Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp på vei - møt Callaway!


xxx12345

Recommended Posts

I alle fall sannsynligvis og forhåpentligvis. Fikk mail fra oppdretter at parringen var gått som planlagt og selv om det var litt tidlig til å kunne si 100% sikkert ser det ut til at det blir valper. Så er det bare å krysse fingrene og håpe på at det er ei lita tispe til oss inni der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Hehe herlig. :P Min bror har sikta seg inn på dvergschnauzeren, så spørs om det ikke blir et lite skjeggetroll i familien om et år eller to. Foreløpig har han hendene fulle med å være reservepappa for schnauzeren "min" som bor hos mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siste nytt fra oppdretter er at tispen er "rund og trind" så nå vet man helt sikkert at det blir valper i alle fall. Da er det bare og vente noen uker til så vet man om det blir tispe på meg fra dette kullet.

Har så lyst til å begynne og kjøpe litt stæsj men må bare holde igjen, selv om det holder hardt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er valpene født. 2 tisper og 3 hanner. Desverre så gikk det litt galt og den ene tispevalpen døde. Det ble også komplikasjoner slik at mor ble kastrert. Derfor er det ikke sikkert at vi får valpen da de vurderer å beholde den selv pga linjene...

Vi kommer nå til å tenke ut et forslag til samarbeid med oppdretter for slik å prøve og overtale dem til å la den lille flytte hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...