle skum-madrasser og laget senger til Emma men kunne jo ikke lage noe større siden putetrekk ikke er så store akkurat.. Brukte altså putetrekkene utenpå skum-madrassen som jeg hadde skjært til en firkantet seng med "vegger" rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh MARIT! Kan du SY! :) Tar du bestillinger?? Jeg har lekt meg med gamle putetrekk og gamle skum-madrasser og laget senger til Emma men kunne jo ikke lage noe større siden putetrekk ikke er så store akkurat.. Brukte altså putetrekkene utenpå skum-madrassen som jeg hadde skjært til en firkantet seng med "vegger" rundt.

he, jeg aner faktisk ikke enda Men skal prøve så fort jeg har råd til å kjøpe stoff... Her bruker vi da ikke sengetøy, her skal det være pusestoff! :P

Men skal holde dere oppdatert jeg.

Kanskje jeg må prøvesy en av et gammelt dynetrekk først?? Det er sikkert ikke dumt... *hente symaskina i morra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest svarene til de andre her, så beklager hvis jeg gjentar noe av det de andre har sagt.

Min erfaring med billige biabedder er at de ikke tåler like mye som de ordentlige bia beddene. De blir fort oppskrapte og det går hull i "skinnet". Så det er nok best å kjøpe originalen.

Vår biabed er 60x70 cm, mener mannen. Du husker kanskje hvordan den så ut? Arn ligger sammenkrøllet i den og har passe med plass. Coyote som er større fikk også god plass i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest svarene til de andre her, så beklager hvis jeg gjentar noe av det de andre har sagt.

Min erfaring med billige biabedder er at de ikke tåler like mye som de ordentlige bia beddene. De blir fort oppskrapte og det går hull i "skinnet". Så det er nok best å kjøpe originalen.

Vår biabed er 60x70 cm, mener mannen. Du husker kanskje hvordan den så ut? Arn ligger sammenkrøllet i den og har passe med plass. Coyote som er større fikk også god plass i den.

Har de orginalen på felleskjøpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Vi får nå se åssen Bridie sin blir først nå da... Hu trenger tydeligvis en ny seng, for i går kveld prøvde hu å klemme seg sammen oppi kattene sin, men måtte tilslutt gi opp da hu bare falt ut. :ahappy: Vi lo så vi holdt på å dævve her. Flire så mye at jeg ikke rakk å finne kamera engang!, og DET sier jo litt da! :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...