Gå til innhold
Hundesonen.no

Ungdomsleir Rogaland? OBS NY INFO!


Silje

Recommended Posts

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Hei! Hadde tenkt å sende mail til "turkomiteen" men tenkte jeg like gjerne kunne skrive det her. Fant heller ikke mail adressen igjen! :ahappy: Min søster skal ha utdrikkningslag den 30. juni og jeg må derfor dra hjem dagen før dere andre. Kommer ikke til å dra så tidlig på dagen da. Jeg håper dette går greit? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er flybilletter å bestilt. Men det jeg lurte på er når det avsluttes på søndagen? Flyet mitt går halv fire på søndagen :ahappy: Håper fortsatt noen kan kjøre meg og bagasjen min til flyplassen den søndagen? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg og! :P Håper noen dyktige svømme-hunder blir med altså, slik at Abby får noen forbilder! Hun har slik en vannfobi! ;)

Edit: Har aldri tatt båten til Stavanger jeg. Må vi bestille på forhånd? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg og! :) Håper noen dyktige svømme-hunder blir med altså, slik at Abby får noen forbilder! Hun har slik en vannfobi! :D

Jeg har med to hunder som bader, en stor og en liten. Den lille er ikke akkuratt dyktig, men han svømte to ganger over en bekk i dag for første gang 11 uker gammel. Så får håpe han kan kurere vannskrekken til Abby :D

Nå er det ikke lenge igjen, gleder meg sånn til å kose med alle valpene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikke besøk fra meg på leiren, dessverre.. :wub: Jeg drar hjem på fredag, så jeg rekker ikke komme innom på torsdag! Håper det blir moro!

Det var synd ;)

Men ikke for å være masete her altså.... :closedeyes: Hva er det det heter der hytta er? Og er det forbi Bjerkreim kirke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også lurer på en ting; hvordan gjør dere det med fôr til bikkja? Jeg reiser med fly til min onkel og tante i Stavanger (som også kjører meg til hytta på torsdag). Så jeg trenger å ha med meg fôr til Kira for ei hel uke. Skal jeg bare ha med meg femkilosbøtta med fôr i?

Og blir det lagt ut den listen i løpet av dagen? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UTSTYRSLISTE:

- Sovepose

- Personlige ting- sånn som shampo, tannbørste+krem, deo, truseinnlegg, tamponger (ikke for deg TJ!).

- Medisiner hvis du trenger det

- Myggspray kan være en idè

- Godteri og vannflaske

- Badetøy, håndkle (bortsett fra Silje, som sier hun skal bade naken. Det er lov)

- Regnklær, sommerklær, varme klær- klær for alle slags vær. Vi skal være ute mye uansett om det hagler sidelengs samtidig som det lyner og blåser.

- Bur

- Bånd (lurt å ta med to dersom ett ryker)

- Utstillingsbånd, dersom du har

- Hundefòr, i merket pose/eske

- Hundegodis og hundeleker

- Langline dersom du har (det er MYE sau rundt hytta, og hundene kan for det meste ikke gå løse)

- Sele hvis du har

- Mat- og vannskål

- Bæsjeposer

Så, hvis det er noe mer dere kommer på, bare copy and paste og add de nye tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UTSTYRSLISTE:

- Sovepose

- Personlige ting- sånn som shampo, tannbørste+krem, deo, truseinnlegg, tamponger (ikke for deg TJ!).

- Medisiner hvis du trenger det

- Myggspray kan være en idè

- Godteri og vannflaske

- Badetøy, håndkle (bortsett fra Silje, som sier hun skal bade naken. Det er lov)

- Regnklær, sommerklær, varme klær- klær for alle slags vær. Vi skal være ute mye uansett om det hagler sidelengs samtidig som det lyner og blåser.

- Bur

- Bånd (lurt å ta med to dersom ett ryker)

- Utstillingsbånd, dersom du har

- Hundefòr, i merket pose/eske

- Hundegodis og hundeleker

- Langline dersom du har (det er MYE sau rundt hytta, og hundene kan for det meste ikke gå løse)

- Sele hvis du har

- Mat- og vannskål

- Bæsjeposer

Så, hvis det er noe mer dere kommer på, bare copy and paste og add de nye tingene.

Er visst dyner og puter der borte, så jeg lurte på om det var mulig at jeg kunne få låne en dyne og en pute? Da blir det for min del litt mindre å ta med på flyet og ellers rundt omkring? Kan noen i komiteen sende meg svar på sms så hadde det vært kjempe hyggelig. Siden jeg drar av sted hvert øyeblikk og ikke har tilgang på nett?

Edit: Takk, da har jeg fått svar fra Pointerguri :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...