Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store bryllupstråden.


tm100021

Recommended Posts

Genialt! :) Så kan vi reise sammen på jobb i en minibuss og bygge stooor hundegård og og og ha masse fester (fordi vi brått får bedre råd) og trene sammen (imens vi baksnakker menn).. Dette blir stas!

Du er bare genial!!

Jeg melder meg av listen til flerkoneri med Mikkel og danner heller kollektiv med Annette!

Bedre råd hørtes bra ut, og nå har jeg fri hver helg! Tenk hvor mange km på bilen vi hadde spart siden jeg får 3 bur inn i min bil! Men vi trenger en som er avholds til å kjøre oss til festen? Mistenker at vi kommer til å være litt beruset etter all chattringen i kroken...

(men Mikkel du kan få komme å trene med oss iblandt, det misstenkes at vi kommer til å trenge litt mannlig innflytelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar
Du er bare genial!

Jeg melder meg av listen til flerkoneri med Mikkel og danner heller kollektiv med Annette!

Bedre råd hørtes bra ut, og nå har jeg fri hver helg! Tenk hvor mange km på bilen vi hadde spart siden jeg får 3 bur inn i min bil! Men vi trenger en som er avholds til å kjøre oss til festen? Mistenker at vi kommer til å være litt beruset etter all chattringen i kroken...

(men Mikkel du kan få komme å trene med oss iblandt, det misstenkes at vi kommer til å trenge litt mannlig innflytelse)

*glede seg masse*

Men nå må jeg køye, skal på jobben langt der borte altfor tidlig i morgen :glare:

Men jeg fester, drikker, gråter og planlegger bokollektiv i drømmene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare genial!

Jeg melder meg av listen til flerkoneri med Mikkel og danner heller kollektiv med Annette!

Bedre råd hørtes bra ut, og nå har jeg fri hver helg! Tenk hvor mange km på bilen vi hadde spart siden jeg får 3 bur inn i min bil! Men vi trenger en som er avholds til å kjøre oss til festen? Mistenker at vi kommer til å være litt beruset etter all chattringen i kroken...

(men Mikkel du kan få komme å trene med oss iblandt, det misstenkes at vi kommer til å trenge litt mannlig innflytelse)

Det hørtes mer lovende ut for økonomien min :) Er begrensa hvor mange damer en mann kan forsørge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med :D

OVER 25 år? <_< Så urettferdig...

Får sitte i et hjørne for meg selv jeg da, og sture over dårlig råd, evig singelliv og hund i pøbelalder... :fear:

Det er noe med det å være over 25år evt nærme seg 30... Da begynner "trøkket" fra famillien å bli gjeldene :glare:

*plukker opp blomstene etter deg og putter de ned Mikkels nakke mens jeg fniser*

Loke&Jeanette: jeg har lang (kort) vei til jobb, er singel (samboer) og har en gal (ja, hun er faktisk det!) hund. Dårlig gjort å ekskludere meg fra festene dine.

Du er bare "eksludert" fra å sitte ved vårt bord inne i mørke, men besøk er jo alltid morro. Vi har nok ikke gravd oss helt ned enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan være med deg, Nirm er jo ikke her. Må ha noen som følger med så jeg ikke vrikker foten eller ramler på skinka igjen. (kanskje ikke beste kandidaten du da?"

Hohohoh! Etter et visst klokkeslett blir vi nok nødt til å bytte. Da må nok du passe på så jeg holder meg på beina :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med det å være over 25år evt nærme seg 30... Da begynner "trøkket" fra famillien å bli gjeldene :glare:

Oi, blir det værre? :)

OI! *Løpe til og støtte madammen*

Nå som jeg endelig fikk litt selskap kommer du å tar henne fra meg. :D

Jaja! Lampene var fine å snakke med de! Blomster er også gode lyttere veit jeg ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag fotballkake med små hundefigurer som løper etter ballen!

Mikkel, noe jeg har tenkt på. Er du Mikkel i Mona og Mikkel i TOPP? Og Monica, er du egentlig Mona i Mona&Mikkel?

Nå aner jeg ikke hva du snakker om en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) det var liksom en hemlighet da... (startet tidlig skjønner jeg)

Haha, hvem startet tidlig? Dere? Eller jeg? Eller alle sammen, siden Mona&Mikkel har vært i TOPP omtrent like lenge som jeg har levd eller no:p

Jeanette: Det høres bra ut:D Si fra når dere graver dere HELT ned da, så jeg kan komme meg ut i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, blir det værre? :)

Nå som jeg endelig fikk litt selskap kommer du å tar henne fra meg. :o

Jaja! Lampene var fine å snakke med de! Blomster er også gode lyttere veit jeg ^_^

Og jeg prøver å gi deg kake stk enda...HALLO!

NeiNei, da gir jeg det til Aya heller jeg ;) Begynner å bli litt klissete nå skjønner du... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...