Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar - NV-07

HHC

Recommended Posts

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar
Haha, altså jeg har glemt å ta med fløyta når vi skulle spille konsert.. sååå :lol:

Haha, tenk å glemme bikkja da :P:rolleyes:

Ja det har jeg klart å prestere. Helvigvis var utstillinga 10 min fra der jeg bodde.

Kom på utstilling og tenkte jeg skulle varme opp litt. Så: hmmm hvor pokker er hundene. Mamma, husker du hvor vu gjorde av hundene? Nei, kan ikke minnes det. Jeg reiser hjem å ser jeg. Joda, mamma kom hjem og der stod det 3 hunder som så lurte på hva vi egentlig drev med for noe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minor problem: Jeg finner ikke stamtavla og vaksinasjonskortet til Tinka... Vi skal ikke stille, så jeg trenger det bare for å komme meg inn i Vikingskipet alle tre dagene. Jeg har ikke mulighet til å få tak i nytt vaksinasjonskort siden toget mitt går om fire timer... I fjor sjekket de ikke vaksinasjonskort, men det kan det jo hende at de gjør i år. Tror dere jeg kan få smiska meg inn allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt provosert på rabiesrotta mi nå merker jeg... Tenkte jeg skulle klippe henne litt (bare for at hun skulle se litt penere ut, med tanke på at hun bare er 3 måneder), men jaggu måtte jeg gi opp. For en sprellemann(dame) jeg har! <_< Tydelig at vi trenger mer trening på akkurat det der.

Forresten; hvis noen ser meg i morgen, kan dere VÆRE SÅ SNILLE og hilse? :thumbs: Jeg kommer sikkert til å surre en del alene, og det er bare hyggelig å prate med noen. Jeg er neppe vanskelig å kjenne igjen; kommer med voksenspringer og babyspringer, grønn jakke og sort sekk :icon_clapping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer oppover imorgen :)

Så hvis noen ser to jenter med to cavalierer (blenheim og ruby) kom bort til oss :D

Og meg og Monica litt da :icon_clapping: haha..

Om noen ser meg, så må dere hilse :thumbs: Er der uten hund i år, første gang jeg drar på stevne uten hund, blir rart :o Har ikke med noen hunder, de har nemlig fått lus <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg får holde meg unna å lete etter folk. Er så utrolig flink til å rett forbi dem selv om jeg går dem ned:P Meg er det enda lettere å kjenne igjen, en collie og 2 greyhound. Skal stille 10 i morgen så blir vel å finne ved collie ringen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg får holde meg unna å lete etter folk. Er så utrolig flink til å rett forbi dem selv om jeg går dem ned:P Meg er det enda lettere å kjenne igjen, en collie og 2 greyhound. Skal stille 10 i morgen så blir vel å finne ved collie ringen:P

Du kommer til å se meg om du er i nærheten av Siw. :) Blond jente med krøllportis sammen med ei annen jente med samme mongorase!

Dere som ser meg må hilse.. :icon_clapping: Enten har jeg skinnjakke ellers har jeg en svart jakke med ballongarmer :thumbs:

Drar i morgen tidlig. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å se meg om du er i nærheten av Siw. :) Blond jente med krøllportis sammen med ei annen jente med samme mongorase!

Dere som ser meg må hilse.. :icon_clapping: Enten har jeg skinnjakke ellers har jeg en svart jakke med ballongarmer :thumbs:

Drar i morgen tidlig. Gleder meg!

Så ingen sandaler? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer kun oppover med to hanner i morgen. Tispa som vi har meldt er høyløpsk... Hun bor ikke her til vanlig (för-hjem) og tanken på å bringe henne inn i flokken (måtte ha hentet henne i dag) med 3 hanner og 2 andre tisper som er her i det nåvernede tidspunkt fristet meget lite. (Det får være grenser for hva en vil utsette seg selv for ikke å snakke om hannhundene for)

Echo & Dennis er dog sjamponert & vasket, klo-klippet og hale- stusset. Stort mer er det ikke å gjøre for oss Basenji-eiere, så da er vi så og si klare for i morgen. Bilen er iallefall lesset opp med bur, tralle, sekk m/ hundenes mappe, godiser, vann og vannskål, håndkle, saks, klo-klipper, nummerlapp-holder, startnummere, utstillingsbånd (den svarte har sølv lenke og sort knytte-bånd, mens den rød har gull-lenke og beiget bånd) til begge hannene. Det skulle være alt trur eg.

Dere får hilse på om dere ser oss i morgen, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer kun oppover med to hanner i morgen. Tispa som vi har meldt er høyløpsk... Hun bor ikke her til vanlig (för-hjem) og tanken på å bringe henne inn i flokken (måtte ha hentet henne i dag) med 3 hanner og 2 andre tisper som er her i det nåvernede tidspunkt fristet meget lite. (Det får være grenser for hva en vil utsette seg selv for ikke å snakke om hannhundene for)

Echo & Dennis er dog sjamponert & vasket, klo-klippet og hale- stusset. Stort mer er det ikke å gjøre for oss Basenji-eiere, så da er vi så og si klare for i morgen. Bilen er iallefall lesset opp med bur, tralle, sekk m/ hundenes mappe, godiser, vann og vannskål, håndkle, saks, klo-klipper, nummerlapp-holder, startnummere, utstillingsbånd (den svarte har sølv lenke og sort knytte-bånd, mens den rød har gull-lenke og beiget bånd) til begge hannene. Det skulle være alt trur eg.

Dere får hilse på om dere ser oss i morgen, da!

Jeg skal titte etter dere, vet i det minste hvordan du ser ut :icon_clapping: Jeg misunner deg forresten det enkle pelsstellet, jeg er glad jeg ikke skal stille i morgen. Hundene ser forsåvidt ok ut, men de er IKKE utstillingsklippet *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...