Gå til innhold
Hundesonen.no

Driver du med utstilling


Wheaten terrier

Driver du med utstilling?  

35 stemmer

  1. 1.

    • Ja, en del
      13
    • Nei, lite
      1
    • Nei!
      7
    • Av og til
      5
    • Har tenkt å begynne litt med det
      9


Recommended Posts

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar
Har ikke du sagt at Diego ikke engang vil ha godbiter da?  :?  

Nå er jeg spent på hvordan du får han til å jobbe, han som ikke vil leke engang :D

Godbiter går han igjennom ild og flammer for.. :D

Men tyggebein, det gidder han ikke å se på engang.. :P

Prippen hund, som er altfor bortskjemt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hunder har et eller annet de liker her i verden.

Det kan like gjerne være å leke med andre hunder som godbiter eller leke! Som du vet, så har jeg belønnet Cita med at hun fikk lov til å jage en katt rundt i nabolaget... Belønner hun også ofte med at hun får leke med bestevenninnen sin (en labradortispe) eller at hun får lukte i gresset, hilse på andre mennesker eller rulle seg i gjørmedammer. Jeg finner belønninger alle slags steder.

Hamlet vil jobbe for en Tannkost.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man er flink til å holde fingra unna hunden, og gjøre kosen litt sjeldnere kan man oppnå en hund som vil ha ros og kos.

skjønner ikke at dette er mulig jeg :? Jeg hadde ALDRI greid å ikke ha hunden min sammen med meg og kose med den og sånt!! Det er noe av grunnen til at jeg elsker disse dyrene, de blir som små kjærester/venner. Man kan kose med dem og prate med dem og de bare ser på deg som om de forstår alt sammen. Helt herlige!!! :D KJøner ikke at du kan ungå dette bare for å bruke det som en belønning andre ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor må man absolutt dille og dalle med dem til enhver tid da? Hunden min får kos så det holder hjemme, men på trening krever jeg for at hun skal få det. På denne måten får jeg en hund som arbeider for min oppmerksomhet. Vicky tilbyr nye adferder for ros og kos, og det syns jeg er mye mer fantastisk enn en hund som kun gjør det for godbit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor må man absolutt dille og dalle med dem til enhver tid da? Hunden min får kos så det holder hjemme, men på trening krever jeg for at hun skal få det. På denne måten får jeg en hund som arbeider for min oppmerksomhet. Vicky tilbyr nye adferder for ros og kos, og det syns jeg er mye mer fantastisk enn en hund som kun gjør det for godbit.

Jeg vet ikke om dette bare er meg men jeg syns det blir galt at hunden må JOBBE for å få oppmerksomhet. Dette er noe hunden fortjener (og TRENGER!!) hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette bare er meg men jeg syns det blir galt at hunden må JOBBE for å få oppmerksomhet. Dette er noe hunden fortjener (og TRENGER!!) hver dag!

Enig :D Jeg synes det blir helt feil å holde tilbake oppmerksomhet og kos for å kunne bruke det i trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig :cry: Jeg synes det blir helt feil å holde tilbake oppmerksomhet og kos for å kunne bruke det i trening.

=D>

Hunden min hadde aldri jobbet for kos... Hun kunne ha jobebt for å unngå ubehag, men jeg har 0 tro på at det går an å få hunder som jobber kun for ros. Kanskje mange tror det, men egentlig er det for å unngå ubehag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...