Gå til innhold
Hundesonen.no

Så var man i gang igjen........


Guest Belgerpia

Recommended Posts

  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar
Åååå! Søteste små rottene :) Selv om de foreløpig ikke er noen skjønnheter, er de allikevel fantastisk søte :)Gleder meg til å hente hjem et av nurkene :)

Det har sikkert vært veldig åpenbart, men jeg har ikke fått med meg at du skal ha en av dem - gratulerer i alle fall! Artig at i alle fall en av dem blir "sonenboer" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har sikkert vært veldig åpenbart, men jeg har ikke fått med meg at du skal ha en av dem - gratulerer i alle fall! Artig at i alle fall en av dem blir "sonenboer" :)

Jeg har ikke sagt noe om det før, men det er en del som vet om det fra før (bl.a. via msn), så det er ikke bare deg i såfall ;) Men takk :) Gleder meg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er ikke mye søte enda, altså! De ser ut som en blanding av Romvesenet Alf (som gikk på tv når jeg var ung en gang) og rotter.. Og de høres ut som grisunger med stønning og smatting og grynting og hele den pakka der *ler* Men de lukter sånn deilig valp, og er litt søte i all sin stygghet allikevel - fineste små svartingene til Dinamor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det plutselig skulle forsvinne en liten valp så er det bare jeg som har kidnappet den babyrosa tispa :) Sett noe så nydelig så den jenta der :rolleyes: Det kan være du får den igjen når den er så stor at den tar hele senga mi men da er jeg nokk så glad i den at du aldri ser den mer :) haha:p

den dagen jeg skal ha svare flatt bebiser her i huset kommer jeg ikke til og gi fra meg noe...

tror jeg må få meg gård :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
den dagen jeg skal ha svare flatt bebiser her i huset kommer jeg ikke til og gi fra meg noe...

tror jeg må få meg gård :)

.......... tro meg - etter 8 uker med peeeez, de tre, fire siste ukene med økende mengde bæsj og tiss samt krav til sosialisering, så kommer du til å være superlykkelig når siste valpen er ute av huset, og du kommer til å tenke "aldri mer" i alle fall ett par tre dager (den biten går fort over, du kommer imidlertid på hva du sa omtrent når neste kull begynner på fast føde i treukersalder)........ *ler*

.....og folkens, de er jo ikke søte - de er jo dirkete stygge egentlig........ men de lukter godt og lager deilig lyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er ikke mye søte enda, altså! De ser ut som en blanding av Romvesenet Alf (som gikk på tv når jeg var ung en gang) og rotter.. Og de høres ut som grisunger med stønning og smatting og grynting og hele den pakka der *ler* Men de lukter sånn deilig valp, og er litt søte i all sin stygghet allikevel - fineste små svartingene til Dinamor :)

Men merkelige meg likte faktisk Alf (o.t. Men sto det for Alien Life Form eller noe heeeelt annet? Jeg husker ikke, alderen vettu :)) og rotter har jeg også sansen for. Så ergo, jeg synes de er søte i sin selaktige væremåte *ler*

.....og folkens, de er jo ikke søte - de er jo dirkete stygge egentlig........ men de lukter godt og lager deilig lyd

Ok, jeg kan gå med på at jeg kanskje overdriver denne "søtheten"? Men direkte stygg kan jeg ikke gå med på, så det så! Meneh.. nå skal jeg jo ikke ha en sånn svart rotte, så jeg skjønner jo ikke hvorfor jeg henger meg opp i dette *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekke er dere.. :)

De svate små beista er ikke søte. Nydelige! ..

De er jo så deilige å se på dem, at jeg kunne bare klemt dem inn til meg. OG gnurt de inn med hår-balsam. :wub:

(Trust me, jeg mente det ikke bare frekt, jeg bare sa noe, jeg er bare slik, jeg kan tilogmed si at jeg kan gnure dem inn med corn flakes .. :D )

Nydelige er de nå såfall! :D

Kunne sittet i hele natt med å bare kysse dem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det plutselig skulle forsvinne en liten valp så er det bare jeg som har kidnappet den babyrosa tispa :D Sett noe så nydelig så den jenta der :rolleyes: Det kan være du får den igjen når den er så stor at den tar hele senga mi men da er jeg nokk så glad i den at du aldri ser den mer :D haha:p

den dagen jeg skal ha svare flatt bebiser her i huset kommer jeg ikke til og gi fra meg noe...

tror jeg må få meg gård :wub:

Å nei du den VIL jeg ha :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er ikke mye søte enda, altså! De ser ut som en blanding av Romvesenet Alf (som gikk på tv når jeg var ung en gang) og rotter..

Øyøy, og hva er liksom galt med Alf da *grmmmffff*

For tenk, en av mine valper ble kalt Alf fordi han var en kloning av Alf fra TV. Og han var verdens mest søte lille valp. Alle ble helt sjarmert av han og ingen lurte på hvorfor han ble kalt Alf. Han oppførte seg som Alf, alt det gærne den valpen gjorde, og smisket seg ut av alle situasjoner igjen, akkurat som Alf. Til og med fargen var Alf. Så det så!!

Og han ble faktisk hetende Alf da han flyttet også :):o

Så hvis dine valper er halve Alf og resten rotter (som også er ganske sjarmerende dyr) har jeg nå vedtatt at de ER SØTE :o

(tror jammen du er blitt for "gammel" jeg, hvis du ikke husker hvor SØT Alf på TV var)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir man borte noen uker så skjer slikt som dette??? Si i fra da!

Forøvrig syntes jeg dancing Emmet var drittøfft, et av de kuleste navnene jeg har hørt på lenge :)

Flinke søte Dina får alltid fine valper hun :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, nå begynner de faktisk å nesten bli litt søte, små krapylene! Og i dag har de fått den første kloklippen sin, jeg tipper Dinamor er veldig glad for det.. De er matvrak alle sju, samtlige søkte etter pupp på fingrene til Belgerpia når vi klipte klørne dems *flir* De har også begynt å "gå" - de går jo ikke, men de er mer oppe enn på magen når de beveger seg fremover. Sterke små kropper har de, de vrir seg rundt stengene i valpekassa som noen skikkelige turnere (de ble fjerna i dag, btw.. Så mye lyd som det er i de beista, er det neppe noen fare for at de klemmes i hjel, liksom), og det er flere av dem som sitter.

Det er litt tidlig å ha noen ordentlige favoritter enda, men jeg holder en knapp på han lille sinnataggen og batdog (ny arbeidstittel, liksom) - for nei Marianne, han har ikke Lita-ører, han har så små ører at de står rett ut, de er bare kule! :o

Og Annette, jeg mener å huske at et av forslagene var Dancing Egbert (noe guttebarnet syns var fantastisk kult :) ), jeg må innrømme at da er Dancing Emmet bedre.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, nå begynner de faktisk å nesten bli litt søte, små krapylene! Og i dag har de fått den første kloklippen sin, jeg tipper Dinamor er veldig glad for det.. De er matvrak alle sju, samtlige søkte etter pupp på fingrene til Belgerpia når vi klipte klørne dems *flir* De har også begynt å "gå" - de går jo ikke, men de er mer oppe enn på magen når de beveger seg fremover. Sterke små kropper har de, de vrir seg rundt stengene i valpekassa som noen skikkelige turnere (de ble fjerna i dag, btw.. Så mye lyd som det er i de beista, er det neppe noen fare for at de klemmes i hjel, liksom), og det er flere av dem som sitter.

Det er litt tidlig å ha noen ordentlige favoritter enda, men jeg holder en knapp på han lille sinnataggen og batdog (ny arbeidstittel, liksom) - for nei Marianne, han har ikke Lita-ører, han har så små ører at de står rett ut, de er bare kule! :o

Og Annette, jeg mener å huske at et av forslagene var Dancing Egbert (noe guttebarnet syns var fantastisk kult :) ), jeg må innrømme at da er Dancing Emmet bedre.. hehe

Hah! Endelig kommer du og innrømmer søthetsgraden. Den vil jo bare øke og øke da (dessverre for oss andre som bare skal titte :o)

Men du, tittelen på tråden.. "er i gang...." fremdeles? *fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Endelig kommer du og innrømmer søthetsgraden. Den vil jo bare øke og øke da (dessverre for oss andre som bare skal titte :o)

Vel.. Jeg sa vel at de begynner nesten å bli søte nå? :) Men de er ikke fullt så ALF/rotteblanding lenger, de skal ha for det. Og de kommer jo bare til å bli søtere og søtere.. hehe

Men du, tittelen på tråden.. "er i gang...." fremdeles? *fnise*

Altså, det er ikke min tråd, selv om det ser sånn ut. Du får ta det opp med oppdretteren av kullet, liksom.. hehe - Men jeg tror hun mente at vi er i gang med nye tjukkaser? Og det er vi helt klart, Dina får barn med matvett, det er det ingen tvil om *ler*

Jeg og :P Og jeg kan ikke noe for det, jeg synes de er søte selv nå jeg ;) Sikkert ikke fordi jeg vet at valpen min er der et sted *flir*

hehe - Du er unnskyldt du :o

Og bilder blir det sikkert på tirsdag, da er de 2 uker gamle. Belgerpia og Vipsen klarer nok å ha fotoshoot selv om jeg ikke er her *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

13 dager gamle - og vi har fått øyne...... begynner vi å bli skrekkelig søte, og om ikke så brått så begynner jobben.

Men uten å drøye noe mer, la meg presentere:

Lille herr Lyseblå

lyseblIMG_0474.jpg

Herr Mellomblå

mellomblIMG_0512.jpg

.....Kongeblå

KongeblIMG_0494.jpg

og siste hanen i kurven - herr Mørkeblå som mente photoshoot kunne vente, han ville heller ha mat

MrkeblIMG_0487.jpg

...over til damene

Frøken bebirååååsa

frkrsaIMG_0522.jpg

Frøken sjokkråååååsa - eller Miss Piggy

frksjokkrosaIMG_0482.jpg

og sist - men ikke minst - lille frøken Lilla

frklillaIMG_0469copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...