Gå til innhold
Hundesonen.no

Amira i senkveld/Norske Talenter


borderen

Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Jeg husker å ha sett senkveld i reprise en søndagskveld en gang... Hmm. Får jobbe med å hente brus i kjøleskapet i julen. Hadde vært kjekt om bisken kunne hentet julebrus til meg :P

bcAmira: Om du har et kjøleskap med masse andre ting i også, er Amira like flink til å finne brusen da også? De andre i kollektivet her lurte på det nemlig. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Så dere *ler* - flinkinger......

Jeg var ikke på sonen i går kveld i det hele tatt, så når det brått dukket opp en BC på tv så tenkte jeg *fnis* - den frøkna der vet vi hvem er............ Morsomt

Lykke til på åddishen da.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bcAmira: Om du har et kjøleskap med masse andre ting i også, er Amira like flink til å finne brusen da også? De andre i kollektivet her lurte på det nemlig. :whistle:

Jepp, det går like fint det, så lenge brusen (eller egentlig ølen :lol:) ligger der hun er vandt til (vanligvis er det i døra, men det passet ikke i forhold til filmingen her :P)

Ang. den konkurransen har vi ingen sjanser til å vinne. Vi kan ikke nok triks og vi vet ikke helt hva vi skal finne på å gjøre ennå en gang!! Men det er fin trening... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Det skulle jeg ha sett :whistle: -... kommer det i reprise kanskje :lol: ?? Noen som vet :rolleyes: ?? Og forresten mens jeg er i gang.. Så er det noen som vet om det går ann å se sist episode på hundeskolen noen sted? Var jo agility og alt, og jeg fikk ikke sett det :whistle: .. :)

Du kan se alle episodene på Tv2 webtv men det koster litt penger da.

Senkveld kan også sees på webtv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...