Gå til innhold
Hundesonen.no

Hakinos Better Behave Bridie


PsychoLynx

Recommended Posts

åhhh så masse nydelige bilder av bridie!!!

OG så flott med nisselue hun er!!

har du klippet hull til ørene?? det er ihvertfall veldig smart, fordi jeg har prøvd ta bilder av odin med lue på å den vil absolutt ikke sitte på han!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 282
  • Created
  • Siste svar
åhhh så masse nydelige bilder av bridie!!

OG så flott med nisselue hun er!

har du klippet hull til ørene?? det er ihvertfall veldig smart, fordi jeg har prøvd ta bilder av odin med lue på å den vil absolutt ikke sitte på han! :lol:

hehe ja, her har jeg klippet hull til ørene, OG satt på strikk som går både under haka og bak ørene.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mer og mer imponert over hvor kreativ du er og av hvor gode bilder du tar, i tillegg til at jeg kunne ønske at jeg hadde like fotogene og "finne seg i alt fra eiere"-hunder som du har :Laugh:

Herlige bilder, den nissen der vil jeg ha ned pipa i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene snuppa det. :lol:

Hvordan er det med henne om dagen?

Hu er blitt skvetten, har glemt hva "gå ned" betyr og synes visst det er helt normalt å sette seg oppå folk. altså, noenlunde tilbake der hu var da hu kom til oss. Men, da har vi vel bare 3-6 nye måneder foran oss med å lære hva "gå ned" betyr da :P

Hu er i fin form ellers. drikker forholdsvis mormalt igjen, og jeg antar det var kullspisingen som var grunnen.

Det vi sliter mest med nå faktisk er vokting. Hu bjeffer ved den minste lyd. Og siden det akkurat har åpnet en ny butikk over veien her med en god del trafikk, så bjeffer hu nå hver gang det smeller i bil dører, folk bremser eller tar i gang. Og GUD FORBY om det sku komme en lyd her innenfra i tilegg! da HYLER hu og sladder ut i gangen... Men, satse på hu roer seg etterhvert. Er nok litt tullerusk i hodet hennes etter steriliseringen tror jeg.

Utrolig fine bilder! Hvilken kamera og objektiv har du brukt?

På de fleste bildene her har jeg brukt et Nikin D40, samt et 55-200 nikon objektiv. Savner nok litt på lys-delen på det objektivet, så må velge dager med fint lys for å ta bilder, men da blir jeg derimot veldig fornøyd :P

Hun er så pen atta :icon_redface: . Hun virker ganske tynn til å være aussie da?. Trodde dem var sånn "halvfeitte"

:unsure:

hehe, ja hu er nok kanskje i tynneste laget i forhold til mange aussier jeg har sett. hu har en godt market midje, men samtidig hadde hu fått for mye fett på sidebeina og hoftekammen om hu hadde gått opp noe mer. Så syns hu er alldeles flott sånn hu er nå jeg. 20 kg og 53 cm høy. veterinærene liker henne og de fleste som har klådd på hu syns hu er fin, så.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de fleste bildene her har jeg brukt et Nikin D40, samt et 55-200 nikon objektiv. Savner nok litt på lys-delen på det objektivet, så må velge dager med fint lys for å ta bilder, men da blir jeg derimot veldig fornøyd :)

okei, er blenderen liten da? På utkikk etter nytt objektiv skjønner du :) men vil gjerne ha et lys sterkt ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvor mye betalte du for det?

snaut 2000 på www.ddmr.no med porto

Nååw, søte Brindie! Ossen har du fått henne opp i det treet :blink: Du er alltids like flink til å ta bilder!

I dag skal jeg av gårde å få fotograferings hjelp av en flink mann! Det blir morro det!

Jeg ba henne leke fugl, og vips så satt hu der.. :P hehe,neida,jeg måtte opp på muren under og hjelpe henne opp:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det var virkelig moro å møte deg!

Jeg er virkelig imponert over bildene dine!

Og det var moro å hilse på Bridie! Hun er aldeles nydelig!

Tross de fantastiske bildene dine, var hun jo likevel mye mer sjarmerende i virkeligheten, og Peico falt å for henne virker det som!

Moro å se bildene dine! Synd vi kom etter sole gikk ned!

Håper det blir flere turer/ treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...