Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store bryllupstråden.


tm100021

Recommended Posts

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar
Hva:p Fortell..

Var litt på tull da, men stemoren min bodde hos en familie i India under praksisperioden da hun studerte.. Og de har holdt kontakten siden, de har bl.a en sønn på min alder. Så hun fikk en forespørsel om ikke jeg var interessert i å møte han og sånt, han kom til å få en god jobb og godt betalt.. Osv:p *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*setter opp et bord i hjørnet til Jeanette og Anette*

*host*

Hm, dårlig tegn når du ikke lengre inkluderer meg Mikkel!

*heller innpå halvliteren og trekker meg ut for å ta en etterlengtet blås*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host*

Hm, dårlig tegn når du ikke lengre inkluderer meg Mikkel!

*heller innpå halvliteren og trekker meg ut for å ta en etterlengtet blås*

Kanskje vi kan få røykebord?? *snike meg ut for å røyke før jeg skal legge meg for kvelden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.... Tenk da, du kunne vært rik i India nå...

Eh, skulle ikke han komme hit da?

Kanskje den øl'en har gått med til hjernen allerede... må visst drikke mer oftere :)

Kanskje vi kan få røykebord?? *snike meg ut for å røyke før jeg skal legge meg for kvelden*

Wee! Jeg har selskap ute på trappen... Ja, det synes jeg definitivt! Det er jo et lukket selskap, ikke sant?

*løper inn og henter askebegre til å sette på bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.... Tenk da, du kunne vært rik i India nå...

I could! Da skulle jeg hatt en hage full av mynder og plukke de på strå! "En er for gammal den lar vi stå, en er for ung, den kan vi gå frå.. Men alle andre skulle vi ha med hemmat! Og leve lykkelig med sukker påååå!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA I...?! Startet dere festen uten brudepiken? :) Jeg er dypt skuffet, så nå må det drikkes for å slukke sorgene...

:icon_fun:

Nå har den andre brudepiken ropt på deg sånn ca en halvtime da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ha en bitteliten partypause, men spar litt drikke og kake til meg er dere snille! :D

Er det noen ledige menn igjen her forresten? ;)

Du er nettopp kommet, og så skal du ha pause???

Men jeg er litt skuffet over antrekket til enkelte da:

Åh, så godt å se at det ikke bare er meg! Jeg har på meg ullsokker, tøfler, joggebukse, hettegenser og sitter innpakket i to ulltepper og syns fremdeles det er litt kjølig.

Sitter med ullvangsokker, høyhalset genser, og stor genser utenpå der igjen.

Edit: selvfølgelig har jeg bukse på å da.

Hadde liksom sett for meg noe annet enn "ull under".... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pysj, håret oppsatt og masse fuktighetskrem i ansiktet. Er det et godt partyantrekk Mikkel? *Sukk* Peers, du er håpløs, stikker av allerede.

Lill: jeg kan ta en myndegave når som helst jeg, ikke bare når jeg bor i India i et Taj Mahal-slott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pysj, håret oppsatt og masse fuktighetskrem i ansiktet. Er det et godt partyantrekk Mikkel? *Sukk* Peers, du er håpløs, stikker av allerede.

Lill: jeg kan ta en myndegave når som helst jeg, ikke bare når jeg bor i India i et Taj Mahal-slott.

Hm. Hvor er lårkorte skjørt, trange topper, hotpants???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...