Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp på vei - møt Callaway!


xxx12345

Recommended Posts

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Det er shait når slikt skjer ja. Akkurat nå er følelsen litt sånn "nå gidder jeg ikke mer", for jeg har jo bare lett siden nyttår liksom :blink:

Men nå har jeg i alle fall sendt mail til oppdretter så får jeg bare vente og se hva de bestemmer seg for. De skal også ha et annet kull med samme far om ca fire uker, men jeg vet ikke foreløpig hvordan jeg ligger an på den listen i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har lansert et forslag om at vi kan samarbeide for oppdretter. De avviser det ikke men sier at vi får komme tilbake til saken senere. Nå avventer vi også kull nr to og ser hva som skjer der. Slik det ser ut har jeg enda to ukers venting foran meg før det nærmer seg avklaring - men jeg har jo allerede ventet lenge så to uker fra eller til gjør ikke så stor forskjell :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrer! Jeg har også fått en liten gladmelding idag! :kiss:

Å ja? Fortell da :D

forresten, LinKr, har du hørt noe? Veldig spent nå, krysser alt som krysses kan for deg :D

Edit; leste tråden din Anniken, kjempe moro! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått beskjed fra oppdretter om at de synes avstanden er for lang til et samarbeid, så her er alt fremdeles i det uvisse. Jeg må nok smøre meg med tålmodighet i to uker til før jeg vet svar.

Men med den flaksen jeg ser ut til å ha så velger oppdretter å beholde tispen fra første kullet selv og så kommer det kun en tispevalp i kull nr to og den går til den som står først på lista (jeg står som nr to på det kullet)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og nå er det bare en uke igjen!

Det er jo fremdeles en mulighet for at jeg kan få den første. De skulle avgjøre det når neste kull kom. Jeg tenker de beholder valpen om den ser lovende ut og det kommer to tisper i det andre kullet. Kommer det en eller ingen tisper i det andre kullet er sjansen større for at vi får den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...