Gå til innhold
Hundesonen.no

Ungdomsleir Rogaland? OBS NY INFO!


Silje

Recommended Posts

Nå håper jeg alle gleder seg til soneferien :icon_confused:

Jeg kommer til å sende alle en PM med kontakt nummer som dere kan ringe. Vi har gjort en liten endring, og det er at vi skal ha den store leiligheten, slik at alle er i den samme.

Vi har ikke noe program, så hvis det er noen som har ønsker om "aktiviteter" så er det bare å gi beskjed :P Det er kommet noen ønsker om sportrening, så det skal vi nok få til. For de som ikke har prøvd spor før, og har lyst til å prøve, så er det bare å ta med seg en sele :P Langliner har vi mange av, hvis dere ikke har selv :P

Husk masse go`biter til helgen, vi satser på å få til en del treninger :P

Jeg må understreke at det er masse sau, så dere som ikke har hunder som er strømmet, eller trener gjeting kan ikke ha hundene løs (vi er i hvert fall nødt til å se på forholdene når vi kommer opp). Ta med langline ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar
tipper vi kommer først.... ;)

Bare se om vi fnner en dyrebutikk i morgen så suser vi opp til hytta etterpå...

Er ikke langt unna... Bare det at vi ikke har nøkkel... :)

Vil dere opp tidlig? Send en SMS til meg, så skal dere få hente nøkkelen i Stavanger :)

(Jepp, jeg er en smule lei av å snakke med den ukjente "hyttemannen" ;) )

Sender deg mobil nr mitt på PM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis du slår PM-funksonen av :)

Nemmelig... :hyper:

God tur alle sammen! :) Gleder meg til lang rapport og masse bilder! :poke:

takketakk, i dag er været så som så, men Buster å Decoy har vært å trent apport ved vannet, gikk kjempebra, Decoy har aldri vært så giret på dummyen... :P

De andre trente lydighet. :P

Bilder får bli senere, orker ikke laste opp med dette treige nettet... :P

Å andre har tatt mye mere bilder en vi, nesten ikke rørt kameraet... :rolleyes: Merkelig hvordan det ble slik etter man fikk to hunder, da er liksom begge for opptatt til å surre rundt med kamera.... :)

Lengre & flere rapporter kommer vel tenker jeg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...