miss mini blue dior Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Miss Mini Blue Dior, sier bare Dior ¨kennel navn har vi ikke funnet enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Knockando's Ball-ti Mora's Zhigan Inferno Zhigan eller Ziggy til hverdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Labbetuss kallenavn: Labbeluså, labby, labbetussegutten, border collie-border collie-border collie (med spesiel stemme), Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 29. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2008 Bernweiler`s Spesial Summer Blues= ELDAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 30. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2008 Jeppekroken's Beatrix Bea til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacy Skrevet 30. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2008 Ho heiter Keynotes Pamina Trombone på papirene. Spacy er navnet. Kallenavn nå for tida er Space, Mosse-loss, Moooos, Mossy, Tjukken(kaller alle dyr for det egentlig), spacy-Lacy, Finingen, Fjos(en), klompen, klompe-stomp, kosy, kose-mos ( sånne navn endrer seg som regel i perioder året gjennom) Dyret må jo tru det har klikka for meg? Ja, ja, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Begynner med den eldste også går vi nedover etter aldre da. Tinka La-Zita "Tinka - Naien" Angel "Småen" Freia heter det samme til dagli også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Elmina`s Star Quality heter min hund på papiret. Til daglig heter hun Dina da:) Pluss en diverse kallenavn som gullet, vennen,jenta mi osv:) Sikkert flere her som har sånne kallenavn på hund(ene) sin(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2008 Archie. Foreløpig bare funnet en bikkje med sammen navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2008 Min andre heter bare Bajas.. Han het egentlig Hollerudhagen's Bajas, men dette forlangte jeg fjernet, å fikk det Ikke for å dra opp noe kjempegammelt, men jeg tok et søk og ville bare skrive "det er jeg ikke i tvil om at du ville ha fjernet. Ville jeg og ha" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 21. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2008 ZOrba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 21. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2008 Mine heter: Min andre heter bare Bajas.. Han het egentlig Hollerudhagen's Bajas, men dette forlangte jeg fjernet, å fikk det Forlangte du at de fjernet kennelnavnet? Hvorfor i alle dager ville du absolutt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 21. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2008 Min heter The Curse of The Black Pearl = Frøken eller Frøkenløken, løken, gjøken, snork eller snorkfrøken Søsteren hennes heter White Diamond in Dead Man's Chest, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_2 Skrevet 21. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2008 Happy heter frøkna vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2008 Forlangte du at de fjernet kennelnavnet? Hvorfor i alle dager ville du absolutt det? Lurer jeg også på Hva i alle dager har det å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 21. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2008 Bikkja mi heter Ponni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Har jo fått en hund til siden sist, og hun heter Fabienne's Summer Skies på papiret, Aynï til vanlig. Eller kråkebollen som vi ofte kaller henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 "Sita" hun har også en hel drøss kallenavn. Alle mulige variasjoner av bisk (biskis, biskemor, biskelita, osv), snuppa, snuppelita, lillefjoll, lillemor, og så videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Cavalier: Stamtavle navn: Mussegårdens Queen Crecenda, vi kaller henne Hera. Golden: Willemo's Keiser Othello, vi kaller han Othello. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Archie. Foreløpig bare funnet en bikkje med sammen navn. Oldefaren til min heter Archie til kallenavn og Golden Leafs Archie på stamtavlen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shanice86 Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Zebrasomas Xan- kalles Vegas Billy Jean- kalles Nemi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Skottbekkens Prinsesse A-Keela, men Keela til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Luno des Champs du Trêfle - til daglig Luno Ellers kalles han tassen, trollet, søtnos, turbotassen, lille flaggermusen, lille fjompen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Han heter Meet MyOwn Sherwood Ranger. Kalles til daglig Arn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Amira - navnet betyr prinsesse. Jeg hadde bestemt meg for dette navnet allerede 3 år før jeg fikk henne. Hørte navnet på en boxer når jeg gikk på dressurkurs med familiens schäfer. Aussieligaen Yippie ("Yippie" - uttales Jippi) - Y-kull. Jeg slet lenge med å finne et navn, og er egentlig ikke fornøyd med at jeg endte opp med navnet Yippie. Det er litt barnslig og vanskelig å rope tydelig. MEN navnet står for den ekstreme versonen av hippiene på 70-tallet. Og DET er litt morsomt, da jeg er litt 70-talls selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar