Gå til innhold
Hundesonen.no

Extra & Action


Marthe
 Share

Recommended Posts

  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Litt forsinket, men takk Det må vi klare å få til I går var Action oppe til A-søksprøvene i Norske Redningshunder. Hun besto begge prøvene 800 meter rundering og 1

Tusen takk alle sammen :D Vi kom hjem på søndag etter ei uke på Voss. Det obligatoriske å bestå er lille teig som er 250 meter x 500 meter. Den skal inneholde en gjenstand og en person, maks tid

Takk Ja, hun er ei stor malletispe Tusen takk Utrolig hyggelig å få sånne kommentarer! Tusen takk Tusen takk Tusen takk :D Det er kjempe hyggelig å høre I

Posted Images

Jeg må bare nevne det. Bruksmallen din slår til med BIS3, mens kombihunden min får grønn. What's wrong? :lol: Men jeg skjønner veldig veldig godt at dommerene likte henne :aww::wub:

Hun går kjempefint! :D Og jeg er så glad for at vi får følge henne, spent på hvordan hun utvikler seg. Hvor høy er hun nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hun blir bare penere og penere :wub:

Og gratulerer med fantastiske resultater på utstilling :D

Tusen takk :D

Der ser du! Utstilling skal være morsomt, og at hun var så blid og tilgjengelig viser jo at hun trivdes med å løpe der sammen med deg. Grattis! Hun er veldig tenåringsslampete og søt alt nå, gleder meg til å se henne når hun faktisk BLIR tenåring, hehe.

Tja, det er ikke det jeg kommer til å bruke flest helger på *ler*. Håper å stille henne en gang til som valp, eneste :aww:

Jeg gleder meg ikke til hun blir tenåring *ler*

Jeg skal aldri se inn i denne tråden en gang når jeg får meg valp.. Hun er alt for flink, flinkere enn jenten min på 6 år! :o

Gratulerer med flott resultat på utstillingen! Pene brukshunden, det :aww:

Jeg er sikker på at valpen din blir veldig flink, så det trenger du ikke å tenke på :aww:

Tusen takk for det :ahappy:

Verdens fineste malletantebarn! :wub: Nik gleder seg til å treffe igjen bestisen sin i oktober. :ahappy:

Takk :D Action gleder seg masse :D

Fineste Action :wub:

Takk :ahappy:

Så flott Action er! :ahappy:

Tusen takk :D

Jeg må bare nevne det. Bruksmallen din slår til med BIS3, mens kombihunden min får grønn. What's wrong? :lol: Men jeg skjønner veldig veldig godt at dommerene likte henne :aww::wub:

Hun går kjempefint! :D Og jeg er så glad for at vi får følge henne, spent på hvordan hun utvikler seg. Hvor høy er hun nå?

*Ler* blir hun pen, så er det bare et utskudd *ler*. Vi stiller jo alltid alene, så det er sikkert lettere :ahappy:

Hun står aldri i ro ved siden av Extra... Men jeg tipper at hun er et par cm lavere enn Ex, altså rundt 53-54 høy. Jeg veide henne i dag, og hun veier 17,8 kg. Hvor den vekta ligger aner jeg ikke... Hun er liten :aww:

Hun blir 5 mnd den 15 september. Extra var 18 kg når hun var 5 mnd, og er ca 27 kg nå.

Nydelig! :wub: Så dritlekker med det sorte fjeset og resten brunt!

Tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ler* blir hun pen, så er det bare et utskudd *ler*. Vi stiller jo alltid alene, så det er sikkert lettere :ahappy:

Hun står aldri i ro ved siden av Extra... Men jeg tipper at hun er et par cm lavere enn Ex, altså rundt 53-54 høy. Jeg veide henne i dag, og hun veier 17,8 kg. Hvor den vekta ligger aner jeg ikke... Hun er liten :aww:

Hun blir 5 mnd den 15 september. Extra var 18 kg når hun var 5 mnd, og er ca 27 kg nå.

Å ja, bare derfor dere ble BIS3! :lol:

Oi, høy allerede jo! Du husker ikke hvor høy Extra var i forhold når hun var på den alderen? Hvor høy tror du Action kommer til å bli sånn ca? (Å ja, jeg har masse jeg lurer på :aww::whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, bare derfor dere ble BIS3! :lol:

Oi, høy allerede jo! Du husker ikke hvor høy Extra var i forhold når hun var på den alderen? Hvor høy tror du Action kommer til å bli sånn ca? (Å ja, jeg har masse jeg lurer på :aww::whistle: )

Jeg fant et innlegg om Extra her, hvor hun er nøyaktig like gammel som Action er nå. Extra var ikke like høy :) Extra er jo veldig lav, så jeg tipper at Action blir nærmere 60 cm enn 55 cm. Samtidig så er hun en mye lettere type, så kanskje hun blir 26-27 kg. Vanskelig å si, men høyere enn Ex blir hun nok :)

Fantastiske bilder!

Tusen takk :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hun er såå fin :wub:

Fine jentene det! Flotte bilder Marthe!

Tusen takk :ahappy:

Her kommer litt nye bilder, Action er 6 mnd om noen dager :

305235_10150852720230154_679940153_21466792_540482596_n.jpg

309734_10150852720345154_679940153_21466793_737198311_n.jpg

321526_10150852721015154_679940153_21466797_755363231_n.jpg

320256_10150852721190154_679940153_21466799_786196529_n.jpg

293426_10150852721540154_679940153_21466801_958475778_n.jpg

Action har også startet treningen innen bruks. Hun har rundert et par ganger, noe som ser veldig bra ut :) Hun er ei utrolig stødig jente, sosial og veldig trygg på seg selv. Treningen går lekende lett :)

Vi var på ruinsamling for et par uker siden, hvor hun fikk søke etter folk for første gang. Her er et par filmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se,særlig den i kummen.Flott hund!

Takk :ahappy:

Hun virker bare helt herlig! Og jeg liker bildene, Action ser akkurat passe stor ut også :ahappy::wub: Så nå trenger vi (eh, jeg) bare noen flere og nye lp-filmer, så skal jeg være fornøyd lenge! :D

*Ler* bra du ble fornøyd. Jeg skal prøve å få tatt bilde av de når begge står ved siden av hverandre, men det er ikke så lett når jeg er alene :aww:

Det er veldig fin størrelse på henne :ahappy: LP film skal jeg få fikse snart :ahappy:

Så sinnsikt kult med ruinsøk! Tenker du å godkjenne begge to? Hvor lang tid regner du med å bruke på det i så fall?

Ja, det er kjempe gøy! Jeg har vel egentlig lyst å godkjenne begge to, men må fokusere med Extra mtp at hun blir 5 år i mars. Problemet mitt er at jeg mangler et førstehjelpkurs for å gå videre til B godkjenningen i år, så jeg har litt problemer med å å få det til. Så fort hun er B- godkjent sommer, så kan jeg gå opp til B ruin, noe vi har tenkt til.

NRH er har "litt" rare regler. Extra er absolutt god nok for A godkjenning, men jeg får ikke tatt B og A samme år (derfor kan det ta litt tid...). Når/hvis hun blir godkjent, så må jeg regodkjenne etter 2 år. Hvis jeg klarer det, så trenger ikke Action C og B godkjennes, kun opp til felt, mørkesøk, apell og A godkjennes. Så det er det jeg evt. må satse på, tror jeg. Frem til det så får hun være konkurransehund :)

Så flink hun (dere!) er! Morsomt å se videoene.

Tusen takk :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Pene jentene. :wub:

Føler jeg må løpe ut å trene (hva som helst) med en gang når jeg ser hvor flinke dere er. :ahappy:

Takk for det :ahappy:

Gah nesten så jeg får lyst på malle igjen hver gang jeg ser bilder eller film av jentene dine!

Det var jo morsomt å høre :ahappy:

Action 6 mnd:

IMG_2626.jpg

IMG_2678.jpg

IMG_2686.jpg

IMG_2693.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...