Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp på vei - møt Callaway!


xxx12345

Recommended Posts

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Navnet ja, det bestemte gubben i sommer han. Og siden jeg har fått ham til å gå med på en hund til (han skulle ikke ha hund i hele tatt han) så må han nesten få bestemme navnet (så får jeg kose meg med å bestemme navn på fremtidige valper..)

Om vi får det på stamtavlen er vel usannsynlig men hun skal i alle fall hete Callaway. For de uinnvidde så kan jeg informere om at Callaway er et merke innen golf - som er mannens store lidenskap :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet ja, det bestemte gubben i sommer han. Og siden jeg har fått ham til å gå med på en hund til (han skulle ikke ha hund i hele tatt han) så må han nesten få bestemme navnet (så får jeg kose meg med å bestemme navn på fremtidige valper..)

Om vi får det på stamtavlen er vel usannsynlig men hun skal i alle fall hete Callaway. For de uinnvidde så kan jeg informere om at Callaway er et merke innen golf - som er mannens store lidenskap :no:

Du får hilse gubben og si at jeg synes han har valgt et fint og originalt navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet ja, det bestemte gubben i sommer han. Og siden jeg har fått ham til å gå med på en hund til (han skulle ikke ha hund i hele tatt han) så må han nesten få bestemme navnet (så får jeg kose meg med å bestemme navn på fremtidige valper..)

Om vi får det på stamtavlen er vel usannsynlig men hun skal i alle fall hete Callaway. For de uinnvidde så kan jeg informere om at Callaway er et merke innen golf - som er mannens store lidenskap :)

Gratulerer! Originalt navn var det også :P

Kan jo lett forkortes til "Caddie", kan det ikke? Er jo også Golf- relatert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schænk ju alle sammen. Ja, jeg er så glad for at det endelig ble klaff og utstillingene planlegges allerede på løpende bånd. Stakkars dyret har jo litt av en bakgrunn stamtavlemessig sett :)

De som ønsker å se mer av foreldre og stamtavler osv kan se på oppdretters hjemmeside: Pepalfa Mor er Dark Queen Hermes og far er Pepalfa's pied-Piper.

Kan jo lett forkortes til "Caddie", kan det ikke? Er jo også Golf- relatert :P

Den var ikke dum du! Får skaffe henne skikkelig sele så kan hun dra golftralla så passer det enda bedre hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på hjemmsiden, for noen flotte foreldre!

Spennende! :icon_fun:

Ja, hun har virkelig noe å slekte på og leve opp til. Ikke bare fra foreldrene men besteforeldre og oldeforeldre også. Driver og planlegger utstillingene etter 12. august allerede, debuten kommer på Cruftskvalifiseringen i Drammen :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har virkelig noe å slekte på og leve opp til. Ikke bare fra foreldrene men besteforeldre og oldeforeldre også. Driver og planlegger utstillingene etter 12. august allerede, debuten kommer på Cruftskvalifiseringen i Drammen ;)

Ja, kjenner til det.. :cool:

Gjort det samme med Tasha her i huset, tror jeg kom til 17 utstillinger neste år (ett valpeshow, det siste, i Ølen), ikke medregnet WW og de to andre utstillingene i Sverige samme uke..... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommen så herlig!

Du, jeg leser til stadighet at det er forskjell på gemyttet i salt/pepper og sort schnauzer - er det slik hos dvergschnauzeren også?

Til en viss grad, men ikke like utpreget som hos schnauzer og riesen. Men ja, de sorte er også hos dvergen klassens klovn :lol:

Baroo: ja, men du får i alle fall med deg sommersesongen du! Men det er nesten flaut med alle planene hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...