Gå til innhold
Hundesonen.no

Driver du med utstilling


Wheaten terrier

Driver du med utstilling?  

35 stemmer

  1. 1.

    • Ja, en del
      13
    • Nei, lite
      1
    • Nei!
      7
    • Av og til
      5
    • Har tenkt å begynne litt med det
      9


Recommended Posts

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Hunden må kunne trave i bånd, den må kunne stå slik at dommeren får se den orntlig og den må kunne bli håndtert av dommeren: vise tenner og at dommeren kjenner på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei driver ikke med det. Trenger ingen til å si hvordan min hund ser ut. Jeg vet hvor fin hunden min er. Bor dessuten på en plass der det er lite utstillinger, og har ikke bil eller penger til å farte rundt omkring heller. Og min hund er så pysete og kan risikere trekk både pga. usikkerhet og at ho er så mye over standaren enn det som er tillatt. Og så er jeg redd for å dumme meg ut også. :oops: Så derfor er jeg ikke noe utstillingsmeneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg prøver meg en gang da... Når hun er valp

Jepp, mye bedre å begynne når hun er valp ;) Da er det ikke så seriøst uansett! Det pleier heller ikke å være så mange valper med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstilling er GØY synes jeg, så jeg stiller der jeg kan ;) Men så er jeg til stadig pengeløs og har foreldre som ikke gidder å betale ;) Men de er faktisk sånn halvveis bitt av bassillen etter at de var på Merket 2005 =D> (Wheaten Treff med utstilling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver du med utstilling? Eller er det ikke noe for deg?

Syns det er morro, jeg da. ;) bare så irriterende å måtte land og strand rundt for å kunne stille..

-idag fikk jeg avgårde påmelding til Slovakia (spesialutstilling)...*sukk*...-gleder meg jo KJEMPEmasse, men huff for en reise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Utstilling er kjempegøy! Noe av det artigste som finnes!

Elsker å handle hund! Bare si fra hvis noen av dere trenger handler hjelp på utstilling altså! Jeg stiller opp hvis jeg er der ;)

Utstilling er kjempemorro og kommer til å fortsette med det fremover 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke stilt ut før.. tenke å stille ut tini 1-2 ganger for å høre hva dommeren synes om hennes hvis jeg skal ha et kull på henne!

Hunden ejg skal ha meg om 1-2 år skal jeg bruke litt på utstilling, men ikke mye..

Men liker å se på utstillig da.. kan sitte å se en hel dag jeg... koser meg.. så er ofte å ser på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...