Gå til innhold
Hundesonen.no

Amira i senkveld/Norske Talenter


borderen

Recommended Posts

Jeg synes dere var skikkelig flinke, og synes det var dumt dere ikke kom videre, men skjønner også dette med programmet!

Men jeg synes de kunne sett gjennom fingrene med det, og gitt dere en sjanse til, det er tross alt som du selv sier en helt ny erfaring for både deg og Amira!

All honnør til deg og ditt hundehold, og hva du har fått til!! :lol:;):ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar
Så gikk hu derre gymnastikkjenta vidre. Altså, en i paralellklassen er MYE bedre!

Ownage! :ahappy:

Synd, men tv handler jo ikke om det som har blitt gjort før showet, men showet selv. Derfor er slike show kjedelige <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere gjorde en kjempe innsats! Og om ikke de dommerene så talentet så skal jeg love at hvis det var noen filmskapere eller noen i den duren ser det, så ser de talentet :ahappy: Noe av det jeg syns er så imponerende er at hunden er 3 år, dere har oppnådd mye på tre år! *tar av meg hatten og bøyer meg i støvet* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det en gang til nå...er dødsimponert over hvor godt hun presterte på en slik scene! Ser liksom for meg Loke konsentrere seg der :ahappy::ahappy:

Enig der ;) Ser for meg Aron og meg. Første han hadde gjort var sikkert å løpe ned å hilse på publikum. Greit nok å gjøre det hjemme uten forstyrrelser, men at hun klart det SÅ bra på en sånn scene m/folk er jeg utrolig imponert over. Døds flinke var de! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men,hva? de sa jo ja??Fatter ikke det jeg..Var det en runde til?

*Skamme seg som aldri ser på det programmet*

Neste dag, liksom samme kveld da, så er det ny utvelgelse (men ut i fra samme audion) der de 30 som kom videre første gang, blir til 8.

Altså 1 audion der man siler ut mennesker 2 ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere var kjempeflinke, men hadde kanskje kommet videre, hvis du hadde gjort litt mer ut av din rolle. Nå fikk du vist noen triks, men ditt talent kom ikke så godt fram. Jeg tenker noe sånt som litt mer show og skuespilleri, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...