Gå til innhold
Hundesonen.no

Amira i senkveld/Norske Talenter


borderen

Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

:ahappy:;);):lol:

Flinke dere var, Maren! Jeg er enig med en over her, Jan Fredrik Karlsen har ikke peil i det hele tatt på hvor mye jobb det ligger bak en hund som Amira! *bøye seg i støvet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig moro det var å se dere! Satt nesten med tårer i øynene jeg! (jeg er rar sånn sett ;))

Heldig du er som har sånn disiplin på hunden din, hehe :lol: Elsker holdningen til Amira!

Jeg satt også med tårer i øynene. Er litt rar jeg og :ahappy:

Kjempemoro.

Dere var så flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dommerene stort sett er flinke og rettferdige jeg da. Vi hadde på en måte gitt opp før vi begynte. Når fikk telefonen om at jeg var videre fra pre-audion, var kommentaren "å, nei, så pinelig! Amira klarer sikkert ikke å prestere med publukum og nerver!" (det er det vi kaller konkurransepsykologi, eller hva?)

ca 15 timer før audion, er fredag kveld klusset jeg ned de triksene Amira kunne, og satte de sammen og fant en sang vi kunne ha i bakrunnen. Lørdag morgen fant jeg et skap til å ha brusen inn i, kjørte gjennom programmet 2 ganger og dro inn til Oslo. Der ventet vi i 6-7 timer før vi fikk gå inn, så Amira var ganske så utslitt (i venterommet er det 3 kameraer og intervjuer hele tiden, bilder som skal tas, folk som øver, mye musikk, prat, adrenalin og nerver!).

På audionen prestere Amira greit... Bra tatt i betraktning at publiukum jublet så mye at jeg nesten ikke hørte meg sev. I tillegg hadde Amira aldri vært på noen slik scene før, der ute møter hun rop og applaus = en situasjon hun aldri har vært i nærheten av. Flinke hunden det :ahappy: Jan Fredrik sa vi ikke kom videre fordi vi ikke hadde laget noe ordentlig program/show, noe som var HELT sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bcAmira, nå er du urettferdig mot deg selv og Amira. Dere var kjempeflinke :ahappy:

Fra mitt ståsted, så ikke ut til at dere brydde dere om hverken scene eller publikum; "iskalde" og samarbeidende.

Det er jo en talentkonk, ikke showkonk. Og jeg hadde ingen prob med å se ditt "talent" for å trene hund (til film som du sa på introen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det Maren sa selv sist her, det var ikke nok show. Men at hunden er bra trent er det ingen tvil om! :ahappy:

Krever litt for å prestere i en sånn setting, og hvertfall når dere har sittet på bakrommet der så lenge. Burde nesten sendt inn folk som har med dyr først, er rimelig urettferdig mot dyra syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...