Gå til innhold
Hundesonen.no

Ungdomsleir Rogaland? OBS NY INFO!


Silje

Recommended Posts

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar

De som tok bra bilder må legge ut.!

Kameraet oppfører seg tåpelig så vi orker ikke ta noe særlig med bilder.. <_<

Vi kom førs til hytta, skikkelig overskyet første ettermiddagen..

*Lille* Balder står klar til å starte på sporet...

(nei bildene er ikke for breie, å ja, sonen skalerer fortsatt bilder...) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte vaske selv da vi ikke fikk tak i hyttefolka. :)

Åhnei, så utrolig kjipt! Jeg synes virkelig dere skal få betalt fra leirkassa.. Tusen takk for en flott helg alle sammen, jeg var på jobb til nærmere 11 på lørdag og begynte tidlig på søndag, så jeg hadde ikke hatt sjanse til å komme opp igjen uansett, dessverre. Kjempekjipt, jeg hørte dere hadde en flott dag på lørdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte vaske selv da vi ikke fikk tak i hyttefolka. :P

Har litt dårlig samvittig for akkurat det :P

Åhnei, så utrolig kjipt! Jeg synes virkelig dere skal få betalt fra leirkassa..

Jepp, så enig så enig :P

Ellers takk for en kjempe helg, jeg og Kira har hatt det kjempe hyggelig :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg forsto så var ikke så ille, var bare i den øvre luftveien/luftøret eller hva hun sa. Hun fikk antibiotika for å forebygge at det skulle bli verre. Pga av omstendighetene kunne hun bli lett dårligere hvis hun ikke fikk medisin fordi hun er slapp, har vært dårlig i magen og at hun er en svart hund med dobbel pels som tålte denne varmen dårlig (samt at hun ikke drikker noe særlig til vann) så ville dyrlegen at hun skulle få antibiotika og hostedempene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med engang hun blir aktiv eller girer seg opp begynner hun å hoste skikkelig.

Sånn er decoy også, tro når matvraket hørte for-kulene klirre i matskålen.? :rolleyes:

UTROLIG irriterende da.!

Nå som Buster faktisk begynte å være rolig rundt andre hunder så kan vi ikke dra på mijøtreninger igjen... Blir vel som å starte fra scratch igjen... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er decoy også, tro når matvraket hørte for-kulene klirre i matskålen.? :rolleyes:

UTROLIG irriterende da.!

Nå som Buster faktisk begynte å være rolig rundt andre hunder så kan vi ikke dra på mijøtreninger igjen... Blir vel som å starte fra scratch igjen... <_<

Jepp, svært irriterende. Får ikke gjort noe, Kira må holde seg unna andre hunder og bare være i ro. Ingen trening, ingen tur, ingenting. Jeg hadde jo store planer om sportrening, lange turer og lære inn masse triks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjempe irriterende dette her....

Hundene mine blir ganske så gale av å ikke få tur på en stund, og stakkars Enya som ikke viser noen symptomer må også holdes i "karantene" for hun kan likevel bære smitte...

Men hun skal i det minste få seg litt tur og trening :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shipt at hundene skulle få kennelhoste ;) Sasha har det som sagt også :ahappy: Men sorry får vi bråkte slik den kvelden :)

Uansett veldig gøy og møte dere alle! ;) Hadde en kjempe hyggelig helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...