Gå til innhold
Hundesonen.no

Mine akvarium


Marianne

Recommended Posts

ja, for når jeg hadde ett kar på kanskje 20 - 30 liter, ble det fort alger og slikt. og da måtte jeg vaske veggene :) selvfølgelig ikke med såpe :D hehe

Veldig fint var det hvertfall :icon_redface:

Hehe jepp, jo mindre kar du har, jo mer jobb er det med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 384
  • Created
  • Siste svar
;) Det er innmari moro å holde på med akvarie, så det er bare å fyre løs :icon_redface:

Og tusen takk ;)

Jeg syns ikke det er så morro. :) Jeg hadde et lite et med noen slørhaler oppi en gang. Den ene ble kjendis, men ellers var det båååååring. ;)

Edit: Jeg kan heller komme og se på ditt, når trangen blir for stor! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er så morro. ;) Jeg hadde et lite et med noen slørhaler oppi en gang. Den ene ble kjendis, men ellers var det båååååring. :)

Edit: Jeg kan heller komme og se på ditt, når trangen blir for stor! :icon_redface:

Æh, slørhaler er jo bare kjedelig! Og dessuten så må du ha stoooort kar når du skal ha sånne :D Kunne ikke falt meg inn å ha gullfisk, med mindre jeg skal ha dam i hagen liksom..

Men det er bare å komme når du vil! Bare ikke gjør som en kompis har truet med, ta med fiskestangen <_< :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, slørhaler er jo bare kjedelig! Og dessuten så må du ha stoooort kar når du skal ha sånne :) Kunne ikke falt meg inn å ha gullfisk, med mindre jeg skal ha dam i hagen liksom..

Men det er bare å komme når du vil! Bare ikke gjør som en kompis har truet med, ta med fiskestangen <_< :rolleyes:

Har ikke fiskestang :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har jeg fikset litt oppi der, igjen :( Har satt inn ganske mye stein, fiskene digget det, men jeg vet ikke helt om jeg er 100 % fornøyd.. Noen forslag/tips?

Gadd ikke dra fram speilrefleksen, så det ble mobilbilder idag..

DSC01082.jpg

DSC01081.jpg

Fra venstre til høyre

DSC01083.jpg

DSC01085.jpg

DSC01084.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stilig, her snakker vi virkelig akvarium. Hvor mye kostet møblet?

Hehe, visste forresten ikke at algespisere spiser agurk, må testes!

Oi, tusen takk! Det var utrolig hyggelig! :lol: Jeg betalte i underkant av 5000 for det, helt nytt og det var med kar og møbel og alt :)

Hehe joda, de spiser potet og engod del andre grønnsaker og de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fint akvarium du har! Må virkelig ha ett nytt ett en gang i framtiden.. :P

Det første akvariet jeg hadde fikk "svartedauvven".. :P Det var i allefall det vi kalte det. Vannet ble hvitt/grått og fiskene døde som fluer. Stakkars.. Det var sikkert førstegangsfeil eller noe sånt.. :P var jo ikke så veldig interesert i fisk og sånt når jeg hadde det heller da.. Så jeg slutta ganske fort og bestemte meg for å bli mer interesert før jeg eventuelt skaffet meg ett nytt ett...

Men føler jeg blir mer og mer interesert i å ha mer fisk nå altså.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe jepp, det lønner seg å lese seg opp endel, før man kjøper kar! :) Men det er innmari moro når man får det til! :)

Ja, det gjør virkelig det! Har lært det ja.. :) :)

Kan tenke meg at det er morro når man får det til, og når det er fint.. Så jeg skal nok sette meg inn i det igjen en gang, og kjøpe ett nytt (og STØRRE!) akvarium en eller annen gangen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er litt bilder av karet mitt, tatt idag :P

Driver å selger unna yngelen, som fortsatt yngler selv ( <_< ) men har mer enn nok å ta av, som dere ser.. Gleder meg til det blir litt færre av de oppi der, så det går an å kjøpe litt annen fisk og :P

Et av parene legger eggene sine :P

IMG_1693.jpg

IMG_1694.jpg

Padda gumser agurk

IMG_1696.jpg

Ett annet par

IMG_1697.jpg

IMG_1699.jpg

IMG_1701.jpg

IMG_1702.jpg

IMG_1703.jpg

IMG_1709.jpg

IMG_1712.jpg

Litt oversiktsbilder

IMG_1714.jpg

IMG_1717.jpg

IMG_1718.jpg

IMG_1719.jpg

IMG_1723.jpg

IMG_1724.jpg

Enda ett par som har lagt eggene sine i kokosnøtthulen

IMG_1728.jpg

IMG_1730.jpg

Sånn det var dagens spam fra meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...