Silje Skrevet 28. Juli 2009 Rapporter Skrevet 28. Juli 2009 Søøøøteste Marianne Nå gjelder det først og fremst å få overtalt mannebeinet Og nå skal jeg inn på akvarieforum å titte litt!
Marianne Skrevet 28. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juli 2009 Mannebeinet kan da umulig være vanskelig å overtale, mann = enkel sjel. Møt opp naken, ta med øl og akvariet er i boks
Baby Skrevet 23. August 2009 Rapporter Skrevet 23. August 2009 Hei Marianne! Hvordan går det med muslingene dine? Har du de enda?
Marianne Skrevet 24. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2009 Hei Marianne! Hvordan går det med muslingene dine? Har du de enda? Nope, de har tatt kvelden
Marianne Skrevet 24. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2009 Litt nytt har skjedd på akvariefronten min. Kirsebærrekene og pygmecoryene har flyttet inn i en 19 liter. Jeg mistenker at faktisk Marisaene (posthornene) faktisk tok de, for bestandelen av reker krympet noe veldig sånn plutselig, så da var det jo bare å redde de som kunne reddes Så har jeg kjøpt meg Klovne Killi, de er jo bare drit søte Og bittesmå! Hannene begynner å få litt farge, så tipper det ikke er veldig lenge til at det kanskje kommer noen bebbiser Vel, mer bilder mindre snakk! Reke/corykar Bitteliten cory Bitteliten rååsa posthornsneglis Har kjøpt Pista flyteplanter, røttene blir lange og litt artige, ypperlig for reker og yngel Så noen av det store karet *dele opp*
Marianne Skrevet 24. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2009 Noe sier meg at han her og Albert kommer til å ha noen diskusjoner framover... Nye lilla eplesnegler og! Vet den ser litt brun ut, men de er lilla Mer flytiser Så over til 63 literen og noen forsøk på å fange killiene, noe som viste seg å være ganske så vanskelig. Noen som gikk an å bruke ble det Dette ble jo litt artig Fineste L-144 dama Fler posthorn bebiser på vei Mams eller paps..?
AnitaW Skrevet 24. August 2009 Rapporter Skrevet 24. August 2009 Der jaaaa... Fine kar Marianne, og gøy å se igjen "barna mine" innimellom også, hehe..
Marianne Skrevet 25. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2009 Anita da.. Barna våre! Men takk
LindaM Skrevet 29. August 2009 Rapporter Skrevet 29. August 2009 Masse kule bilder! Jeg har så lyst på L144! Har nettopp bestilt litt epliser fra ei på akvaforum, så nå gleder jeg meg til hun sier ifra at de er store nok Kjempefint kar du har, altså!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar