Jump to content
Hundesonen.no

Amira i senkveld/Norske Talenter

borderen

Recommended Posts

Posted

Ikveld skal Amira (og jeg) være med i noen sekunders innslag i "Senkveld" på TV2. Amira var veldig sliten når innspillingen først ble gjort, så det ser ikke akurat bra ut, men det er jo litt morsomt da... ^_^

• Replies 94
  • Created
  • Last Reply
Posted

Så morsomt! Dette ramla jeg akkurat over på TV! Så flink hun er! Kunne ikke merke at hun var sliten, bare kjempesøt!

Posted

Fekk skikkelig bakoversveis når eg tilfeldigslo over på senkveld, og såg deg og Amira der! :lol: Kjempe overraskende, og bra :P

Posted

haha, jeg fikk også bakoversveis.. :lol: Jeg utbrøt (små ropte) "ååh, der er Amira fra sonen!" .. De jeg var med spurte om jeg kjente deg, men måtte inrømme at vi bare var på samme nettforum :P:P

Posted

Oi.. Det skulle jeg ha sett :P -... kommer det i reprise kanskje :P ?? Noen som vet :rolleyes: ?? Og forresten mens jeg er i gang.. Så er det noen som vet om det går ann å se sist episode på hundeskolen noen sted? Var jo agility og alt, og jeg fikk ikke sett det :lol: .. :P

Guest Gråtass
Posted
Senkveld går i reprise, men gidder ikke finne hvilken dag og når nå.

Tv 2 zebra sender reprise, men vet ikke dag og tid..

Posted

Jeg husker å ha sett senkveld i reprise en søndagskveld en gang... Hmm. Får jobbe med å hente brus i kjøleskapet i julen. Hadde vært kjekt om bisken kunne hentet julebrus til meg :P

bcAmira: Om du har et kjøleskap med masse andre ting i også, er Amira like flink til å finne brusen da også? De andre i kollektivet her lurte på det nemlig. :lol:

Guest Belgerpia
Posted

Så dere *ler* - flinkinger......

Jeg var ikke på sonen i går kveld i det hele tatt, så når det brått dukket opp en BC på tv så tenkte jeg *fnis* - den frøkna der vet vi hvem er............ Morsomt

Lykke til på åddishen da.........

Posted
bcAmira: Om du har et kjøleskap med masse andre ting i også, er Amira like flink til å finne brusen da også? De andre i kollektivet her lurte på det nemlig. :whistle:

Jepp, det går like fint det, så lenge brusen (eller egentlig ølen :lol:) ligger der hun er vandt til (vanligvis er det i døra, men det passet ikke i forhold til filmingen her :P)

Ang. den konkurransen har vi ingen sjanser til å vinne. Vi kan ikke nok triks og vi vet ikke helt hva vi skal finne på å gjøre ennå en gang!! Men det er fin trening... :whistle:

Posted

haha, jeg lagde liv i 17års dagen med "åå, der er Maren, haha, Maren er på tv - Kult!"

Alle andre bare kikka med "wtf?" blikk før de "Kjenner du hu?" :whistle:

Posted
Oi.. Det skulle jeg ha sett :whistle: -... kommer det i reprise kanskje :lol: ?? Noen som vet :rolleyes: ?? Og forresten mens jeg er i gang.. Så er det noen som vet om det går ann å se sist episode på hundeskolen noen sted? Var jo agility og alt, og jeg fikk ikke sett det :whistle: .. :)

Du kan se alle episodene på Tv2 webtv men det koster litt penger da.

Senkveld kan også sees på webtv. :P

• 3 weeks later...
Posted
Men var du ikke nervøs :D ? Jeg hadde sikkert pissa på meg om jeg skulle vist meg selv på tv :D

Egentlig ikke... Jeg er jo vant til å konkurrere og dermed roe meg ned, så det gikk fint :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
    • Enig! Heftig lyd er no go for meg også
    • Da snakker vi en helt annen arbeidskapasitet, tilnærmet border collie. Men hvis det er aktuelt, så ja. Og så har de MYE lyd. Mer enn de andre lapphundene. Jeg synes de er dritfine, men lyden (og røytingen) hadde vært uaktuell for meg.
    • Lapsk vallhund kanskje? Kjenner ingen personlig, men kjenner til en oppdretter, og forstår det slik at det er mer å hente der enn hos finsk og svensk
  • Nylig opprettede emner

• Create New...