Marianne Skrevet 25. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 Nye fisk har flyttet inn i dag Jeg er riktig så fornøyd med disse fiskene Bilder av de kommer sikkert senere
Marianne Skrevet 26. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 Da har jeg fått knipset litt bilder Cory mylder Ene reka, hun har bebiser i magen, litt vanskelig å se på bildet men En av sandsneglene mine, bittelitt svær ja..! Sånn for å se str litt bedre Fine fisken! Oversikts bilder
Baby Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 Stiiiilig. Jeg har og svære sandsnegler. Må skaffe meg fler snart tror jeg.
Marianne Skrevet 27. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2007 Stiiiilig. Jeg har og svære sandsnegler. Må skaffe meg fler snart tror jeg. Fler?? Det kryr av dem hos meg! Tett før de overtar hele karet her *flirer* Skal snart kjøpe et større kar, derfor gir jeg de ikke bort enda.. Glemte å si at det er 11 Coryer som har flyttet inn her
mowgli Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Skrevet 27. Juni 2007 Kuult! Da blir det spennende å se om du får coryene i lek. Paleatusen er visst en av de enkleste å få yngle på.
Marianne Skrevet 27. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2007 Kuult! Da blir det spennende å se om du får coryene i lek. Paleatusen er visst en av de enkleste å få yngle på. Ja har fått med meg det Men disse er sånn ca 6 mnd, foreldrene ynglet ikke før de var 4-8 år sa damen jeg kjøpte de av. Noen som vet når de er kjønnsmodene?
Marianne Skrevet 1. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2007 Da har det lille karet også fått sand! Blitt så fint der også! Det er kirsebærrekene mine som bor der, også Albert da, inntil han blir for stor Ser litt tomt ut, men det er en 8-9 reker oppi der Fine Albert
Marianne Skrevet 14. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2007 Da har jeg kjøpt meg nytt kar, ENDELIG!! På torsdag hentet vi det, et Juwel 240 liter med møbel, tungt som et uvær men hva har vi sterke menn til liksom.... Her skrus bordet sammen Tequila må jo også være med... ...selvom hun kanskje ikke syns det var det morsomste... Selve karet har kommet ut av esken, og min første reaksjon var: Å fy f*** så svært da...! Litt sand har kommet oppi Så var det vann... Sukk.. det tar tid... Fryktelig lang tid... Så... Tam-tam-tam-tam (Ja det er torsdag og jeg ser på Earl ) Så på kvelden snakker jeg med Colliegirl på msn og hun gir meg noen tips så da var det bare å tømme masse av karet igjen og ordne og styre, tror ikke jeg la meg før klokka var 3 på natten...! Ihvertfall.. Idag har alle fiskene og sneglene og rekene og og og flyttet inn i det nye karet og de ser ut som de koser seg glugg i hjel! Den rota til venstre kjøpte jeg på fredag, den er dritkul med masser av gjemmesteder og hvor de kan kose seg og gjøre fiske-ting som leke gjemsel å sånn Nesten ferdig... Så har alle fått komme ut for å se på sitt nye hjem! Foreløbig er jeg ganske så fornøyd men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å fikse litt mer oppi der før jeg er fornøyd Og ja, for dere mest observange, det er 3 pumper oppi der nå
ida Skrevet 14. Juli 2007 Rapporter Skrevet 14. Juli 2007 Skikkelig stilig dam du har der! Flink jente som fikset det til så fort!
Marianne Skrevet 14. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2007 Takk assa, ja jeg er effektiviteten selv
Marianne Skrevet 24. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Idag har jeg kjøpt sort neon tetra! Fine fiskene! Så nå er det mye tetraer oppi der Litt bilder Jørgen har blitt en stor jente, og digger agurk Her er noen av de 13 som har flyttet inn Kjøpte en gul ansictrus til idag og den ser dere rompa på oppå rota Oversiktsbilder Fiiiiine fine karet mitt
edlitam Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Skrevet 25. Juli 2007 utroligt fint akvarium du har *misunnelig*
Tinka-jenta-mi Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Skrevet 29. Juli 2007 Utrolig fint kar du har, jeg er skikkelig misunnelig altså Jeg får ikke lov å få akvarium, blir litt deppa når jeg ser alle de fine karene deres, men prøver å godta at jeg ikke får det, har jo andre dyr som jeg kan stelle med da Hvor mye kosta det flotte karet ditt? Skikkelig fint det ble til slutt
Marianne Skrevet 29. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juli 2007 Utrolig fint kar du har, jeg er skikkelig misunnelig altså Jeg får ikke lov å få akvarium, blir litt deppa når jeg ser alle de fine karene deres, men prøver å godta at jeg ikke får det, har jo andre dyr som jeg kan stelle med da Hvor mye kosta det flotte karet ditt? Skikkelig fint det ble til slutt Takk for det Det kostet i underkant av 5000
edlitam Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Skrevet 29. Juli 2007 nå er ikke jeg sånn kjempe flink på akvarium men er det sånn t5 teknologi??? sånn med kjempe bra lysstoff rør ???
Marianne Skrevet 29. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juli 2007 nå er ikke jeg sånn kjempe flink på akvarium men er det sånn t5 teknologi??? sånn med kjempe bra lysstoff rør ??? Ja tror det, det er helt nye og forbedrede rør ihvertfall
edlitam Skrevet 31. Juli 2007 Rapporter Skrevet 31. Juli 2007 vi satt opp en del t5 akvarium idag uten vann og sånt da men, akvariet ble skikkelig fint av det. Så det er bare å komme innom Marianne og titte litt mer. for det var du som var der forrige dagen ikke sånt husket ikke hvor jeg hadde sett deg før, og selfølgelig var du fra sonen hvor ellers. men vet du om de tetraene du kjøpte trives i litt mindre kar også???
Marianne Skrevet 31. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2007 vi satt opp en del t5 akvarium idag uten vann og sånt da men, akvariet ble skikkelig fint av det. Så det er bare å komme innom Marianne og titte litt mer. for det var du som var der forrige dagen ikke sånt husket ikke hvor jeg hadde sett deg før, og selfølgelig var du fra sonen hvor ellers. men vet du om de tetraene du kjøpte trives i litt mindre kar også??? Hehe jobber du på cc? Greit med en butikk der man er på fornavn med de som driver sjappa De sorte neon'e kan være i mindre kar ja
Marianne Skrevet 2. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2007 Jeg jobber på akvarium cc vest ja Oki, så deg ikke jeg
Marianne Skrevet 14. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2007 Nå har det flyttet litt nytt inn i karet mitt og da må jeg jo spamme dere litt Det nye er 6 L-144 maller og 5 nye snegler. Jeg byttet sneglene i anerikkehvor mange sandsnegler, jeg har egentlig ingen formening om hva disse sneglene heter, i dyrebutikken der jeg fikk de kalte de dem for Zebrasnegler med horn, men en venninne av meg har også en sånn og den er kjøpt som humlesnegle.. Hvis noen vet så rop ut Her er grunnen til at jeg måtte kvitte meg med noen sandsnegler... De tar helt av hos meg... Her legger den ene eplisen egg L-144 Fiiiine fiskene! Fiiine coryene mine! Her er Albert, albino ancistrus, begynner å bli stor Her er Lillen også albino ancistrus, ble kjøpt inn som en med lange finner og jeg venter fortsatt i spenning på når disse finnene skal dukke opp <_< også Jørgen da, hun begynner å bli ganske stor nå Dobbel-Jørgen Og her er sneglene, de er ganske så små enda Og ja jeg vet at disse mallene kan blande seg, og ancistrusene skal flytte før det blir et problem, må bare vente til at en venninne av meg skal kjøpe større kar først. Foreløbig er L-144'ene små bebiser så det er ikke noe issue, enda...
EliseKathinka Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Er det lov å spørre hva i huleste alle de hvite prikkene som er i karet ditt er ?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar