Gå til innhold
Hundesonen.no

Hakinos Better Behave Bridie


PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet
Haha, Bridie står der og er furten fordi hun ikke tør hoppe, priceless :wub:

I går deriomt ble Bridie lei av å ikke tørre!! Bare se her!

Først kjeftet hu som en gal, og beviste at det er litt bjørnegener inni henne

300508_005.jpg

Før hu gjorde et MEGET dødfødt forsøk på å TRÅKKE på vannet

300508_004.jpg

300508_006.jpg

Før hu ble tøffere og tøffere

300508_010.jpg

300508_014.jpg

Og så, tenke litt igjen

300508_022.jpg

300508_023.jpg

300508_024.jpg

Hæ??? hva er det dere sier??

300508_025.jpg

Å HOPP???

300508_026.jpg

Og da løsnet det!! :)

300508_019.jpg

300508_020.jpg

300508_018.jpg

300508_037.jpg

Flinkeste jenta mi! Men tipper hu må ha kjefte runden sin igjen neste gang uansett :)

300508_015.jpg

300508_046.jpg

Og så noen poseringsbilder til slutt

300508_047.jpg

300508_048.jpg

300508_049.jpg

  • Svar 282
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
040308_018.jpg

Jeg må bare komme med en trist nyhet her også.... LIlle søte Falk på bildet her er ikke mer...

Han fikk epilepsi og fikk sovne inn i eieren sine armer på onsdag. Kun 5 mnd gammel ble han. Ufattelig trist. :hmm:

Skrevet

Bridie er definitivt den nydeligste Aussien jeg vet om - sånn personlighetsmessig. Selv om jeg ikke har møtt henne føler jeg at jeg blir kjent med henne gjennom bildeseriene dine, som forøvrig er de beste på sonen :hmm: Dagens skryt fra meg. Hehe.

Jeg vil treffe Bridie en dag, jeg :hmm:

Skrevet
Bridie er definitivt den nydeligste Aussien jeg vet om - sånn personlighetsmessig. Selv om jeg ikke har møtt henne føler jeg at jeg blir kjent med henne gjennom bildeseriene dine, som forøvrig er de beste på sonen :hmm: Dagens skryt fra meg. Hehe.

Jeg vil treffe Bridie en dag, jeg :hmm:

hehe, det burde vel ikke være umulig å få til sikkert! ;)

Og Sissi: Quoten din ble visst borte... Han har ikke hatt mer enn to anfall, med en måneds mellomrom... Men de var såpass kraftige at han blødde fra nesen og alt, så derfor ble det anbefalt å avlive, slik jeg forstod det.

Skrevet

Bridie fikk da til å hoppe hun også etterhvert. :hmm: Herlige bilder!

Utrolig synd for Falk, og de som kjente han :hmm: Men det var jo sikkert best slik som du skreiv litt lenger nede... Hørtes ikke spesielt godt ut.. ;)

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet
Åh! Missunnelig på Birdie!

Men må spørre om noe jeg alltid har lurt på... hvordan uttaler du navnet?

Det har jeg også altid lurt på .. :blink:

edit: kikka litt på hjemmesida til oppdretteren hennes, og der står det at hun er rednings-hund?

Skrevet
Tror det er "brrraidi?" :ahappy:

det stemmer ja :lol:

Det har jeg også altid lurt på .. :)

edit: kikka litt på hjemmesida til oppdretteren hennes, og der står det at hun er rednings-hund?

hehe nei, det er bror, Boromir Buman som er trent i redning... nå tror jeg han kun er familiehund. På Bridie står det "trener agility", noe som desverre heller ikke er rett :D

Skrevet

hehe, det var da fælt så vanskelig da :)

Jeg sier rett frem BRAYDI! Ikke med tykk R som det fort blir med engelsk uttalelse... Jeg legger trykk på R'en. Ren R liksom. Lars uttaler det som engelske ordet "bride", men med i tilslutt, men min erfaring er at Bridie hører bedre når jeg legger trykk på og har en klar R :ahappy:

Så blir jo som engelske ordet for brud (bride) men med klar R og en i tilslutt :lol:

*hører for meg alle som leser tråden her nå sitte å si navnet til bikkja mi for seg selv* *flire*

Skrevet
hehe, det var da fælt så vanskelig da :D

Jeg sier rett frem BRAYDI! Ikke med tykk R som det fort blir med engelsk uttalelse... Jeg legger trykk på R'en. Ren R liksom. Lars uttaler det som engelske ordet "bride", men med i tilslutt, men min erfaring er at Bridie hører bedre når jeg legger trykk på og har en klar R :lol:

Så blir jo som engelske ordet for brud (bride) men med klar R og en i tilslutt :)

*hører for meg alle som leser tråden her nå sitte å si navnet til bikkja mi for seg selv* *flire*

Haha! Takker :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...