Gå til innhold
Hundesonen.no

Extra & Action


Marthe
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg faktisk lest gjennom hele tråden og tenker bare wow så flink du er og for noen vakre hunder du har (og har hatt) :wub::wub::wub:

Tusen takk :D:ahappy:

Kan jeg spørre og grave litt? :P Det er egentlig et ganske simpelt spørsmål:

Hvorfor har ikke Extra konkurrert mer i SchH III når hun har ett cert der? Eller er det ikke sånn at 3 cert = tittel / "fullført" program? Sånn som i lydighet f.eks (3 "cert" / 1 premier = tittel).

Det er en fryd å lese all framgangen dere gjør. Driftig hund og dyktig eier, kan ikke være noe annet med en sånn breddedekning som dere har. Krever noe mer enn flaks og dagsform :)

Det stemmer at hun hadde fått tittel hvis hun hadde fått to cert til (N Bch IP). Grunnen til at jeg ikke valgte å gjøre det var pga. hun begynte å få et par skader. Strekk i framfot samt smerter i ryggen (kun muskulært, hun ble røntget for forkalkninger, og er helt fri for dette tross all treningen). Derfor valgte jeg å tenke på henne fremfor å få en tittel. Jeg er utrolig fornøyd med å i det hele tatt startet i IPO, og debutere i en IIIèr prøve med cert var mer enn det jeg hadde håpet på noen gang :)

Gratulerer så mye, Marthe! Du er så flink - med begge jentene dine :)

Tusen takk :D:ahappy:

Gratulerer så mye Marthe - jeg er så dødsimponert. Og jentene dine er virkelig flotte.

Du er en fryd for belgerverdenen - din innsats viser virkelig hvor allsidig en belger kan være om den får en god og målbevisst fører.

Tusen takk :flowers: Jeg tror ikke dere forstår hvor mye sånne kommentarer betyr for meg :heart::flowers:

Både flinke og pene :)

Takk :ahappy:

Grattulerer så mye :) Skikkelig imponerende altså :)

Tusen takk :ahappy:

Ellers må jeg si at dere virkelig er en inspirasjon! Det er virkelig ingenting dere ikke får til :D

Tusen takk :ahappy: Utrolig gøy å høre at vi er til inspirasjon for andre :ahappy:

Gratulerer med både opprykk og debut :D

Tusen takk :D

Jeg hadde ikke sett dette før nå... Jeg blir nesten rørt av de fine ordene dere kommer med :flowers:

I går fikk Action sin første konkurranse/prøve. Hun debuterte i lydighet med 178.5 poeng og vinner av klassen :ahappy:

Hun er ei frøken det bor utrolig mye i, noe som kommer til å bli veldig bra når jeg får kontroll over all energien hennes. Det som trekker ned er at hun har en uryddig fri ved fot. Alt er så utroooolig gøy, så hun klarer ikke å la være å hoppe litt med fremlabbene. Det gjør at ting blir uryddig, og det går selvsagt igjen i alle øvelsene hvor det er fvf/lineføring.

Planen er å gå et par klasse 1 konkurranser med henne for å få litt konkurranseerfaring med henne, rett og slett :)

423137_10152263405990154_1323293545_n.jp

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Litt forsinket, men takk Det må vi klare å få til I går var Action oppe til A-søksprøvene i Norske Redningshunder. Hun besto begge prøvene 800 meter rundering og 1

Tusen takk alle sammen :D Vi kom hjem på søndag etter ei uke på Voss. Det obligatoriske å bestå er lille teig som er 250 meter x 500 meter. Den skal inneholde en gjenstand og en person, maks tid

Takk Ja, hun er ei stor malletispe Tusen takk Utrolig hyggelig å få sånne kommentarer! Tusen takk Tusen takk Tusen takk :D Det er kjempe hyggelig å høre I

Posted Images

  • 3 weeks later...

Gratulerer så mye med en flott start! :D

Tusen takk :D

Flinke dere er. :ahappy:

Action er virkelig favorittbelgeren min. :wub:

Grattis med en super start. :D

Tusen takk :D

Det er Action glad for å høre :ahappy:

Gratulerer nok en gang, super-Action! Stolt av dere! :heart:

Tusen takk :D:heart:

Grattis!

Takk :D

Grattis! :D

Takk :D

Dere er jo bare helt rå! Og herlighet så pen Action er :wub:

Tusen takk :D :D

Gratulerer :)

Tusen takk :D

Nå kom vi akkurat hjem fra fem dager på NRH B- samling. Det har vært ei travel uke for både Action og meg :ahappy:

Tirsdag: bestått appell

Onsdag: bestått rundering (400 meter) og spor (500 meter)

Fredag: bestått mørkesøk

Ukas arbeid ble også bestått :) Det vil si at Action er B-godkjent Redningshund! Jeg er utrolig fornøyd med frøkna! :wub:

Man må vente et år for å gå opp til A, så det blir neste sommer :)

260221_530567716990194_1169334540_n.jpg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er rå altså, kjempe bra :D

Tusen takk :D

Juhuuu! Gratulerer! :D

Tusen takk :D

Det er jo bare wow hver gang jeg leser denne traaden! Jeg digger hundene dine, dere er virkelig litt av et team!

Så hyggelig å høre :ahappy: Tusen takk :D :D

Gratulerer Marthe!

Tusen takk :D

Gratulerer!

Tusen takk :D

Gratulerer så mye!! Dritbra :D

Tusen takk :D

Dere slutter aldri å imponere! GRATULERER!!

Tusen takk :D

Gratulerer så kjempemasse :D

Tusen takk :D

Jeg er utrolig fornøyd med hvordan hun fungerer! :) Jeg gleder meg masse til å jobbe videre med henne :ahappy:

Hun er virkelig mors prinsesse :wub:

599458_10152845323510154_1150837320_n.jp

Taz har tatt bilde :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...