Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store bryllupstråden.


tm100021

Recommended Posts

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar
Jeg skal være den forsmådde som drikker seg drita og ender festen med å gråte i et hjørne og rote med forloveren til brugdommen :closedeyes:

Jeg kan gråte litt i ett hjørne med deg, men det med roting med Vipsen står jeg over :)

Kanskje vi bare skal være sure og grettene å prate om teite folk som gifter seg og at det er mye bedre å være enslig/singel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan ta til takke med presten?

Presten! Det er passe kinky for en selverklært passifist :)

Syns Lokings og virrevips hadde gjort et pent par jeg da, litt sånn salt og pepper :D Og dere har jo samme smak i raser også så....! ;)

Og samme smak i kjønn *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gråte litt i ett hjørne med deg, men det med roting med Vipsen står jeg over :)

Kanskje vi bare skal være sure og grettene å prate om teite folk som gifter seg og at det er mye bedre å være enslig/singel :D

Høres som en god plan! Så kan vi bestemme oss for å la menn være menn, love være love og lage et bokollektiv for single hundejenter med dårlig råd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres som en god plan! Så kan vi bestemme oss for å la menn være menn, love være love og lage et bokollektiv for single hundejenter med dårlig råd! :)

Liker idëen! Kanskje dem skulle satt opp bordsetting til single jenter over 25år med galne bikkjer og dårlig råd?? (evt også lang reise vei til jobb som krav?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker idëen! Kanskje dem skulle satt opp bordsetting til single jenter over 25år med galne bikkjer og dårlig råd?? (evt også lang reise vei til jobb som krav?)

Genialt! :) Så kan vi reise sammen på jobb i en minibuss og bygge stooor hundegård og og og ha masse fester (fordi vi brått får bedre råd) og trene sammen (imens vi baksnakker menn).. Dette blir stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres som en god plan! Så kan vi bestemme oss for å la menn være menn, love være love og lage et bokollektiv for single hundejenter med dårlig råd! :)

Jeg vil være med :D

Liker idëen! Kanskje dem skulle satt opp bordsetting til single jenter over 25år med galne bikkjer og dårlig råd?? (evt også lang reise vei til jobb som krav?)

OVER 25 år? <_< Så urettferdig...

Får sitte i et hjørne for meg selv jeg da, og sture over dårlig råd, evig singelliv og hund i pøbelalder... :fear:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker idëen! Kanskje dem skulle satt opp bordsetting til single jenter over 25år med galne bikkjer og dårlig råd?? (evt også lang reise vei til jobb som krav?)

*setter opp et bord i hjørnet til Jeanette og Anette*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kaster blomster rundt meg*

*plukker opp blomstene etter deg og putter de ned Mikkels nakke mens jeg fniser*

Loke&Jeanette: jeg har lang (kort) vei til jobb, er singel (samboer) og har en gal (ja, hun er faktisk det!) hund. Dårlig gjort å ekskludere meg fra festene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...