Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Yay! Josie har lyst til å løøøpe sammen med Aysha eller Oscar :D Du kan ta buss nr 34 Ekeberg Hageby fra Jernbanetorget (mellom Oslo City og Byporten), jeg regner med at det blir enklest for deg? Evt. 23 Simensbråten.. Da tar du den til endestasjonen, og så venter du på meg der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! Josie har lyst til å løøøpe sammen med Aysha eller Oscar :D Du kan ta buss nr 34 Ekeberg Hageby fra Jernbanetorget (mellom Oslo City og Byporten), jeg regner med at det blir enklest for deg? Evt. 23 Simensbråten.. Da tar du den til endestasjonen, og så venter du på meg der :D

Ah så fint du skrev det, så slipper jeg å lete etter hvilken buss jeg skal ta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah så fint du skrev det, så slipper jeg å lete etter hvilken buss jeg skal ta :D

:D Hehe, jeg vet selv hvordan det er å prøve å finne frem når man ikke helt vet hvor man egentlig skal ("Ekeberg" er mer enn ett stoppested *ler*).

Jeg kan møte alle som skal ta buss, så kan vi ta følge til f.eks. parkeringsplassen ved Ekeberghallen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! Josie har lyst til å løøøpe sammen med Aysha eller Oscar :D Du kan ta buss nr 34 Ekeberg Hageby fra Jernbanetorget (mellom Oslo City og Byporten), jeg regner med at det blir enklest for deg? Evt. 23 Simensbråten.. Da tar du den til endestasjonen, og så venter du på meg der :D

Da får Josie det dobbelt så morro med BEGGE to! Jeg skal nemlig våge meg ut på tur med en pubertetshann som elsker alle og alle elsker ham (?) og Aysha om tror hun er 10 mnd igjen og kan late som om hun er midlertidig døv :D

23 bussen går 2 min herifra så jeg tar den eller blir kjørt hvis pappa er i kjørehumør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg rekker det, kommer an på når det blir... Jeg har ennå ikke kjøpt en eneste julegave, så det MÅ jeg gjøre i morgen. I tillegg skal gulv vaskes og dyrene bades, så jeg har litt stramt skjema tror jeg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får se hva jeg rekker, men å planlegge noe nå tror jeg kan bli "skummelt". Jeg har ikke fått pakket, ryddet eller vasket her hjemme, ikke at det tar så lang tid, men dog...

Dere kan vel komme med forslag til evt. tid og sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi enten skal gå nå snart, eller vente til i ettermiddag. Jeg må som sagt ut å handle, og da er det greit å gjøre det enten før eller etter... ikke litt først og litt etter. Ellers spiller det ingen rolle. Ekeberg er jo fint....

MJ, når og hvor passer det for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...